Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1."— Zapis prezentacji:

1 Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1

2 Plan prezentacji Profil działalności Produkty Spółki Model biznesu
Nagrody Przewagi konkurencyjne Silne strony i szanse rynkowe Rynek sprzętu medycznego Klienci Spółki Potencjalni Klienci Wyjątkowe rozwiązania biznesowe Przychody Spółki Zysk netto Spółki Władze Spółki Struktura Akcjonariatu Dane kontaktowe 2 2 2

3 Dotychczas: projektowanie, testy i nieseryjna produkcja.
Profil działalności Apolonia Medical S.A. - producent mebli medycznych klasy PREMIUM przeznaczonych gównie do gabinetów stomatologicznych, przychodni lekarskich i szpitali Dotychczas: projektowanie, testy i nieseryjna produkcja. W przyszłości: seryjna produkcja z przeznaczeniem do gabinetów stomatologicznych, przychodni lekarskich i szpitali w Polsce, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii , Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz innych wysokorozwiniętych krajach. Nasza Wyjątkowość to: Zastosowanie innowacyjnych materiałów do produkcji Dostosowanie do specjalistycznych potrzeb klienta Ergonomia, design, jakość i innowacyjność produktów Rozpoznawalna marka w segmencie Premium 3 3 3

4 Przykładowe produkty Spółki
Komoda z umywalką Asystor Studium Asystor Dea Szafa lekarska 4 4 4

5 Model biznesu UWAGA: W procesie projektowania czynny udział biorą użytkownicy, tj. m. in. lekarze stomatolodzy, chirurdzy 5 5 5

6 Nagrody I miejsce Nowość Roku „Twojego Przeglądu Stomatologicznego”
I miejsce na Forum Inwestycyjnym w Poznańskim Parku Naukowym I miejsce "Perspektywy" II miejsce Nowość Roku "Twojego Przeglądu Stomatologicznego" I miejsce na Ogólnopolskim Forum Inwestycyjnym we Wrocławiu 6 6

7 Przewagi konkurencyjne
Brak produktów alternatywnych. Dostosowanie najwyższej jakości do indywidualnych potrzeb klienta. Produkcja tylko z najnowocześniejszych i najtrwalszych materiałów. Kompleksowa oferta całkowitego wyposażenia gabinetu medycznego. Wysoki poziom wiedzy eksperckiej wśród kadry zarządzającej. Rozpoznawalna marka w segmencie Premium – ergonomia, design. 7 7 7

8 Silne strony i szanse rynkowe
Szansa na zyskanie reputacji wiodącego producenta z segmentu Premium. Strategia produktowa wzorowana na liderach rynku globalnego. Niskie koszty produkcji. Nowoczesne wzornictwo. Znaczący potencjał wzrostu rynku - średnia roczna stopa na poziomie 10%. Wzrost popytu na produkty Spółki związany z rozwojem sieci gabinetów stomatologicznych, prywatyzacją służby zdrowia oraz rozwojem szpitali prywatnych. 8 8 8

9 Rynek sprzętu medycznego
Wartość rynku sprzętu medycznego w Polsce w 2008 roku wyniosła 4 mld PLN. Według raportu firmy PMR „Rynek sprzętu medycznego w Polsce 2008” prognozowany wzrost rynku w najbliższych latach wyniesie kilkanaście procent średniorocznie i w 2010 roku osiągnie wartość prawie 6 mld PLN. Źródło: Ministerstwo Zdrowia Czynniki wzrostu rynku sprzętu medycznego (w szczególności segmentu premium): Rozwój prywatnej opieki medycznej; Wzrost konkurencji jakością wyposażenia – w szczególności prywatne placówki; Wzrost zamożności społeczeństwa; Moda na zdrowe zęby; Popularyzacja implantów stomatologicznych. 9 9 9

10 w Polsce oraz zagranicą.
Klienci Spółki Kluczowymi klientami firmy Apolonia Medical S.A. są sieci gabinetów stomatologicznych, przychodni medycznych oraz szpitali w Polsce oraz zagranicą. Nasi najwięksi dotychczasowi klienci: CEOC – tworzona sieć przychodni; implantologicznych w Polsce; Diagmed – tworzona sieć prywatnych przychodni medycznych w Polsce; Al Ajaji Trading Group – sieć przychodni; stomatologicznych w ZEA. 10 10 10

11 Potencjalni Klienci Bazę potencjalnych odbiorców produktów stanowią:
4.100 prywatnych gabinetów stomatologicznych w Polsce‏ Bazę potencjalnych odbiorców produktów stanowią: Centra i gabinety stomatologiczne; Sieci gabinetów stomatologicznych; Prywatne szpitale; Dystrybutorzy sprzętu stomatologicznego. gabinetów stomatologicznych w Wielkiej Brytanii Gabinety stomatologiczne we Włoszech Gabinety stomatologiczne w Hiszpanii Gabinety stomatologiczne w Zjednoczonych Emiratach Arabskich 11 11 11

12 Zdywersyfikowana baza klientów sieci gabinetów stomatologicznych
Wyjątkowe rozwiązania biznesowe Apolonia Medical S.A. jest przedsiębiorstwem będącym we wczesnej fazie wzrostu Zdywersyfikowana baza klientów sieci gabinetów stomatologicznych Dynamicznie rosnący popyt na produkty Spółki związany z prywatyzacją służby zdrowia Unikatowa możliwość partycypacji w sukcesie producenta wyposażenia gabinetów stomatologicznych segmentu premium Kompetentna, doświadczona kadra zarządzająca i operacyjna oferująca kompleksową usługę projektowania i wytworzenia produktu 12 12 12

13 Przychody Spółki Porównanie przychodów ze sprzedaży i zysku netto w latach 2009 – 2012 w przypadku pozyskania kapitału z giełdy (wykonanie oraz prognoza). Dane w PLN. 13 13 13

14 Zysk netto Spółki Porównanie zysku netto Spółki w przypadku pozyskania kapitału z giełdy oraz braku jego pozyskania, w latach 2009 – 2012 (wykonanie oraz prognoza). Dane w PLN. 14 14 14

15 Władze Spółki 15 15 15

16 Struktura Akcjonariatu
akcjonariusze posiadający powyżej 10% głosów Przed emisją Po emisji. 16 16 16

17 Zapraszamy do współpracy
Dane kontaktowe Dziękujemy za uwagę i Zapraszamy do współpracy Apolonia Medical S.A. Wojnowo 7, Sicienko k/Bydgoszczy Autoryzowany Doradca: TOP Consulting S.A. ul. Marszałkowska 58 lok. 54, Warszawa Kontakt: Zbigniew Powierża, tel , , 17 17


Pobierz ppt "Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1."

Podobne prezentacje


Reklamy Google