Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Advertisements

Generator przyszłości
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Projekt „DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Możliwości finansowania sektora edukacji ze środków PO Kapitał Ludzki w woj. lubelskim Konrad Konefał
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Młodzieżowa przedsiębiorczość
PZS 3 w Sobótce Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS) Sobótka 6 czerwca 2009.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
1.Projekt i jego realizator 2.Zespół Projektowy 3.Europejski Fundusz Społeczny dla oświaty w Polsce 4.Założenia Projektu 5.Działania i harmonogram Projektu.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Departament Funduszy Strukturalnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Projekty systemowe i konkursowe, realizowane.
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu III PO KL Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu.
Projekt „Szkoła Kluczowych Kompetencji
„Szkolne Centrum Nauki”
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Kształcenie zawodowe w szkołach rolniczych
Priorytet IX PO KL Podkarpacie stawia na rozwój Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Województwo Podkarpackie.
TYTUŁ PREZENTACJI listopada 2012 r. Warszawa ZMIENIAMY OŚWIATĘ fundusze europejskie w latach oraz w ramach nowej perspektywy finansowej.
Kompetencje kluczowe drogą do kariery
Spis treści  Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Regionalny Program Strategiczny w zakresie aktywności zawodowej i społecznej Współpraca uczelni ze szkołami w kontekście realizacji Strategii Rozwoju.
„eSzkoła – Moja Wielkopolska” Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
CZAS ZAWODOWCÓW wielkopolskie kształcenie zawodowe
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NA DOLNYM ŚLĄSKU II Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Podpisanie umów: Działanie 4. 1
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Projekty zrealizowane w ZS1
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
Edukacja w szkołach Powiatu Chojnickiego w roku szkolnym 2019/2020 spotkanie sieci doradców zawodowych r. Irena Laska Dyrektor Wydziału Edukacji.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie WSPÓŁPRACA SZKOŁY www.zspczarnkow.edu.pl

PARTNER: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI Ponadregionalny program rozwijania umiejętności uczniów szkół Polski Centralnej i południowo – zachodniej. Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty Działania: 3.3. Poprawa jakości kształcenia 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia Kompetencje: technologia informacyjno – komunikacyjna (technik organizacji reklamy) matematyczno – przyrodnicze (technik ekonomista) podstawy przedsiębiorczości (technik mechatronik) język angielski (technik logistyk) Korzyści dla szkoły: pozyskanie pomocy dydaktycznych o wartości 40.000 zł dostęp do portalu edukacyjnego „kluczowE-kompetencje” udział uczniów w wakacyjnych obozach naukowych, udział uczniów w przedsiębiorstwie symulacyjnym poprzez platformę edukacyjną, realizacja autorskich programów nauczania, udział uczniów w kołach naukowych, udział uczniów w studium kompetentnych liderów. PARTNER: Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie

PARTNER: Uniwersytet Szczeciński oraz COMBIDATA Poland sp. z o.o. AS KOMPETENCJI Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty Działania: 3.3. Poprawa jakości kształcenia 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia Kompetencje: matematyczno – fizyczne (technik informatyk – 10 osób) podstawy przedsiębiorczości (technik handlowiec – 10 osób) Korzyści dla szkoły: pozyskanie pomocy dydaktycznych: Tablica interaktywna; PenDrive – 22 szt.; Notebook z oprogramowaniem; Laserowe urządzenie wielofunkcyjne; Wideoprojektor; Cyfrowy aparat fotograficzny; udział uczniów w grupach projektowych; dostęp do portalu edukacyjnego „kluczowE-kompetencje”. PARTNER: Uniwersytet Szczeciński oraz COMBIDATA Poland sp. z o.o.

KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄ DO KARIERY Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty Działania: 3.3. Poprawa jakości kształcenia 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia Kompetencje: matematyczno – przyrodnicze (technik mechatronik) podstawy przedsiębiorczości (technik handlowiec) techniczne Korzyści dla szkoły: • zajęcia pozalekcyjne z matematyki, fizyki, chemii, biologii, informatyki i podstaw przedsiębiorczości, • zajęcia pozaszkolne w formie wyjazdów na wykłady, imprezy, obozy naukowe i edukacyjne, • szkolne pikniki i konferencje popularyzujące naukę, • wystawy i prezentacje promujące osiągnięcia naukowe, • kompleksowe doradztwo zawodowe. PARTNER: Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Wydział Zamiejscowy w Człuchowie

PARTNER: English Unlimited w Sopocie SZKOŁA SUKCESU Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty Działania: 3.3. Poprawa jakości kształcenia 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia Kompetencje: język niemiecki podstawy przedsiębiorczości Korzyści dla szkoły: dostęp do platformy e-learningowej, realizacja autorskich programów nauczania, udział uczniów w kołach naukowych, 300 godzinach lekcyjnych zajęć z języka niemieckiego. PARTNER: English Unlimited w Sopocie

PARTNER: Politechnika Wrocławska MATEMATYKA - REAKTYWACJA Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty Działania: 3.3. Poprawa jakości kształcenia 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia Kompetencje: matematyczne z wykorzystaniem technologii informacyjno - komunikacyjnych Korzyści dla szkoły: dostęp do unikatowej metody, którą można określić jako indywidualne korepetycje na odległość wykorzystując atrakcyjne dla ucznia narzędzia informatyczne dostęp do dynamicznych interaktywnych ćwiczeń i testów z matematyki objętych programem nauczania zarówno na poziomie podstawowym, jak rozszerzonym. PARTNER: Politechnika Wrocławska

PARTNER: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie JESTEM PRZEDSIĘBIORCZY kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży z wykorzystaniem innowacyjnych metod i narzędzi Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.6. Projekty innowacyjne Kompetencje: podstawy przedsiębiorczości Korzyści dla szkoły: opracowanie innowacyjnego narzędzia pomiaru kompetencji przedsiębiorczych uczniów w zakresie komunikacji, elastyczności, poznania potrzeb klientów, planowania, organizowania pracy własnej, kształcenia ustawicznego i odporności na stres), opracowanie GIER dydaktycznych wspomagających proces kształcenia kompetencji przedsiębiorczych uczniów, opracowanie portalu edukacyjnego wiedzy i doświadczeń w nauczaniu przedsiębiorczości, zorganizowanie wizyty studyjnej w Belgii (wykorzystanie nowoczesnych narzędzi dydaktycznych w nauczaniu przedsiębiorczości), udział w seminariach i konferencjach. PARTNER: Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie

PARTNER: Wyższa Szkoła Biznesu w Pile PRACOWNIE KSZTAŁTOWANIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH I ZAWODOWYCH – kompleksowy program rozwojowy dla Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. J. Nojego w Czarnkowie Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty Działania: 3.3. Poprawa jakości kształcenia 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia Korzyści dla szkoły: Pracownia Wzmacniania Kompetencji Kluczowych, Pracownia Kształtowania Adaptacji Społecznej, Pracownia Budowania Mocnych Podstaw Wiedzy, Pracownia Efektywnego Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego. PARTNER: Wyższa Szkoła Biznesu w Pile

CZAS ZAWODOWCÓW – WIELKOPOLSKIE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Korzyści dla szkoły: pracownie kształcenia modułowego w sześciu zawodach, wyposażenie szkoły w mobilne laboratorium do e-learningu, wyposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne do kształcenia modułowego, system doradztwa edukacyjno – zawodowego, praktyki i staże w przedsiębiorstwach, zajęcia w regionalnych laboratoriach kształcenia modułowego, realizacja projektów edukacyjnych w klasie pierwszej technikum, pozyskanie dodatkowych uprawnień przez uczniów w klasach drugich technikum (ECDL), dostarczenie pomocy dydaktycznych do realizacji jednostek modułowych w zawodach dla każdego ucznia i nauczyciela. PARTNER: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Politechnika Poznańska, CDN Piła

ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII pilotażowy projekt przygotowujący wielkopolskie szkoły zawodowe do poszerzenia oferty edukacyjnej o technologie OZE Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Korzyści dla szkoły:   wyposażenie szkoły w mobilny zestaw wraz z oprogramowaniem do prowadzenia eksperymentów związanych z energią odnawialną, udział uczniów w zajęciach pozalekcyjnych, przygotowanie do wprowadzenia nowego kierunku nauczania, wyposażenie w sieć powiązań business to education między szkołami a przedsiębiorstwami, w których będą odbywały się praktyki dla uczniów, praktyki uczniów w przedsiębiorstwach. PARTNER: Wielkopolska Agencja Zarządzania Energią w Poznaniu, DC Edukacja w Gdańsku, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Gdańsku