Analiza porównawcza ankiet przeprowadzonych wśród uczniów gimnazjum na początku i po zakończeniu projektu edukacyjnego „Bliższa Ojczyzna” STYCZEŃ oraz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Województwo Podkarpackie
Na czym polega Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Dnia , w ramach realizacji projektu „Sekrety układu krążenia” wśród uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę na temat grup krwi. W ankiecie.
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
Prezentacja projektu „Recykling metali rzadkich”
Jesteśmy z grupy 97/12_MF_G1 z Informatycznego Liceum Ogólnokształcącego „Comupter College” w Koszalinie. Przygotowaliśmy projekt „Statystyczny uczeń naszej.
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
INFORMACJE DLA SZKÓŁ.
Analiza wyników ankiety
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Badanie poziomu wiedzy uczniów gimnazjum klas I-III z podziałem na część humanistyczną i część matematyczno-przyrodniczą wrzesień 2010.
Fundacja BGŻ, od lat zaangażowana w działania edukacyjne kierowane do młodzieży z mniejszych miejscowości, uruchomiła ogólnopolski program edukacyjny.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
JAK MIESZKAŃCY MOGILNA CZUJĄ SIĘ W
Do naszej szkoły w klasach IV-VI uczęszcza : 50 chłopców 62 dziewczęta Niewielką przewagę stanowią dziewczęta.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
Analiza ankiety ewaluacyjnej I edycji Konkursu Angielsko – Niemieckiego GIMNAZJALNY POLIGLOTA rok szkolny 2012/2013.
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
Fotografia naszym życiem
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
Badanie opinii uczestników IX Bałtyckiego Festiwalu Nauki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego Koło Naukowe Metod Ilościowych.
Analiza wyników z testu sprawdzającego wiedzę ze znajomości lektury „Anaruk chłopiec z Grenlandii” Klasy 3a i 3b Rok 2012/2013.
Podsumowanie wyników próbnego egzaminu zawodowego przeprowadzonego w ZS 1 we Władysławowie dnia 15 stycznia 2010 r.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Gwiazdka – zabłyśnij pomysłem (projekt animowanej kartki świątecznej)
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu żnińskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży wobec środków uzależniających przeprowadzonej w marcu 2006 roku wśród społeczności naszej szkoły   Liczba.
Kujawsko – Pomorski Festiwal Gimnazjalnych Projektów Edukacyjnych Moja wieś w Internecie prezentacja z realizacji projektu.
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Opiekun projektu : Pani Barbara Szczucińska. Początki gimnazjum  W wyniku reformy oświatowej w 1999 roku został utworzony Zespół Szkół Ogólnokształcących.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
Jeżdżę z głową. Bądźmy bezpieczni!!!. O programie. Dlaczego powstał program „Jeżdżę z głową”? Według danych Policji rok 2010 był rokiem spadku przestępstw.
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
P IERWSZA POMOC. W OLONTARIAT MOŻE PRZYBIERAĆ RÓŻNE FORMY. M Y ZDECYDOWAŁYŚMY SIĘ WYBRAĆ DZIAŁANIA PROPAGOWANIA I ZACHĘCANIA STARSZYCH ORAZ MŁODSZYCH.
Fundusze unijne w oświacie lokalnej Hanna Kułakowska-Michalak Problem Badania Analiza Wnioski Hanna Kułakowska-Michalak Fundusze unijne w oświacie lokalnej.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
WYNIKI ANKIETY. CO TO JEST PATRIOTYZM? KTO TO JEST PATRIOTA?
Terra Community and Ethics for the future Projekt Unii Europejskiej w którym udział bierze nasza szkoła. Projekt jest skierowany dla uczniów klas gimnazjum.
Nabór do gimnazjów rok -. Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji.
Program eTwinning Planowanie projektów
Przeciwdziałanie narkomanii
Reklama Szkoły w Rogoźnicy
Program eTwinning Planowanie projektów
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Bytowie
Zapis prezentacji:

Analiza porównawcza ankiet przeprowadzonych wśród uczniów gimnazjum na początku i po zakończeniu projektu edukacyjnego „Bliższa Ojczyzna” STYCZEŃ oraz MAJ 2011

Cel analizy porównawczej ankiet: Sprawdzenie, czy wzrosła znajomość historii, atrakcji własnej miejscowości i wszystkich wsi gminy Rudziniec uczniów gimnazjum biorących udział w projekcie. Ustalenie, jakie miejscowości zostały odwiedzone przez uczniów w czasie trwania projektu. Sprawdzenie znajomości zasad projektu. Ocena projektu.

przed projektem klasapytanietaknienie wiem 1a Czy podoba Ci się pomysł projektu?1362 Czy znasz zasady projektu?1317 1b Czy podoba Ci się pomysł projektu?1506 Czy znasz zasady projektu?795 1c Czy podoba Ci się pomysł projektu?846 Czy znasz zasady projektu?1143 2a Czy podoba Ci się pomysł projektu?9152 Czy znasz zasady projektu?1763 2b Czy podoba Ci się pomysł projektu?6125 Czy znasz zasady projektu?9104 2c Czy podoba Ci się pomysł projektu?858 Czy znasz zasady projektu?983 2d Czy podoba Ci się pomysł projektu?1175 Czy znasz zasady projektu?1616 3a Czy podoba Ci się pomysł projektu?983 Czy znasz zasady projektu?1505 3b Czy podoba Ci się pomysł projektu?1234 Czy znasz zasady projektu?1333 3c Czy podoba Ci się pomysł projektu?4107 Czy znasz zasady projektu?5106 3d Czy podoba Ci się pomysł projektu?8124 Czy znasz zasady projektu?996 po projekcie taknienie wiem

WNIOSKI: cel projektu został osiągnięty – uczniowie w ankietach przyznali się do większej niż przed projektem znajomości swoich rodzinnych miejscowości, ich HISTORII i atrakcji jak również do większej znajomości historii i atrakcji pozostałych miejscowości gminy. W dalszym ciągu najmniej znanymi miejscowościami dla uczniów są Słupsko, Widów, Niekarmia oraz Ligota Łabędzka WIĘKSZOŚCI UCZNIÓW PODOBAŁ SIĘ UDZIAŁ W PROJEKCIE (wzrost z 43% na 67%) (22 % uczniów stwierdziło, że pomysł projektu im się NIE PODOBAŁ). Najmniejszym zainteresowaniem projekt cieszył się w klasach drugich, natomiast klasy pierwsze przyjęły go z największym entuzjazmem zdecydowanie poprawiła się znajomość zasad projektu (z 52% na 81%), chociaż po zakończeniu projektu nadal prawie 9% uczniów przyznawała się do nieznajomości tych zasad