Bydgoszcz 13.11.2007. ANIMATOR ROZWOJU TECHNOLOGICZNEGO Czynności:  Projektowanie, wdrażanie, promocja i ocena nowych rozwiązań technologicznych, wydawanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Advertisements

Teresa Grąziewicz - Jóźwik
ROLA WYCHOWANIA JAKO CZYNNIKA ROZWOJU
Analiza potrzeb szkoleniowych nauczycieli na przykładzie III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie Adam Prus.
Psychologia Zarządzania
,,Poznaję swój zawód…” Technik ekonomista.
informacje i wskazówki dla rodziców
czyli zostań kowalem swojego losu
ORGANY I INSTYTUCJE WŁAŚCIWE W SPRAWACH EPIDEMII, EPIZOOTI I EPIFITOZ
PIELĘGNIARKA Opiekuje się chorymi i niesie pomoc cierpiącym. Na zlecenie lekarza wykonuje różnorodne zabiegi, które pozwalają określić stan zdrowia pacjentów.
Informacja nt. krajowego i regionalnych Forów Terytorialnych jako narzędzi kształtowania polityki regionalnej w myśl Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego.
1 Informacja z działań w okresie XII08 – VII09 Agata Wiśniewska Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych Warszawa, 8 lipca 2009 r.
Wspieranie rozwoju indywidualnego ucznia gimnazjum
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
Związek Pracodawców Dolnego Śląska
2009 Maja DobrzyńskaWarszawa, 9 czerwca 2009 roku.
TECHNIKUM Kształcąc się w technikum po czterech latach nauki będziesz mógł/mogła przystąpić do egzaminu maturalnego oraz do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje.
Dojrzałość szkolna dziecka
Opracował J. Stryjkowski
Zmiany instytucjonalne w monitorowaniu polityki rozwoju (KFT i RFT) Zielona Góra, 26 czerwca 2013 r. 1.
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
Spis treści: Czym jest zawód dyspozytora transportu samochodowego ?
TECHNIK EKONOMISTA.
Charakterystyka zawodu
Przygotowanie dziecka do szkoły
Moja przedsiębiorczość
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
„Zainteresowania i predyspozycje zawodowe”
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Kompetencje nauczycieli 6 października 2014 r. Caroline Kearney Starszy Kierownik Projektu & Analityk ds. Edukacji.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
,,Kwalifikacje a kompetencje’’
Metoda studium przypadku jako element XI Konkursu Wiedzy Ekonomicznej
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4
Numer z klasyfikacji zawodów: Psychologia to nauka o człowieku, jego zachowaniach i procesach psychicznych wpływających na to zachowanie.
Efektywność uczenia się dziecka zależy m.in. od następujących czynników:
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
“ Wymagania rynku pracy XXI wieku ” Wymogi naszego wieku, niezależne od zawodu jaki posiadamy !
MINISTERSTWO ROLNICTWA I ROZWOJU WSIBIURO POMOCY TECHNICZNEJ Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich
M GR M ICHAŁ K IEDRZYNEK Prawo administracyjne – organizacja prawna administracji cz. I.
Rola wychowania jako czynnika rozwoju A. Brzezińska, Społeczna psychologia rozwoju. Warszawa 2000.
Wstęp do zarządzania i marketingu
Paweł i Robert r. szk. 2012/2013. Czym zajmuje si ę Administrator Baz Danych? Zadania administratora polegają na zarządzaniu bazą danych, określaniu uprawnień.
Zarządzanie i inżynieria produkcji to interdyscyplinarny kierunek, łączący przygotowanie inżynierskie z nowoczesną wiedzą i umiejętnościami menedżerskimi.
Inżynier budowy systemów komputerowych nadzoruje, projektuje i konstruuje systemy oraz wdraża oprogramowanie systemowe w różnych dziedzinach gospodarki.
ROLA MENEDŻERA W ORGANIZACJI – UMIEJĘTNOŚCI ROLE I FUNKCJE
Psychospołeczne warunki pracy jako źródła stresu u pracowników sądów, na podstawie danych z badania Temida 2015 mgr Dominik Gołuch, Instytut Psychologii.
Informacje dla Rodziców. * stan zdrowia (dziecko leczone - choroba przewlekła) * niski lub obniżony poziom rozwoju intelektualnego, * nieharmonijny rozwój.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
Celem pracy inżyniera telekomunikacji jest zabezpieczenie sprawności i niezawodności funkcjonowania różnorodnych systemów łączności. Praca inżyniera telekomunikacji.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata Wojewódzki Urząd Pracy 18 lutego 2008 r.
Alicja Ziółek kl. VI B. Dziennikarz: osoba zajmująca się przygotowaniem i prezentowaniem materiałów w środkach masowego przekazu tj. prasa, radio, telewizja,
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
Cechy dobrego nauczyciela Arkadiusz Mroczyk. Literatura pedeutologiczna, badania psychologów i pedagogów wskazują na wiele pożądanych cech nauczyciela.
Strategiczny plan rozwoju Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie.
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
Nauka przedsiębiorczości w polskim systemie edukacji
Przedszkola Miejskiego nr 4
Zmiany w statutach przedszkoli po reformie oświaty 2017
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
Szachy są jak morze, w którym komar może się napić,
Zawody nauczane we wrocławskich uczelniach
KOMPETENCJE KLUCZOWE.
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
Zarządzanie przedsiębiorstwami
Zapis prezentacji:

Bydgoszcz

ANIMATOR ROZWOJU TECHNOLOGICZNEGO Czynności:  Projektowanie, wdrażanie, promocja i ocena nowych rozwiązań technologicznych, wydawanie decyzji w sprawach inwestycji, zezwoleń i norm jakości  Miejsce pracy:  Stanowisko technologa w przedsiębiorstwie,  Koordynator ds. rozwoju na szczeblu samorządowym lub państwowym  Wykształcenie:  Wyższe: techniczne, prawnicze, ekonomiczne

ANIMATOR ROZWOJU TECHNOLOGICZNEGO – WYMAGANIA PSYCHOLOGICZNE  zainteresowania bieżącymi wydarzeniami gospodarczymi i społecznymi  gotowość do pogłębiania swojej wiedzy, w oparciu o fachową literaturę  odpowiedzialność oraz umiejętności podejmowania szybkich i trafnych decyzji  umiejętność pracy w szybkim tempie oraz odporność emocjonalna  umiejętność logicznego myślenia  umiejętność współdziałania i dobrej komunikacji interpersonalnej  łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie  poprawne i zrozumiałe formułowanie myśli  umiejętność dostrzegania związków przyczynowo-skutkowych  wyciągania wniosków i przewidywania pewnych zjawisk i sytuacji pozwalają decydować o wyborze właściwego kierunku działań  samodzielność w pracy  zdolność przekonywania do nowych inicjatyw opracowanych w oparciu o diagnozy  cierpliwość, dokładność i wytrwałość oraz konsekwencja w działaniu  dobra koordynacja wzrokowo-ruchowa

ANIMATOR ROZWOJU REGIONALNEGO Czynności:  Pełnienie funkcji kierowniczych w jednostkach samorządowych  Współpraca z właściwymi jednostkami administracji rządowej  Inicjowanie, koordynowanie i nadzór inwestycji w związku z rozwojem regionalnym  Reprezentacja i promocja regionu na zewnątrz  Pozyskiwanie funduszy UE  Rozwijanie współpracy z innymi regionami  Miejsce pracy:  jednostki zajmujące się rozwojem regionalnym, w tym samorządowe  Wykształcenie:  Wyższe prawnicze, ekonomiczne

ANIMATOR ROZWOJU REGIONALNEGO – WYMAGANIA PSYCHOLOGICZNE  wysoki poziom intelektualny  dojrzałość społeczna  motywacja do pracy dla dobra regionu  bezwzględna uczciwość  predyspozycje osobowościowe niezbędnymi do pracy na wyższych stanowiskach w administracji publicznej  sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym  umiejętność elastycznego i twórczego podejścia do problemów  gotowość do podejmowania niezbędnego ryzyka  łatwość wypowiadania się w mowie i na piśmie  zainteresowania społeczne i naukowe  gotowość do stałego dokształcania się i zainteresowanie bieżącymi wydarzeniami politycznymi  kierowania pracą zespołową  umiejętność współpracy  umiejętność negocjacji i rozwiązywania konfliktów

ANIMATOR ROZWOJUPRZEDSIĘBIORCZOŚCI Czynności:  Działa w zakresie rozwoju przedsiębiorczości  Inicjuje, koordynuje i nadzoruje działania związane z rozwojem przedsiębiorczości  Współpracuje z administracją samorządową, rządową i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju przedsiębiorczości  Miejsce pracy:  Jednostki samorządu terytorialnego i inne działające w obszarze rozwoju przedsiębiorczości  Wykształcenie:  Wyższe prawnicze, ekonomiczne

ANIMATOR ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI – WYMAGANIA PSYCHOLOGICZNE   wzbudzanie zaufania   łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi   Identyfikacja i umiejętność zażegnywania potencjalnych źródeł konfliktu   Umiejętność przekonywania do proponowanych przez siebie rozwiązań   panowanie nad własnymi emocjami   bezstronność opinii   umiejętność przyjmowania propozycji rozwiązań z zewnątrz   Umiejętność posługiwania się metodą obserwacji   umiejętność wysuwania logicznych wniosków na podstawie gromadzonych faktów i danych   łatwość sprawnego, precyzyjnego i zrozumiałego komunikowania się w mowie i piśmie   wysoka odpowiedzialność społeczno-moralna   gotowość do ciągłej waloryzacji swoich kompetencji zawodowych   śledzenie informacje dotyczące przemian gospodarczych

Dziękuję za uwagę