Niewidzialne podstawy – budując kulturę szkoły, wychowujemy przyszłych zwycięzców Michelle Navarre Roel Vivit.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

ZESPÓŁ SZKOLNO-GIMNAZJALNY NR 7 W RADOMSKU TO:
Ewaluacja pod kątem wysokiej jakości nauczania - WSTĘPNY MODEL INFORMACJE ZWROTNE OD WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW 6 marca 2013 r. Cynthia C. Nambo.
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Nowoczesne technologie w polskiej edukacji
Program wychowawczy szkoły
Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Wspieranie rozwoju indywidualnego ucznia gimnazjum
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Jak projekt eTwinning pomaga nauczycielowi w jego awansie zawodowym
Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013.
Ewa Miłuch - Szewczyk konsultant Dzielenie się swoją wiedzą Wiedza jest podstawą zarządzania instytucjami, placówkami obecnego XXI wieku Pracownik i pracodawca.
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób 50+ Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Innowacja pedagogiczna
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli „prototo” we wrocławiu
Dla Zasadniczej Szkoły Wielozawodowej w Obornikach Śląskich
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
Akademia do Spraw Edukacji i Ustawicznego Rozwoju Nauczycieli Bawarii W imieniu Bawarskiego Ministerstwa Edukacji podejmuje i koordynuje wszystkie działania.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
EDUKACJA ZDROWOTNA W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH W POLSCE
ROLA LIDERÓW W BUDOWANIU PARTNERSTWA LOKALNEGO. Dlaczego o liderze? nurt lokalności, czynnik ludzki, teoria zasobów lokalnych, waga rozpoznawania lokalnych.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Małe dziecko w systemie edukacji
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Samouczenie się (self-directed learning) w edukacji demokratycznej
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Program Szkoła Promująca Zdrowie realizowany jest w Polsce od 1991r.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
Wyniki samooceny standardów SAS przeprowadzonej przez społeczność ZSUIP 8-9 czerwca 2015 Szkoły Aktywne w Społeczności.
Wyzwania edukacji 15- latków DR MACIEJ JAKUBOWSKI EVIDENCE INSTITUTE UNIWERSYTET WARSZAWSKI 20 STYCZNIA 2016.
WITAMY !!! Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Armii Krajowej w Elblągu MISTRZ uczeń klasy I.
Śląska Sieć Szkół Promujących Zdrowie. Postawa prawna edukacji prozdrowotnej i promocji zdrowia Podstawę prawną programów z zakresu edukacji prozdrowotnej.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Gdańska Rada Oświatowa r.. „Wysoka jakość gdańskiej edukacji odpowiadająca na wyzwanie uczenia się przez całe życie” Misja programu Gdańszczanin.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Plewiskach Nowoczesna szkoła, szkołą jutra. Szkoła jutra- szkołą obywatelskiego dialogu.
Przedszkole nr 71 „Chatka Małego Skrzatka”
STATUT SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
7 Nawyków – mapa wdrożenia
OBYWATELSKA POLITYKA EDUKACYJNA
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

Niewidzialne podstawy – budując kulturę szkoły, wychowujemy przyszłych zwycięzców Michelle Navarre Roel Vivit

Polaris Charter Academy Założona w 2007 roku Ośmioletnia szkoła podstawowa Szkoła ucząca poza własnymi murami Misją Polaris Charter Academy jest kształcenie zmotywowanych, twórczych i myślących krytycznie uczniów. Szczególnie zależy nam na tym, by uczniowie opuszczający naszą szkołę potrafili zdobywać wiedzę przez całe życie oraz by wyrośli na ludzi o dużym poczuciu odpowiedzialności osobistej i obywatelskiej.

Nauczanie poza murami szkoły Program nauczania Nauczanie Ocenianie Kultura i charakter Przywództwo Nauczanie poza murami szkoły to model, który zmusza uczniów do krytycznego myślenia oraz aktywnego udziału w życiu klasy i społeczności lokalnej. Dzięki niemu uczniowie notują lepsze wyniki w nauce i są bardziej zaangażowani w życie szkoły. Nauczanie poza murami szkoły daje możliwości rozwoju zawodowego dla nauczycieli, zapewnia pomoc ze strony trenerów oraz gwarantuje narzędzia online, które wpłyną pozytywnie na program i metody nauczania, kulturę szkoły, przywództwo oraz sposób oceniania pracy uczniów.

Program nauczania Dostosowany do obowiązujących norm Odpowiadający na rzeczywiste potrzeby i problemy Studia przypadków Zajęcia w terenie Praca pod okiem specjalistów Wysokiej jakości produkt końcowy dla odbiorców poza klasą

Zajęcia w terenie i pod okiem specjalistów

Nauczanie Dociekliwość Krytyczne myślenie Rozwiązywanie problemów Współpraca Nauczyciele mówią mniej Uczniowie mówią i myślą więcej

Ocenianie Powtórka i krytyczna analiza Konferencje prowadzone przez uczniów Inicjacja Portfolia uczniów Ocena formalna

Wyniki testów znormalizowanych

Kultura i charakter Zasady Polaris Personel Społeczność szkolna Radość z nauki

Przywództwo Harmonijna misja i wizja Uproszczony model przywództwa (personel) Początkujący przywódcy – (przywództwo uczniów)