Gra symulacyjna - gaming simulation (GS) jest symulacją efektów decyzji podjętych w czasie odgrywania ról, w sytuacji uwarunkowanej określonymi regułami:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

Innowacyjne narzędzia dydaktyczne w zakresie przedsiębiorczości
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Technologia informacyjna według MENiS
Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania - WSTĘPNY MODEL INFORMACJE ZWROTNE OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW 6 marca 2013 r. Cynthia C. Nambo.
Mechanizm wnioskowania rozmytego
Rachunek prawdopodobieństwa 2
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Analiza poprzez punkt krytyczny BEP
Ekonomia eksperymentalna
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Diagnoza edukacyjna Znaczenie Rodzaje Narzędzia Analiza.
Jak to robią inni ? – wybrane zagadnienia organizacji poradnictwa zawodowego na świecie – planowanie kariery zawodowej jako przedmiot szkolny Jak to robią
Realizacja praktyk pedagogicznych. Zadanie obejmuje: 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych w przedszkolu i 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych.
C.d. wstępu do tematyki RUP
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
ABC e-learningu.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Planowanie Hierarchia planów Irena Dzierzgowska Październik 2003.
Gry strategiczne Plusy i minusy grania KAROLINA DUDA.
Zespół Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego
Polityka edukacyjna Unii Europejskiej
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
Zamek królewski w Warszawie – DZIŚ
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Nauczanie Wspomagane Komputerem
PRZYGOTOWALI Bartosz Pawlik Daniel Sawa Marcin Turbiński.
Kości zostały rzucone…
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Dydaktyka ogólna 30 godzin wykładów
Metoda studium przypadku jako element XI Konkursu Wiedzy Ekonomicznej
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
Temat 3: Integralność danych. Integralność danych, określana również mianem spójności danych, jest to funkcja SZBD, która gwarantuje, że dane nie zostaną.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
Przyroda widziana liczbami
System edukacji w Polsce
DZIEŃ OTWARTY. 1 KWIETNIA 2014 R. W ZSP W K ONIECPOLU ODBYŁ SIĘ DZIEŃ OTWARTY. U CZNIOWIE SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH POZNALI OFERTĘ EDUKACYJNĄ SZKOŁY, WZIĘLI.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Kości zostały rzucone Suma oczek.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie Katedra Pedagogiki Pracy dr hab. Henryk Bednarczyk Technologia kształcenia zawodowego Współczesne technologie.
Gromadzenie informacji
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
TWILIGHT OF THE GODS. Jak to się zaczęło? Mitologiczny chińczyk.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Szkoła Podstawowa 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa staje się ośmioletnią szkołą podstawową; Oznacza to, że 1 września.
Nauka przedsiębiorczości w polskim systemie edukacji
Jak można wykorzystać swoją wiedzę z Matlaba
7 Nawyków – mapa wdrożenia
„Jeżeli nie znasz portu, do którego płyniesz i wiatry nie będą Ci sprzyjać”. Seneka.
Rodzaje zmian zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstwa:
Przykłady dobrych praktyk
O nas Jesteśmy grupą młodych, ambitnych uczniów chcących pokazać wykorzystanie nowoczesnych technologii w życiu codziennym oraz do celów edukacyjnych.
Szkoła Podstawowa 1 września 2017 r. dotychczasowa sześcioletnia szkoła podstawowa staje się ośmioletnią szkołą podstawową; Oznacza to, że 1 września.
GRAMY w dobre zachowania
Zapis prezentacji:

Gra symulacyjna - gaming simulation (GS) jest symulacją efektów decyzji podjętych w czasie odgrywania ról, w sytuacji uwarunkowanej określonymi regułami: jest to mniej lub bardziej wyważona mieszanka ODGRYWANIA RÓL, SYMULACJI i GRY. symulacja=transformacja statycznego modelu w dynamiczną sytuacją; gra=zbiór reguł, który tworzy mniej lub bardziej rzeczywistą grę / zabawę rola= specyficzna funkcja odgrywana w dynamicznych sytuacjach, czyli rola odgrywana w rozgrywanej grze. GAMING SIMULATION gra symulacja role

STRATEGICZNE GS Wojna prawdopodobnie jest pierwszym środowiskiem, w którym symulacja użyta w rzeczywistym świecie staje sią symulacją rzeczywistego świata: modelem do przetestowania przed lub po zaistnieniu rzeczywistych wydarzeń. Gry strategiczne okazały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi szkoleniowych w szkołach wojskowych. Strategiczne gry symulacyjne (niezależnie od dziedziny, w której są stosowane) pozwalają na “przetestowanie i skorygowanie” hipotetycznej strategii w formalnym i dokładnie określonym środowisku, poprzez symulację problemu, z którym musimy się zmierzyć, bez ponoszenia konsekwencji ewentualnych błędów.

GS A PRZEWIDYWANIE PRZYSZŁOSCI GS może być rozegrana dowolną ilość razy. Możliwość powtarzania rozgrywek pogłębia zrozumienie roli ze strony każdego z graczy. Przyjęcie różnych zachowań oraz odmiennych punktów widzenia może być wykorzystane do skonstruowania prawdopodobnych scenariuszy, oraz określenia, zbioru, choćby nawet niewielkiego, możliwych prognoz.

W doradztwie zawodowym GS pozwalają na skonstruowanie środowiska (sztucznego świata), w którym możesz eksperymentować, dokonywa ć prób, popełnia ć błędy, poprawia ć je oraz dokonywa ć ocen poprzez bezpośrednie doświadczenie, w kontrolowanych sytuacjach GS A DORADZTWO ZAWODOWE

Szkolenie polega na przygotowywaniu się na możliwe niespodziewane sytuacje; kształcenie oznacza natomiast, przygotowanie na to, ze może zdarzyć się cos niespodziewanego. Gdy umiesz grac i prowadzić symulację oznacza to, ze jesteś przygotowany, ze może zdarzyć się coś nieoczekiwanego; jednak wyniki symulacji pozwalają ci przygotować się na różne niespodziewane sytuacje. Użycie GS w celach edukacyjnych i pedagogicznych ma długą historię i praktykę. W ciągu ostatnich 40 lat powstało wiele gier wykorzystywanych w nauce historii, geografii, matematyce, nauce języków obcych aż po przedmioty interdyscyplinarne. Użycie GS oznacza ze nauczyciele mają możliwość “przećwiczenia” swojego przedmiotu, zamiast jedynie go wykładać ex catedra, uczniowie natomiast mogą “uczestniczyć” w procesie nauki. GS a EDUKACJA