Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Advertisements

Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
CO TO SĄ PROJEKTY INNOWACYJNE? PROJEKTY INNOWACYJNE WYTYCZNE EFS NIE WSKAZUJĄ ODRĘBNEJ DEFINICJI INNOWACYJNOŚCI.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Dr Magdalena Arczewska.  Fundusz Inicjatyw Obywatelskich powstał w 2005 r. w celu pobudzania oraz wspierania rozwoju inicjatyw obywatelskich. W okresie.
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp.
Dyskusja panelowa II: Wsparcie skutecznego audytu wewnętrznego w dziale/działach dr Adam Niedzielski – Dyrektor Departamentu Strategii i Funduszy Europejskich.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Sprawozdanie roczne z działalności Uczelnianej Komisji ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia na PG w roku akademickim 2013/2014 Senat PG, r. Opracowała:
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Współpraca z beneficjentami, przepływ informacji w ramach projektu Grzegorz Gołda WST PWT PL-SK.
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW ul. Stalmacha Katowice tel.: +4832/ , , fax.: +4832/ , BENCHMARKING – NARZĘDZIE.
Zarządzanie systemami dystrybucji
Zmienione kryteria formalne dla poszczególnych działań/poddziałań EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014.
Kontakt w sprawie projektu: dr Tomasz Baran mobile: Płatności gotówkowe w polskich firmach marca 2016.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez portal HRstandard.pl na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w oparciu o regulamin.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 1 Stan prac dot. dokumentów proceduralnych oraz podsumowanie spotkania konsultacyjno-szkoleniowego w.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
Dobre praktyki oraz najczęstsze błędy popełniane przez przedsiębiorców r. Piotr Nędzewicz.
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WP Gdańsk, 20 maja 2016r. Kryteria wyboru projektów w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny.
Działania ewaluacyjne prowadzone przez IZ RPO WK-P w roku 2014 Jolanta Rudnicka Biuro Ewaluacji Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO r. Departament.
Zasada równości szans kobiet i mężczyzn (w oparciu o standard minimum) Olsztyn, 6 czerwca 2016r.
Ustalenia z misji audytowych przeprowadzonych przez Europejski Trybunał Obrachunkowy w ramach PROW w obszarze zamówień publicznych.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Nazwa projektu Nazwa firmy Nazwa prezentera:
kapitałem intelektualnym w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Szkolenie dla partnerów KSOW
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej
Nazwa firmy Plan biznesowy.
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Inżynieria Oprogramowania Laboratorium
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
7.
Zgłoszenie do konkursu
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
PO CO FIRMIE SPRATEGIA SPRZEDAŻY?
Prezentacja planu biznesowego
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Plan projektu biznesowego
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Nazwa firmy Biznesplan.
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Aspekty prawne użytkowania instalacji grzewczych do 1 MW na paliwa stałe Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Ochrony Środowiska.
Zgłoszenie do konkursu
Forum Komisji Dialogu Społecznego
FIRMA ……………………………..…..
Konkursy nr RPKP IZ /19 Zmiany w zakresie procedur
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
Zapis prezentacji:

Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami

Zasady zgłaszania prac do konkursu Zgłaszający musi spełnić wszystkie wymagania dot. zgłoszenia prac do Konkursu zgodnie z punktem 4 Regulaminu. W przypadku projektu, w który zaangażowany jest klient lub partner Zgłaszającego konieczna jest akceptacja zgłoszenia przez klienta/partnera. Opis projektu musi być zwięzły i zgodny z szablonem prezentacji. W zgłoszeniu musi być wskazana osoba odpowiedzialna za projekt, która w przypadku zakwalifikowania projektu do III etapu konkursu przeprowadzi prezentację projektu przed Jury.

Opis kategorii i kryteria oceny Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami Projekty z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami (marketingowej lub obsługowej; b2c lub b2b), przy realizacji których jako główny kanał komunikacji używany jest telefon lub inny kanał zdalnej komunikacji (np. e-mail, chat, wideorozmowa, itp.). Kryteria oceny Skala i zakres projektu (np. ilość interakcji, zakres wykorzystywanych kanałów komunikacji) Innowacyjność zastosowanych rozwiązań (np. rozwiązań technologicznych, przebiegu procesów, narzędzi kontroli) Zastosowane najlepsze praktyki zarządzania cc oraz standardy komunikacji i obsługi klientów KPI i rezultaty operacyjne projektu (efektywność, skuteczność, jakość, w tym informacje zwrotne od klientów) Wyniki finansowe i biznesowe projektu (np. rentowność, wskaźniki przychodowe, ROI)

Identyfikacja projektu Kategoria: Doskonała komunikacja z klientami Tytuł projektu: Nazwa projektu Zgłaszający: Nazwa lub brand firmy Klient (jeśli dot.): Nazwa lub brand firmy Manager: Imię nazwisko, stanowisko

Kontekst, założenia projektu Opis założeń projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat założeń wstępnych projektu, w tym np. opis sytuacji wejściowej, uzasadnienie decyzji o realizacji i formie realizacji projektu.

Termin realizacji i cele projektu Czas trwania projektu: Zgłoszony projekt musiał być realizowany w okresie od 17 kwietnia 2018 roku do 28 lutego 2019 roku. W przypadkach, gdy Projekt cc był realizowany również poza okresem wskazanym w punkcie 4.1. Regulaminu minimum 50% czasu jego trwania musiało być realizowane w tym okresie lub projekt był realizowany przez cały ten okres. Cele projektu:

Realizacja projektu Opis realizacji projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 3 Istotne informacje na temat sposobu, w jaki projekt został zrealizowany, np. zastosowane narzędzia, etapy realizacji, napotkane trudności i sposoby ich pokonania, elementy innowacyjne.

Zarządzanie projektem Opis sposobu zarządzania projektem: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat sposobu zarządzania projektem, w szczególności w zakresie zarządzania zakresem projektu, jego budżetem i harmonogramem oraz głównymi interesariuszami (w tym zespołem projektowym).

Efekty projektu Opis uzyskanych efektów projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Liczba slajdów: maximum 2 Istotne informacje na temat efektów uzyskanych w wyniku realizacji projektu, preferowane wyniki w formie liczbowej (KPI) w porównaniu do przyjętych założeń. W szczególności, jeśli istnieją, dane nt. informacji zwrotnych od klientów.

Efekty projektu Obrona projektu: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Uzasadnienie, dlaczego uważa się, że cel został osiągnięty, lub jeśli nie, to dlaczego ocenia się, że projekt zakończył się sukcesem.

Informacje dodatkowe Informacje dodatkowe zgłoszenia: Wielkość czcionki: minimum 18 pkt Inne informacje istotne z punktu widzenia oceny zgłoszenia, które chce przedstawić Zgłaszający.