Rok ukończenia szkoły 2014. W PREZENTACJI WYKORZYSTANO WYNIKI Z ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD ABSOLWENTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 PO UKOŃCZENIU SZKOŁY W 2014.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sugestie dotyczące raportów powiatowych z Monitoringu Zawodów Deficytowych i Nadwyżkowych Toruń, 26 marca 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP.
Advertisements

„Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój edycja 2013 Małopolski Urząd Wojewódzki.
1 Projekt Nowoczesna edukacja – rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej.
Zasadnicza Szkoła Zawodowa
przy Zakładzie Karnym Nr 1
ZASADY OGÓLNE EGZAMINU POTWIERDZAJĄCEGO KWALIFIKACJE ZAWODOWE W ROKU SZKOLNYM 2009/2010 ZSM - NYSA 2009.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
Historia szkoły sięga już przeszło 50 lat.
Mechanik Samochodowy.
Dnia , w ramach realizacji projektu „Sekrety układu krążenia” wśród uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę na temat grup krwi. W ankiecie.
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
1 1.
Powiatowe zróżnicowanie sytuacji na podkarpackim rynku pracy w kontekście zawodów nadwyżkowych i deficytowych. Tomasz Soliński Zakład Public Relations.
1 ZASADY OGÓLNE EGZAMINU POTWIERDZAJĄCEGO KWALIFIKACJE ZAWODOWE W ROKU SZKOLNYM 2010/2011 ZSM - NYSA 2010.
EDUKACJA KLUCZEM DO SUKCESU Projekt współfinansowany z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Aplikacja internetowa EURO, PRACA, DIALOG tarnowskie forum wymiany informacji i dialogu czyli wszystko o pracy i edukacji Tarnów, 24 listopada 2006 r.
Jesteś młody ? Wykorzystaj swój potencjał!!! Działanie 1.2 Projekt TWÓJ START- NASZYM WYZWANIEM.
Sytuacja na lokalnym rynku pracy
Młodzi ludzie na rynku pracy. Baranowo 2013
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
Zespół Szkół nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 Rekrutacja na rok szkolny 2013 / 2014 Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy lecz dla życia.
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
WYDZIAŁ NAUKI o ŻYWNOŚCI (ABSOLWENCI 2012) BADANIE OPINII ABSOLWENTÓW WN O Ż O PROCESIE KSZTAŁCENIA ORAZ ICH LOSY ZAWODOWE.
Badanie losów absolwentów
Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Zespół Szkół al
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
do Projekt powstał z inicjatywy organizacji zajmujących się szeroko rozumianą edukacją zawodową z udziałem organizacji skupiających.
Bezrobocie Suwałki 24 luty 2014 rok.
REKRUTACJA W jednej bazie tego systemu znajdziecie ok. 350 szkół ponadgimnazjalnych z terenu województwa małopolskiego z następujących miast i powiatów:
i sposoby przeciwdziałania mu w powiecie żyrardowskim
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
Historia szkoły sięga już przeszło 50 lat.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
Zielona Góra, czerwiec 2014 r.
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Rola polityki rynku pracy w rozwijaniu kształcenia zawodowego.
Prezentacja efektów projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” (pierwszy etap realizacji) Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli.
Poradnictwo zawodowe dla osób bezrobotnych oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych Cieszyn, r.
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
1 Umiejętności informatyczne w przygotowaniu zawodowym przyszłych nauczycieli Krystyna Buchta Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie ZWWF w Białej.
MONITOROWANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH
Wybrane zagadnienia raportu z ankiety ewaluacyjnej (wrzesień 2013 r.) respondenci: studenci studiów III stopnia biorący udział w Programie MOST w roku.
Rok ukończenia szkoły W PREZENTACJI WYKORZYSTANO WYNIKI Z ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD ABSOLWENTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 PO UKOŃCZENIU SZKOŁY W 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2012 roku mgr Marlena Włodkowska mgr in ż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH Gdy samochód „zachoruje”, Mechanik go uratuje ;)
Spotkanie Dolnośląskiej Sieci Biur Karier - GRUDZIEŃ Badania losów absolwentów DSWE TWP we Wrocławiu - studium przypadku.
Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie poznańskim (I) Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Politechnika Krakowska Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej Kierunek Inżynieria Chemiczna i Procesowa Inżynieria chemiczna i procesowa jest dyscypliną.
LOSY ABSOLWENTÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO IM. WALDEMARA KIKOLSKIEGO W BIAŁYMSTOKU Białystok, 23 września 2015r.
Spotkanie dyrektorów szkół zawodowych
Losy absolwentów 2016 (dane udostępnione szkole przez Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji WUP w Krakowie)
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Zmiany w kształceniu zawodowym – czyli jak zdobyć upragniony zawód?
Młodzież na rynku pracy - stan i struktura bezrobocia -
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
ROLA LIDERA W AKTUALIZACJI CHARAKTERYSTYK ZASOBÓW LUDZKICH
Badania losów absolwentów
Zapis prezentacji:

Rok ukończenia szkoły 2014

W PREZENTACJI WYKORZYSTANO WYNIKI Z ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD ABSOLWENTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 PO UKOŃCZENIU SZKOŁY W 2014 R. W „SONDAŻU” WZIĘŁO UDZIAŁ 81 ABSOLWENTÓW. KlasaIlość osób%Zawód IVa /221316,0511 TAK2 TOŚ IVb/262125,9321 TPS- IVd/251417,2810 TG4 TL IVe/232024,707 mechanik13 mechanik IVf/221316,058 elektryk 5 elektronik

PRACA SZUKANA PRZEZ NASZYCH ABSOLWENTÓW

JAKĄ PRACĘ MASZ ZAMIAR WYKONYWAĆ?

ZAMIAR PODJĘCIA PRACY ZGODNIE Z WYKONYWANYM ZAWODEM

GDZIE BĘDZIESZ KONTYNUOWAŁ NAUKĘ?

CZY NA DZIEŃ DZISIEJSZY WYBRAŁ(A)BYŚ TEN SAM ZAWÓD, JAKIEGO SIĘ NAUCZYŁEŚ?

KIERUNKI STUDIÓW

WYBRANE UCZELNIE

Powiaty o największym odsetku NEET-sów  Powiaty których duża część absolwentów nie kontynuuje nauki, ani nie znajduje pracy : limanowski (32%), tarnowski (31%, gorlicki (27%), nowosądecki (27%), olkuski (27%)  Poza tym w powiatach olkuskim i limanowskim w niewielkim stopniu zmniejszyła się grupa osób, które podjęły prace lub łączyły prace z edukacją.

Wnioski Lp.WniosekOdpowiedzialniTermin realizacji 1. Nawiązać współpracę z zakładami w każdym zawodzie w celu dostosowania oferty ZS Nr 1 do potrzeb lokalnego rynku pracy Przewodniczący komisji przedmiotów zawodowych do końca stycznia 2015 r. 2.Z analizy potrzeb pracodawców wprowadzić zmiany w programach nauczania Przewodniczący komisji przedmiotów zawodowych czerwiec 2015 r.