PROJEKT.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Gatunki dziennikarskie - informacja -
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Uczeń jako lider. Przywództwo w grupie jako szansa na rozwój osobisty i zwiększenie odpowiedzialności społecznej.
Organizacja i zarządzanie firmą
Wybory do samorządu uczniowskiego 2013/2014
ABC e-learningu.
Metodyka harcerska i starszoharcerska
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
Stopnie Harcerskie.
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Klasa rekreacyjno- zdrowotna w IV LO Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: -lubisz sport i rekreację, -chcesz organizować imprezy sportowo- rekreacyjne , -chcesz.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
USARIA – SKAUTING USKRZYDLONY. usaria to… program dla doświadczonych zastępów, którym wydaje się, że wiedzą już wszystko.. 6 misji, planowanych samodzielnie.
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Hobby „Każdy ma jakieś pokręcone hobby dla jednych to dziwaczna pasja dla innych szaleństwo chwili„ Wykonała : Katarzyna Walczyk.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
TRZYMAJ FORMĘ.
Wydział Harcerski GK ZHP
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Funkcje w ZHR.
Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
jaka jest różnica między marzycielem a przedsiębiorcą
DEBATA Nie tylko wybory czy młodzi ludzie mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? w ramach realizacji programu CEO - Sejm Dzieci.
Szkoła Współpracy.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
ZADANIE ZESPOŁOWE CZYM JEST?….
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Dbamy o prawidłowe i zdrowe odżywianie oraz aktywność społeczną.
Dbanie o higienę jest ważnym działaniem profilaktycznym, uczymy tego nasze dzieci.
Sprawozdanie z realizacji programu „Trzymaj Formę” 2013/2014
DZIENNIKARSTWO MODOWE
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Temat: Mass media i opinia publiczna.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
„Z” jak… odcinek 2.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SZKOLNA DEBATA DOTYCZĄCA SAMORZĄDNOŚCI UCZNIOWSKIEJ Jak przygotowa ć i zorganizowa ć wybory do w ł adz samorz ą du uczniowskiego, ż eby by ł y ś wi ę tem.
Podziel się z nami swymi marzeniami
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
„POLAKÓW ZDROWIA PORTRET WŁASNY 2015”
Śniadanie „Wiemy, co jemy, bo zdrowi być chcemy” Samorządowa Szkoła Podstawowa w Gałdowie Śniadanie 8 listopad 2013 daje moc W ramach akcji w okresie poprzedzającym.
75 WARSZAWSKA DRUŻYNA HARCERSKA ŁOŚ czyli „Łatwo Odkrywać Świat”
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Szkoła Podstawowa nr 8 im. A
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA ZBIÓRKA HARCERSKA UDZIELANIE PIERWSZEJ POMOCY.
METODYKA WĘDROWNICZA Opracowała pwd. Justyna Golitz.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Porównanie metodyki harcerskiej i starszoharcerskiej
Szkoła Promująca Zdrowie
E-turystyka w sektorze publicznym
Program eTwinning Planowanie projektów
Jak napisać dobry konspekt?
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Wykorzystanie technologii informacyjnej w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych w różnych obszarach kształcenia.
Zapis prezentacji:

PROJEKT

PROJEKT E Etapy realizacji projektu   ·        zainicjowanie projektu przez samych realizujących (najczęściej zastęp), ·        dyskusja i wybór konkretnej propozycji, ·        wspólne opracowanie planu realizacji projektu (indywidualizacja zadań), ·        wykonywanie projektu, ·        ukończenie projektu, ·        podsumowanie - publiczna prezentacja, pokaz itp., ·        dokonana przez zespół ocena zrealizowanego projektu, ·        oceny drużynowego i rady drużyny realizacji projektu.

PROJEKT Rola drużynowego w realizacji projektu   Główną rolą drużynowego przy realizacji projektów jest udzielenie pomocy harcerkom i harcerzom starszym w umiejętnym łączeniu zadań sprawności, stopni i projektów oraz czuwanie nad tym, aby planowanie i realizacja projektów były zgodne z harcerską metodą i ideałami.

PROJEKT Dla oceny projektu ważne jest, jak zadanie jest wykonywane: ·        czy harcerki i harcerze właściwie podchodzą do realizacji obranego projektu, ·        czy potrafią ustalić samodzielnie prawidłowy harmonogram pracy i produktywnie wykorzystać pozostający do ich dyspozycji czas, ·        czy umieją podzielić między siebie zadania, ·        czy okazują zainteresowanie współpracą, ·        jak wcielają w życie wspólnie podejmowane decyzje, ·        czy radzą sobie z pojawiającymi się problemami i konfliktami.

PROJEKT · techniki harcerskie i specjalności, Przykładowe obszary realizacji ·        techniki harcerskie i specjalności, ·        działalność kulturalna - teatr, kino, film, muzyka, malarstwo, ·        „samopomoc” koleżeńska (nauka-korepetycje, rozwijanie wspólnych zainteresowań, organizowanie czasu wolnego), ·        środki masowego przekazu (dziennikarstwo, nowoczesne technologie komunikacji – Internet), w tym audycje radiowe, małe „produkcje filmowe”, artykuły do gazet – gazetka (periodyk), ·        zdrowy styl życia (sposoby odżywiania się, dbanie o kondycję fizyczną, profilaktyka uzależnień), ·        akcje zarobkowe, przedsiębiorczość, samodzielność finansowa do realizacji własnych potrzeb techniki harcerskie i specjalności,