Produkt przedsiębiorstwa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Kongres Uzdrowisk Polskich Muszyna r
Podstawy Turystyki Wykład
Potencjał produktu turystycznego
E UROPEJSKIE R AMY K WALIFIKACJI W O BSZARZE T URYSTYKI G RUPA 2 T URYSTYKA Toruń 12 grudnia 2011r.
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Typologia podmiotów gospodarki turystycznej
Podstawy Turystyki/Wykład
PODMIOTY UCZESTNICZĄCE W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM ORT
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
PRODUKT PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO
Otoczenie naturalne przedsiębiorstwa turystycznego
Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
„TWÓJ ZAWÓD – TWOJA PRZYSZŁOŚĆ”
-GASTRONOMICZNEJ NA DOLNYM ŚLĄSKU
Analiza informacji turystycznej na stronach administracji publicznej Joanna Cuber Łukasz Konieczny Karolina Lewicka WSZiNS Tychy Zarządzanie i marketing.
Trasa turystyczna.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Przedsiębiorstwo turystyczne Strategie Studia przypadków
Zespół Szkół w Olsztynku im. K.C. Mrongowiusza
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
Technik Obsługi Turystycznej
GARNCARSKA WIOSKA – PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE
PROGRAMOWANIE I OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO ćwiczenia
Rachunek Satelitarny Turystyki dla Polski
KLASYFIKACJA RUCHU TURYSTYCZNEGO Iwona Barć, Ewelina Turoń
Międzynarodowe Stowarzyszenie Hoteli i Restauracji ( International Hotel & Restaurant Assocition – IH & RA) IH & RA została założona w Londynie w marcu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w SOMONINIE
Klasyfikacja usług hotelarskich
Otoczenie technologiczne w przedsiębiorstwie
Produkty turystyki uzdrowiskowej
OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO ćwiczenia
Technik Turystyki Wiejskiej
Turystuka Weekendowa.
Turystyka krajoznawcza
TATRY ZAPRASZAJĄ! Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy.
OFERTA SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Obszar Ochrony Uzdrowiskowej Skierniewice-Maków
ZAWÓD DLA MŁODZIEŻY, KTÓRA LUBI LUDZI ORAZ CHCE LEPIEJ POZNAĆ ŚWIAT
TECHNIK HOTELARSTWA.
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
„MIKROOTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO”
Elementy otoczenia społeczno demograficznego
Istnieje wiele regulacji w prawie europejskim, które bezpośrednio bądź pośrednio (poprzez powiązania turystyki z hotelarstwem) dotyczą świadczenia usług.
OTOCZENIE NATURALNE PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO I JEGO ELEMENTY
Międzynarodowy rynek turystyczny
Zarządzanie Przedsiębiorstwem Turystycznym
POJĘCIE MARKETINGU. MARKETING jest to proces społeczno-gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie.
STRATEGIA ROZWOJU GMINY SKARSZEWY NA LATA
ZAWÓD SUKCES AWANS EUROPEJSKOŚĆ ZSAE WITA
www. zsp1kluczbork.wodip.opole.pl
USŁUGI PUBLICZNE - DEFINICJA
LOGISTYKA W USŁUGACH prowadzenie: dr R. Piniecki kontakt: ryszard
Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji
KSZTAŁCIMY NA 5 GWIAZDEK
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im. Władysława Grabskiego w Łodzi.
Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia Zasadnicza Szkoła Zawodowa 3-letnia zawód – kucharz zawód – kucharz.
1. Departament Funduszy Europejskich Wrocław, lipiec 2014.
Trendy rozwoju turystyki w świetle danych statystycznych.
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Paczków dnia r..
E-turystyka w sektorze publicznym
Temat - Przedsiębiorstwa i ich rodzaje
Zapis prezentacji:

Produkt przedsiębiorstwa turystycznego

Co to jest produkt turystyczny?

Podstawowa klasyfikacja produktu turystycznego: 1. Rzecz 2. Usługa 3. Wydarzenia 4. Impreza 5. Obiekt 6. Szlak 7. Obszar

Tak więc produkt to mieszanka: Walorów turystycznych w miejscu docelowym Uzupełniających dóbr i usług, które pozwalają na pobyt poza miejscem zamieszkania, a także uprzyjemniają ten pobyt

Podział przedsiębiorstw turystycznych ze względu na produkty Przedsiębiorstwa transportu turystycznego Przedsiębiorstwa hotelarsko – gastronomiczne Biura podróży Przedsiębiorstwa sanitarno – uzdrowiskowe Przedsiębiorstwa usług sportowo – rekreacyjnych Przedsiębiorstwa turystyki kwalifikowanej

Bibliografia: „Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej”, Gołembski G., Poznań 1998; „Zarządzanie hotelarstwem i gastronomią”, Knowles T., Warszawa 2001; „Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce rynkowej”, Rapacz A., Wrocław 2001; „Marketing w turystyce”, Middleton V. T. C., Warszawa 1996.