Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Teresa Grąziewicz - Jóźwik
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Kim jest uczeń uzdolniony i jak wspierać jego rozwój?
Konkursu wiedzy o zdrowym stylu życia „Trzymaj Formę!”
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
w pracowni projektowania i stylizacji ubioru ,,Modny styl”
PRACA DOMOWA JAKO ELEMENT PROCESU DYDAKTYCZNEGO
Praca domowa w procesie dydaktycznym
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
„W zdrowym świecie zdrowe dziecię”
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
* ZAUŁEK ŚWIETLICOWY * Harmonogram pracy świetlicy.
Klasa biologiczno - chemiczna
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Wykorzystaj czas.
Rola biblioteki szkolnej w organizacji czasu wolnego uczniów jako formy przeciwdziałania zagrożeniom Łańcut,
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
KOŁO PLASTYCZNE.
Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli „prototo” we wrocławiu
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Koło Naukowe FENIKS Wydział Energetyki i Paliw.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
SZKOLNE WSPARCIE Z PRZYRODY I MATEMATYKI
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Wychowanie ekologiczne
„Bądź bezpieczny w sieci’’ W dwugodzinnych zajęciach wzięli udział uczniowie klas III. Celem zajęć i działań było poznanie przez uczniów zasad bezpiecznego.
„Nie boję się jutra”. Regularność prowadzonych zajęć i wykwalifikowana kadra zapewniają uczniom możliwość zdobycia rozlicznych umiejętności intelektualnych.
Kraina Dziecięcego sukcesu – program rozwojowy dla uczniów wiejskich placówek oświatowych z Gminy Olecko Laboratorium matematyczno-przyrodnicze Projekt.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA GRUPY 5-10 OSÓB Organizator: Stowarzyszenie Studentów Nauk Przyrodniczych Tel
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
„Koło Młodych Odkrywców”
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Realizatorzy: uczniowie gimnazjum z klasy 1a, 1b, 2a i 2b Opiekun: nauczyciel chemii – Agata Kula.
Projekt edukacyjny kl. II Gimnazjum rok szk.2015/2016 Opiekunowie: Barbara Błasiak, Bożena Żmuda.
Chciałybyśmy, aby nasza biblioteka była bliżej ucznia...
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Eksperymentujemy i odkrywamy – radość wielką z tego mamy.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
Zapis prezentacji:

Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego

Prowadzący zajęcia Katarzyna Rakoczy liczba uczestników - 8

Zajęcia prowadzone są dla uczniów, którzy chcą rozwijać swoje zainteresowania z chemii, samodzielnie wykonywać doświadczenia chemiczne. Uczestnictwo w zajęciach powoli uczniom poznać nowe substancje chemiczne, nauczy obserwacji i wyciągania wniosków.

Cele Rozwijanie zainteresowań prawidłowościami występującymi w świecie chemii. Rozbudzanie zainteresowań wiedzą chemiczną Zrozumienie wszechobecności i znaczenia reakcji chemicznej w życiu codziennym Umiejętność posługiwania się wiedzą chemiczną w życiu codziennym Korelacja umiejętności przedmiotowych z innymi obszarami działalności szkolnej i pozaszkolnej uczniów

Rozwijanie samodzielnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów, pasji badawczej uczniów. Wdrożenie uczniów do samodzielnej i planowanej pracy z zachowaniem maksymalnych środków ostrożności Wyrabianie umiejętności: a) prawidłowego korzystania z różnych źródeł wiedzy i samodzielnego przyswajania i przetwarzania informacji

Wyrabianie umiejętności: a) prawidłowego korzystania z różnych źródeł wiedzy i samodzielnego przyswajania i przetwarzania informacji b) dokonywanie obserwacji i wyciąganie wniosków z przeprowadzonego doświadczenia c) wykonywanie doświadczeń chemicznych d) doskonalenie techniki laboratoryjnej e) samodzielnego wykonywania doświadczeń chemicznych i bezpiecznej pracy laboratoryjnej

Wypowiedzi uczniów

Zdjęcia z zajęć