1949 -2007- 2014 Misja Misją Gminnej Biblioteki Publicznej w Gorzkowicach jest zaspakajanie potrzeb czytelniczych, integracja i aktywizacja społeczności.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
Advertisements

Jak wybrać zawód? Przygotowujemy się do podjęcia
Rodzic jako doradca zawodowy
WIELKOPOLSKI OŚRODEK EKONOMII SPOŁECZNEJ PRZY STOWARZYSZENIU NA RZECZ SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
1 Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji Warszawa, 15 lutego 2007 r.
Wspieranie rozwoju indywidualnego ucznia gimnazjum
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Regionalny Ośrodek EFS w Olsztynie prowadzony jest przez Elbląskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Pozarządowych ul. Staromiejska 16/7, Olsztyn.
PRACA SOCJALNA.
Współpraca partnerska na rzecz integracji społecznej
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Warsztaty zawodoznawcze
Projekt Program wsparcia społeczno – zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce współfinansowany jest ze środków Europejskiego.
„Turystyka w zgodzie z naturą” projekt realizowany przez Stowarzyszenie Rozwoju Turystyki Wiejskiej „Słowiniec” w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem.
Świadome i właściwe przygotowanie uczących się do wyboru ścieżki zawodowej, rozwijanie postaw do kształcenia ustawicznego i permanentnego, kształtowanie.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Miejski Zespół Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych
wsparciem dla ucznia, pomocą dla nauczyciela,
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY (SzOK)
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
Warsztaty „Klucz do sukcesu” Marek Zbytniewski.
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
MISJA Wspieranie wszelkich przedsięwzięć służących skutecznemu działaniu na rzecz zatrudnienia poprzez wykorzystanie lokalnych zasobów poradnictwa zawodowego,
Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywne kobiety szczawin.pl – od pomysłu do realizacji.
Zasłużony dla ochrony przyrody
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI CZŁONKOWSKIMI UNII EUROPEJSKIEJ EKONOMIA SPOŁECZNA.
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
OKIEM FOTOGRAFA Projekt Gminnego Ośrodka Kultury w Dzierżąznej
Doradztwo zawodowe w Publicznym Gimnazjum nr 12
Jak wybrać zawód?.
compulsory full-time education
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
P ODSUMOWANIE PROJEKTU „G OTOWI DO STARTU … META : PRACA” Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu –
M OJA PRZYSZŁOŚĆ – MÓJ WYBÓR Projekt na rzecz lokalnego rynku pracy w ramach projektu RozPRACUJ to z biblioteką.
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
Dni Informacji na Warmii i Mazurach - Olecko Dnia 22 października 2014r. w ramach Dni Informacyjnych na Warmii i Mazurach pod nazwą „Nowe formy wsparcia.
Ilona Gosk Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych Warszawa, marzec 2009 Ekonomia społeczna w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki 1.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Model lokalnego partnerstwa na rzecz zarządzania kompetencjami młodzieży Bartosz Kosiński, 25 XI 2013 – Miechów, pierwsze spotkanie ekspertów.
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
PLAN ROZWOJU Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie na lata
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
DZIAŁANIA KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE W RAMACH SZKOŁY ZAWODOWCÓW NA RZECZ ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM ROK SZKOLNY 2014 /
Janusz Wiśniewski Animator w Regionalnym Ośrodku EFS w Toruniu i Włocławku.
Powiatowy Urząd Pracy Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu w Zgorzelcu Centrum Informacji i Aktywizacji Zawodowej i Aktywizacji Zawodowej.
Ważne jest nie to, co możemy zrobić, lecz to, co zrobić musimy. (Ch. Dickens) Idea poradnictwa zawodowego - jednostka jest odpowiedzialna za swój los,
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Chciałybyśmy, aby nasza biblioteka była bliżej ucznia...
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Rozliczenie działań Miejskiej Biblioteki w Mrągowie na rzecz Fundacji ORANGE za rok 2013.
Doradzamy - wybieramy zawód
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zapis prezentacji:

Misja Misją Gminnej Biblioteki Publicznej w Gorzkowicach jest zaspakajanie potrzeb czytelniczych, integracja i aktywizacja społeczności lokalnej dla rozwiązywania problemów w zakresie spraw społecznych, kultury, budowania tożsamości regionalnej, postaw ekologicznych poprzez różne formy dostarczania informacji, edukacji i szeroko rozumianej współpracy. Wizja Gminna Biblioteka Publiczna w Gorzkowicach to nowoczesne centrum kultury, informacji i edukacji, atrakcyjne i dostępne dla wszystkich użytkowników, które umożliwia kreatywny rozwój pasji i zainteresowań, dokumentuje tradycje, historię regionu i kraju. Wyposażone w bogaty, tradycyjny i elektroniczny księgozbiór, nowoczesne meble i sprzęt komputerowy.

Projekt „RozPRACUJ to z biblioteką” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności jest wspierany przez sieć Fundacji Społeczeństwa Otwartego (Open Society Foundations). Realizatorem projektu jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. A KADEMIA SUKCESU Biblioteka rozpoczęła realizację projektu 17 stycznia 2014 r. Celem podjętych przez Bibliotekę działań był wzrost umiejętności planowania kariery zawodowej u 90 uczniów trzecich klas Gimnazjum w Gorzkowicach. Katalog zadań, który wpisał się w plan działań wspierających młodzież gimnazjalną w wyborze i planowaniu ścieżki kariery zawodowej został określony podczas spotkań partnerskich, w których uczestniczyli : z-ca dyrektora PUP w Piotrkowie Tryb. przedstawiciel Regionalnego Ośrodka EFS, przedstawiciele OPS, Urzędu Gminy w Gorzkowicach, Gimnazjum i Biblioteki.

Projekt „RozPRACUJ to z biblioteką” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności jest wspierany przez sieć Fundacji Społeczeństwa Otwartego (Open Society Foundations). Realizatorem projektu jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W ARSZTATY ZAWODOZNAWCZE "Rynek pracy/Jak umiejętnie poruszać się po lokalnym, regionalnym i międzynarodowym rynku pracy" - uczestnicy warsztatów poznali pojęcie, specyfikę i ogólne zasady funkcjonowania rynku pracy oraz instytucje, które wspierają młodzież w planowaniu ścieżki kariery zawodowej. "Moja praca, moja przyszłość„ - celem warsztatu było uświadomienie gimnazjalistom ich marzeń zawodowych, uruchomienie myślenia dotyczącego przyszłości zawodowej oraz pogłębienie świadomości własnych osiągnięć, umiejętności obierania i precyzowania celów.

Projekt „RozPRACUJ to z biblioteką” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności jest wspierany przez sieć Fundacji Społeczeństwa Otwartego (Open Society Foundations). Realizatorem projektu jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W ARSZTATY ZAWODOZNAWCZE "Poczucie własnej wartości / budowanie pozytywnego obrazu" - zakres warsztatu obejmował m.in. następujące zagadnienia: autoprezentacja, świadomość słabych i mocnych stron, ukierunkowanie na własny rozwój, budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby.

Projekt „RozPRACUJ to z biblioteką” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności jest wspierany przez sieć Fundacji Społeczeństwa Otwartego (Open Society Foundations). Realizatorem projektu jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. PREZENTACJA SERWISU PRACA-ENTER Na ostatnim spotkaniu warsztatowym gimnazjaliści zapoznali się ze wszystkimi komponentami serwisu Praca-Enter, otrzymali informatory oraz przewodniki po serwisie.

Projekt „RozPRACUJ to z biblioteką” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności jest wspierany przez sieć Fundacji Społeczeństwa Otwartego (Open Society Foundations). Realizatorem projektu jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W IZYTY STUDYJNE Wizytę w określonym zakładzie pracy poprzedzała wizyta w szkole o profilu niezbędnym do wykonywania pracy w odwiedzanym zakładzie. Odwiedziliśmy KWB Bełchatów i Technikum Nowoczesnych Technologii w Kleszczowie; Ceramikę Paradyż oraz Liceum Plastyczne w Tomaszowie Maz. Dobór odwiedzanych szkół i zakładów pracy ukazał gimnazjalistom możliwość łączenia pasji, zdolności i zainteresowań z pracą zawodową.

Projekt „RozPRACUJ to z biblioteką” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności jest wspierany przez sieć Fundacji Społeczeństwa Otwartego (Open Society Foundations). Realizatorem projektu jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. A KADEMIA S UKCESU Celem działań podejmowanych przez Bibliotekę w ramach Akademii Sukcesu był wzrost umiejętności planowania kariery zawodowej u uczniów trzecich klas Gimnazjum w Gorzkowicach. Gimnazjaliści nabyli wiedzę dotyczącą zasad funkcjonowania rynku pracy. Dowiedzieli się jak umiejętnie poruszać się po lokalnym, regionalnym i międzynarodowym rynku pracy. Poznali narzędzia, które umożliwiły im ocenę własnego potencjału, poznania słabych i mocnych stron pod kątem wyboru zawodu. Dostrzegli korzyści płynące z łączenia pracy zawodowej z zainteresowaniami i pasjami.