Slajd okładki – używać jako slajdu otwierającego spotkanie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Konkurencyjność polskich producentów żywności po wejściu do UE” Iwona Szczepaniak grudzień 2005, Warszawa.
Advertisements

Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Fairtrade – dynamiczny rynek
Hotel Courtyard – Warszawa
Unia Europejska Oparta na trzech filarach I filar-gospodarczy
Przepisy dla pasz leczniczych
Transakcje kompensacyjne
Propozycje zmiany zatwierdzonych kryteriów wyboru projektów dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Danuta Sokołowska Warszawa, 20.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu Wydział Ekonomiczno-Społeczny kierunek: Ekonomia specjalność: Ekonomika Gospodarki Żywnościowej Kamila Kobusińska ROLA.
KONFERENCJA NAUKA DLA BIZNESU – WSPARCIE INNOWACJI W SEKTORZE ROLNO-SPOŻYWCZYM Katarzyna Margel Warszawa, SGGW, 27 luty 2007 rok.
Zarządzanie projektami
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Kreowanie nowych trendów – turystyka dziedzictwa
Polski Związek Hodowców i Producentów Bydła Mięsnego
SPOTKANIE WARSZTATOWE
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.
POLSKA PLATFORMA TECHNOLOGICZNA ŻYWNOŚĆ Warszawa
Analiza i planowanie startegiczne 3
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
EXCELLENCE S.A. PREZENTACJA 2013.
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Dziedzictwo kulinarne w sektorze żywności naturalnej wysokiej jakości, ochrona i promocja poprzez wspólny znak towarowy gwarancyjny.
PZL Sedziszów S.A.. PZL Sędziszów S.A. 01 Ekspert wśród polskich producentów filtrów samochodowych Ponad 70 lat tradycji w produkcji 1939 r. Powstanie.
Marka i jej znaczenie Michał Białek.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Supermarkety i dyskonty
PRODUKT.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Poddziałanie: Wsparcie dla nowych uczestników systemów jakości. Poddziałanie: Wsparcie na przeprowadzenie.
Promocja europejskiego rolnictwa, nowe podejście Dyskusja panelowa Warszawa, Pol ska Priorytety wskazane przez AREPO w konsultacji Zielonej.
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
III edycja Brains Attack
Dr Sylwia Talar Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
SYSTEMY ZARZĄDZANIA.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
PRODUCENT WIĄZEK KABLOWYCH
„ Sprzedaż bezpośrednia produktów z gospodarstw rolnych” Aneta Klusek główny specjalista Departament Bezpieczeństwa Żywności i Weterynarii MINSTERSTWO.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
1 „Konkurencyjność polskich producentów żywności” Iwona Szczepaniak 19 maja 2006.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
ZAKŁAD RACHUNKOWOŚCI ROLNEJ PRZESTAWIANIE GOSPODARSTWA ROLNEGO NA METODY PRODUKCJI EKOLOGICZNEJ mgr inż. Marcin Żekało.
A.M. Zarzycka.  strategie cen wysokich  strategie cen neutralnych (przeciętnych, średnich)  strategie cen niskich A.M. Zarzycka.
 Żywność można uznać za autentyczną, gdy wyprodukowana została naturalnymi, tradycyjnymi metodami produkcji oraz gdy charakteryzuje się naturalnym składem.
Negatywny wpływ rekompensat na ekonomikę gospodarstw karpiowych.
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
KARIERA W BLUMENBECKER dla uczniów i absolwentów szkół technicznych
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
CERTYFIKACJA W ROLNICTWIE EKOLOGICZNYM
Nasza misja . Misją naszej firmy jest zapewnienie satysfakcji klientom, oferując wyroby najwyższej jakości przy rozsądnej cenie.
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
Instytut Rybactwa Śródlądowego im Stanisława Sakowicza w Olsztynie
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
La Pakla Accessories Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Bony na innowacje dla MŚP
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Zapis prezentacji:

Slajd okładki – używać jako slajdu otwierającego spotkanie Można użyć jako slajdu wyświetlanego w przerwie prezentacji / szkoleń etc

O FIRMIE Farmio SA to właściciel rodziny produktów pod marką Farmio, charakteryzujących się najwyższą jakością oraz wartościami funkcjonalnymi dla konsumentów: bez GMO i bez antybiotyków. Oferta składa się z wysokiej jakości świeżych jaj konsumpcyjnych i świeżego mięsa drobiowego. Mięso drobiowe bez antybiotyków to jakościowo unikalna oferta na polskim rynku mięsa. Oferujemy kurczaka z hodowli, w których nie są stosowane antybiotyki w całym procesie chowu. Mięso drobiowe oraz świeże jaja pochodzą od kur karmionych paszą „wolną od GMO” oraz dodatkowo badanych na obecność antybiotyków w niezależnym, akredytowanym laboratorium. Marka Farmio to obecnie najbardziej rozpoznawalna producencka marka jaj na polskim rynku. Nasza działalność opiera się na współpracy z wyselekcjonowanymi gospodarstwami, które przestrzegają restrykcyjnej polityki jakość Farmio. System kontrolny Farmio wykracza poza obwiązujące standardy w branży i daje konsumentom pewność otrzymywania produktów najwyższej jakości.

Jedyny brand w kategorii jaj w dystrybucji ogólnopolskiej LIDER DYSTRYBUCJI Wszystkie sieci HM i SM Cash&carry 170 sieci lokalnych Jedyny brand w kategorii jaj w dystrybucji ogólnopolskiej Discounts Convenience stores

ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK JAJ NA POLSKIM RYNKU LIDER ŚWIADOMOŚCIOWY ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK JAJ NA POLSKIM RYNKU Źródła: MInd&Fieldwork Research, badanie zrealizowane metodą Capibus przez Millword Braun, 1000– os. próba losowo-kwotowa, reprezentatywna pod względem płci , wieku i miejsca zamieszkania

PIONIERSKIE ROZWIĄZANIA Pierwsza w Polsce wytwórnia pasz uruchomiona z inspiracji i inicjatywy Farmio przez strategicznego dostawcę Spółki, wiodącego producenta pasz dla zwierząt na świecie. Pierwszy certyfikowany system badań jaj na antybiotyki realizowany przez niezależne laboratorium. Pierwszy w Polsce certyfikat na pasze „wolne od GMO”, stosowane w hodowlach Farmio, szwajcarskiej firmy SGS. 4. Pierwsza ogólnopolska reklama TV w kategorii jaj konsumpcyjnych w Polsce.

FERMY JAKOŚCI Działalność Farmio opiera się na współpracy z wyselekcjonowanymi gospodarstwami kur niosek i brojlerów, które przestrzegają restrykcyjnej polityki jakość Farmio. Kluczowym kryterium wyboru ferm są wysokie standardy jakości produkcji. Warunkiem współpracy jest akceptacja polityki jakości Farmio i dostosowanie standardów do wymagań Farmio (wdrożenie procesów kontroli jakości opartych o metodę analizy zagrożeń i punktów krytycznych). Kolejny element to certyfikacja procesu kontroli badań antybiotyków. Umowy, podpisane z partnerami produkcyjnymi, nakładają wysokie kary za nieprzestrzeganie ustalonego procesu. Restrykcyjna kontrola produkcji przez pracowników Działu Kontroli Jakości Farmio oraz niezależnego laboratorium (kontrola punktów krytycznych procesu, badania laboratoryjne). System kontroli jakości jaj wdrożony przez Farmio to pierwszy i jedyny taki system w Polsce.

KURCZAK BABUNI Unikalny chów kurczaków Silna i rozpoznawalna marka „Kurczak Babuni” – unikalny produkt, o wyjątkowych walorach, które budują przewagę konkurencyjną Unikalny chów kurczaków Kurczaki pochodzą z gospodarstw rolnych, gdzie całkowicie wyeliminowaliśmy stosowanie antybiotyków. Kurczaki karmione są paszą wolną od składników modyfikowanych genetycznie. Kurczaki pochodzą z rodzinnych ferm. Silna i rozpoznawalna marka Farmio to najbardziej rozpoznawalna marka jaj konsumpcyjnych kojarzona z wysoką jakością. Atrakcyjna cena w stosunku do produktów konkurencyjnych.

KURCZAK BABUNI - OFERTA Kurczak cały (tuszka) Filet z piersi kurczaka Ćwiartki drobiowe Uda Podudzia Skrzydła

JAJA FARMIO - OFERTA Jaja ściółkowe Jaja świeże Jaja z wolnego wybiegu Farmio to silna i rozpoznawalna marka, oferująca pełną gamę produktów w kategorii jaj.

DZIĘKUJEMY