WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Advertisements

Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
Wymaganie 1.2 Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności.
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
Statystyka szkolna wskaźniki efektywności nauczania
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
Co warto wiedzieć o ewaluacji?
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
EFEKTY DZIA Ł ALNO Ś CI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKU Ń CZEJ ORAZ INNEJ DZIA Ł ALNO Ś CI STATUTOWEJ SAMORZ Ą DOWEGO PRZEDSZKOLA W SKARYSZEWIE.
SKŁAD ZESPOŁU PLAN PRACY NA ROK SZKOLNY 2011/2012 PROJEKTY EWALUACYJNE.
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2010/2011 Gimnazjum Publiczne nr 2 w Solcu Kujawskim Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób , aby uczniowie.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Opracował: Zespół do Ewaluacji Wewnętrznej II
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Kuratorium Oświaty Stopień realizacji priorytetów obowiązujących w roku szkolnym 2005/2006.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Dyrektor szkoły powierza kierownikom zespołów przedmiotowych opracowanie listy tematów projektów edukacyjnych (po 5 z każdego przedmiotu) do 30 kwietnia.
Co chcieliśmy osiągnąć?
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Obrońców Polskości w Starej Wiśniewce Zebranie rodziców 12 września 2014 r.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2014/2015
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
SESJA EGZAMINACYJNA W 2015 ROKU SPRAWDZIAN. PROGRAM SPOTKANIA Podstawy prawne sprawdzianu Terminarz dyrektora Sprawdzian w nowej formule Arkusz egzaminacyjny.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Kalendarz 2020.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Co to jest spacer edukacyjny?
Zespół ewaluacyjny: Elżbieta Kręc Jadwiga Semczuk Małgorzata Meusz
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności.
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
Raport z przeprowadzonej ewaluacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu rok szkolny 2015/2016 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z.
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Co chcieliśmy osiągnąć?
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU INTEGRACYJNYM NR27 IM. ”WESOŁYCH KRASNALI” W ROKU SZKOLNYM 2018/2019 Dzieci nabywają wiadomości.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJR. H. DOBRZAŃSKIEGO
Zapis prezentacji:

WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień 2014 r.

1. Czy w szkole prowadzona jest analiza wyników sprawdzianu zewnętrznego? a) tak 32 b) nie 0 c) nie wiem 0

2. Jakie metody są stosowane do analizy sprawdzianu OKE? a) korzystanie z wyników opracowanych przez OKE 21 b) porządkowanie wyników i zestawienie ich w formie tabeli 30 c) wykorzystanie wykresów rozkładu wyników 23 d) analizowanie łatwości i trudności zadań i standardów 24 w tym wszystkie odp.14 brak odpowiedzi 2 osoby

3. Czy analiza prowadzona jest na poziomie poszczególnych uczniów? a) tak 21 b) nie 9 c) nie wiem 2

4. Czy prowadzona jest na poziomie zespołów klasowych? a) Tak 32 b) nie 0 c) nie wiem 0

5.Czy porównywana jest z wynikami w okręgu, województwie, kraju? a) tak 31 b) nie 0 c) nie wiem 1

6. Kiedy jest prezentowana analiza wyników sprawdzianu zewnętrznego? a) na posiedzeniu RP b) na posiedzeniu zespołów przedmiotowych i klasowych ankietowanych oznaczyło dwie odpowiedzi

7. Kto dokonuje analizy wyników sprawdzianu zewnętrznego? a) wszyscy nauczyciele 7 b) zespół nauczycieli wskazany przez dyrektora szkoły 24 c) nauczyciele klas IV-VI 6 w tym 1 osoba zaznaczyła wszystkie odpowiedzi, a 3 ankietowanych odpowiedź b i c.

8. W jaki sposób uczniowie są informowani o wynikach sprawdzianu? a) poprzez wychowawcę 28 b) poprzez nauczycieli poszczególnych przedmiotów 16 c) nie wiem 1 W tym 13 osób zaznaczyło dwie odpowiedzi a i b

9. Czy analiza zawiera wnioski? a) Tak 30 b) Nie 0 c) Nie wiem 2

10. W jaki sposób wdrażane są wnioski? a) Dostosowanie tematyki WDN do potrzeb wynikających z wniosków 21 b) dokonywane są zmiany planów dydaktycznych 8 c) dokonywane są zmiany metod lub form pracy 20 d) analizowane są podręczniki pod kątem treści nauczanie 17 e) umożliwienie uczniom korzystania z zajęć dodatkowych 27 f) zwracana jest szczególna uwaga podczas zajęć na słabe strony uczniów wynikające z analizy wyników sprawdzianów 19 brak odpowiedzi 1 osoba

11. Czy wnioski są omawiane z uczniami? a) Tak 29 b) Nie 0 c) nie wiem 3

12. Czy wnioski są omawiane z rodzicami? a) tak 28 b) nie 1 c) nie wiem3

13. Jeżeli tak to w jaki sposób? a) Wnioski przedstawia dyrektor podczas zebrania rodziców 5 b) wnioski przedstawia wychowawca 24 brak odpowiedzi 3 osoby

14. Czy wnioski wynikające z badania osiągnięć edukacyjnych uczniów są wykorzystywane w dalszej pracy dydaktycznej? a) tak 31 b) nie 1

15. Czy wybrany przez Ciebie program nauczania daje możliwości pełnej realizacji standardów wymagań edukacyjnych? a) tak 27 b) częściowo 0 c) nie 4 brak odpowiedzi 1 osoba

Dziękujemy za uwagę