INTERREG V-A Republika Czeska - Polska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Advertisements

CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU.
1 Projekt pn. „Kurs języka migowego” GMINA JEDLICZE.
Innowacyjna Warszawa 2020 Program wspierania przedsiębiorczości.
1 Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY W RAMACH WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
Wizja rozwoju Uczelni Prof. Wiesław Józef Piekarski SPÓJRZ W PRZYSZŁOŚĆ z Uniwersytetem Przyrodniczym w Lublinie.
Departament Polityki Regionalnej Mój region w Europie Aktualizacja Planu komunikacji Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na.
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Dr inż. Barbara Niekraszewicz.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Agnieszka Pidek-Klepacz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Lublin, 6 luty 2014 r. Wsparcie edukacji zawodowej w ramach Regionalnego.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
Fundusze Strukturalne - jak napisać projekt? Paulina Szuster.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
„Współpraca partnerska instytucji w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Czechy - Polska“ Ing. Michal Janeba Wiceminister ds. rozwoju.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Job shadowing Rozwój metod nauczania i uczenia si ę Nova Dubnica
Środki na szkolnictwo zawodowe w nowej perspektywie finansowej Iwona Nakielska Dyrektor Departamentu EFS Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Lokalna Strategia Rozwoju dla obszaru działania LGR „Mòrénka” Adam Rogala Dyrektor Biura Stowarzyszenia Wdzydzko-Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka”
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
WSPARCIE ROZWOJU POMORSKIEJ EDUKACJI przez Samorząd Województwa Pomorskiego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata
Dofinansowanie UE [PLN]
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Sieć Miast Euroregionu Karpackiego
II posiedzenie grupy tematycznej ds. podejścia LEADER
„Od dziś pracuję na swój sukces”
kształcących w zawodach
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM
„Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r.
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 27 października 2016 r.
Ochrona dzieci przed krzywdzeniem w Specjalistycznych Placówkach Wsparcia Dziennego na przykładzie działalności ELEOS Prawosławnego Ośrodka Miłosierdzia.
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
Realizacja wskaźników objętych ramami wykonania w ramach
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Realizacja wskaźników objętych ramami wykonania w ramach
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Wola m.st. Warszawy
Rozwój współpracy pomiędzy sektorem badawczo-naukowym a biznesem na przykładzie Projektu: GUM
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
28 listopada 2018roku Sulejówek
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Jakość – zespół działań danej organizacji (szkoły) ukierunkowany na spełnienie wymagań określonego klienta (ucznia).
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów i ich kształcenie przez szkoły
KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Zasady finansowe
Program Edukacja (MF EOG )
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest dla.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

INTERREG V-A Republika Czeska - Polska

„TECHNIKA BEZ GRANIC” TYTUŁ PROJEKTU: oś priorytetowa 3 czas trwania projektu: 40 miesięcy

PARTNER PROJEKTU PO STRONIE CZESKIEJ Střední průmyslová škola a Obchodní akademie, Bruntál, příspěvková organizace

PARTNER PROJEKTU PO STRONIE POLSKIEJ POWIAT PRUDNICKI Jednostka realizująca: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku

POWSTAWANIE PROJEKTU

KLUCZOWE DZIAŁANIA PROJEKTU: Zarządzanie projektem, Działalność promocyjna i informacyjna, Budowa laboratoriów na miarę 4-tej Rewolucji Przemysłowej (Industry 4.0), Stworzenie wspólnego programu edukacyjnego - Przemysł 4.0 (szkolenia nauczycieli, staże nauczycieli w zagranicznych ośrodkach szkoleniowych, tworzenie wspólnego programu nauczania)

KLUCZOWE DZIAŁANIA PROJEKTU: Rozwój wirtualnego środowiska nauczania (ang. virtual reality) ukierunkowanego na produkcję przemysłową i automatyzację, Współpraca naukowa – nauczanie kooperatywne on-line dla uczniów obu szkół, udział uczniów w warsztatach edukacyjnych w Pradze, Trnavie, wycieczki do dużych niemieckich zakładów przemysłowych w których wprowadzono produkcję przy użyciu Przemysłu 4.0, kursy językowe dla uczniów (podstawy języka polskiego oraz czeskiego)

KLUCZOWE DZIAŁANIA PROJEKTU: Współpraca z pracodawcami – konsultacje specjalistyczne z pracodawcami, włączenie pracodawców do przygotowania programu nauczania, wizyty uczniów w firmach z Bruntala oraz z Prudnika

GRUPA DOCELOWA: 180 uczniów po stronie czeskiej, 180 uczniów po stronie polskiej,

Całkowity budżet projektu: 1 518 249,24 €

Střední průmyslová škola a Obchodní akademie, Bruntál, příspěvková organizace : Budżet podstawowy: 832 322,95 € Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego: 707 474,51 € Krajowe środki publiczne: 124 848,44 €

POWIAT PRUDNICKI: Budżet podstawowy: 685 926,29 € Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego: 583 037,34 € Krajowe środki publiczne: 102 888,95 €

EWOLUCJA PRZEMYSŁOWA

REWOLUCJA PRZEMYSŁOWA 4.0

REWOLUCJA PRZEMYSŁOWA 4.0 Trnava, marzec 2018 r.