MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) 16.45 – 17.10 Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Chcia ł by ś wiedzie ć …. jaki jest poziom satysfakcji Twojego klienta od razu po wykonaniu us ł ugi? kryteria : jedzenie, otoczenie, servis… …który z.
Advertisements

komornik trzyma kas ę m ą drze wydaje pieni ą dze m ą drze planuje akcje finansowe szuka nowych ź róde ł finansowania Oddzia ł u ….
Wolność.
KLUB MIŁOŚNIKÓW HARREGO POTTERA
Czym różni się radość od miłości?
Z historii naszej szkoły…
Studium Podyplomowe Czyli Informatyka dla Nauczycieli (niepracuj ą cych i na pewno nie posiadaj ą cych rodziny)
Teatr w naszej szkole …bo życie to teatr, bo teatrem jest życie,
Święty Maksymilian Kolbe
REKLAMY INTERNETOWE Autorka : Patrycja Kempa. REKLAMA – co to takiego ?! REKLAMA - to informacja po łą czona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma.
GwiAzda Drupi jest w ł oskim artyst ą, który osi ą gn ął wyj ą tkowy rodzaj sukcesu w Polsce. Urós ł do miana symbolu. Systematyczne odwiedziny do Polski.
Uczniowie z klasy II b oraz wych. E. Pawli ń ska uczniowie z klasy II b oraz wych. E. Pawli ń ska AKCJA EDUKACYJNA Ś NIADANIE DAJE MOC Ś NIADANIE DAJE.
Dla Kochanej Mamusi Wierszyki.
Hiperłącza Co to jest? Autor: dalej.
Nie rób drugiemu, co tobie nie mi ł o. Co znaczy przys ł owie : Nie rób drugiemu Nie rób drugiemu co tobie nie mi ł o? co tobie nie mi ł o?
Pierwszy portal społeczno ś ciowy dla nauczycieli i edukatorów.
Sk ą d wzi ął si ę pomys ł zorganizowania biwaku? (wywiad dost ę pny na stronie internetowej szko ł y)
JAN PAWEŁ II WIELKI PAPIEŻ
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
25 PRZYKAZA Ń. 1. Nie dyskutuj z go ś ciem, który ma nad Tob ą pó ł litra przewagi!
Tikuś – fajna rzecz! Magdalena Kica Kl. V a.
Dobroć jest silniejsza niż przemoc.
PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Niektórzy ludzie tak przeżyli swoje życie, że pamięć o nich wciąż trwa. Aby uwiecznić tę pamięć, budujemy pomniki, ich imionami nazywamy ulice, czy miasta.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
“Zaufaj mi” Jehowa odpowiada: „Nic mi nie wychodzi…” Gdy mówisz:
Przegląd funkcji Lab 1 i 2.
Oko w oko z pracownikiem.
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
NA TROPIE MARSJAŃSKICH LUDZIKÓW
Klasa 3F mia ł a przyjemno ść uczestniczy ć w zaj ę ciach prowadzonych przez Pani ą Magd ę Ko ł b ę, zorganizowanych przez.
Poetka ludowa na sta ł e zwi ą zana z Ziemi ą Ż u ł awsk ą, tworzy i mieszka w Wiercinach w gminie Nowy Dwór Gda ń ski. Pisze nie tylko wiersze, tworzy.
Bycie wolontariuszem to zaszczyt
„Klucz do uczenia się” L.Wygotskiego
KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
Marzenia.
Odmiany alotropowe węgla
Pobudzenia seksualnego Zakochania Złości i gniewu
KLUB PYTALSKICH NA TROPIE OSZUSTWA NA MIARĘ ODKRYCIA AMERYKI
PROGRAM ELS EVALUACJA ŁĄCZY SZKOŁY. CELE PROGRAMU Wymiana do ś wiadczenia i wiedzy na temat oceny student ó w we wszystkich uczestnicz ą cych krajach.
„Edukacja a rynek pracy – źródła informacji”
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I.
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
MODU Ł Klasa III Kszta ł cenie ponadgimnazjalne.
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
D LA C IEBIE MÓG Ł BYM ZROBI Ć WSZYSTKO, CO ZECHCESZ POWIEDZ TYLKO …
AKTYWNI DLA PRZYSZŁOŚCI! DEBATA W RAMACH XX EDYCJI SEJMU DZIECI I M Ł ODZIE Ż Y.
2 kwietnia 2014r. Dzień Przedsiębiorczości Alicja Rokosz I Liceum Ogólnokształc ą ce ul. Mickiewicza Ła ń cut tel Opiekun: Marta Kaczmarczyk.
Bezpieczny Internet.
Jak można nauczyć korzystania z prawdopodobieństwa.
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
Dlaczego Stolarz ?.
Zakupy -przemyślana decyzja czy żywioł ?
 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu.
Przedszkola.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
Dziś Twoje urodzinki ! Usiądź wygodnie i oglądaj ! ;D
„ Ś NIADANIE DAJE MOC” REPORTA Ż Z DZIA Ł A Ń KLASY Ic SZKO Ł Y PODSTAWOWEJ NR 5 INTEGRAZYJNEJ W ZESPOLE SZKÓ Ł INTEGRACYJNYCH NR 1 WE W Ł OC Ł AWKU.
DYSCYPLINA SPORTOWA KOSZYKÓWKA.
„Kto jest przyjacielem lasu?”
Edukacja w Burkina Faso
Podręczniki dla klas I – III Szkoła Podstawowa
Wycieczka W Góry Świętokrzyskie.
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
+ “Lulaj ż e, Jezuniu” Analiza kol ę dy. Lulaj ż e, Jezuniu, moja pere ł ko, Lulaj, ulubione me pie ś cide ł ko. Lulaj ż e, Jezuniu, lulaj ż e, lulaj,
Chrystusa Ciałem każdy z nas jest Niech nie czuje się nikt sam Chrystusa ciałem Życie wieczne On daje nam.
Skrobia – w ę glowodan ro ś linny, wielocukier sk ł adaj ą cy si ę wy łą cznie z merów glukozy, pe ł ni ą cy w ro ś linach rol ę magazynu energii. Skrobia.
Duka Company Liceum ogólnokształcące we Wronkach im. Powstańców Wielkopolskich.
A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż.
Zapis prezentacji:

MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca decyzyjna Gdzie szukasz? Po czym poznasz, ż e ta nieruchomo ść jest dla Ciebie?

SPRZEDAJESZ ? Dlaczego sprzedajesz? (25) – Warto ść Twojej nieruchomo ś ci Jak najlepiej zaprezentowa ć nieruchomo ść Przygotowanie nieruchomo ś ci do sprzeda ż y Cena ofertowa a cena sprzeda ż y Jak opisa ć i jak sprzedawa ć ? Wyj ą tkowo ść mojej oferty

POMYS Ł NA NIERUCHOMO ŚĆ Co z ni ą zrobi ć ? (25) 17.35– Jak si ę przygotowa ć ? Ryzyko Zysk Przygotowania Plan realizacji

SEKRETY NIERUCHOMO Ś CI 1.UCZ SI Ę JAK INNI TAM DOSZLI 1.UWA Ż NO ŚĆ I CIAG Ł E ULEPSZANIE CO JE Ś LI CHCESZ ZOSTA Ć INWESTOREM?

Metamorfozy (15) 18.00– 18.15

36 m2 3p/4p

45m2 4p/4p

52 m2 1p/4p

45 m2 3p/3p

57 m2 4p/4p

57 m2 0p/4p