Marketing w Firmie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Istota i przesłanki badań marketingowych
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
Specjalność Zarządzanie logistyczne Kierunek: L O G I S T Y K A.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Podstawowa analiza rynku
Podstawowa analiza rynku
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Rynki konkurencji niedoskonałej
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Rachunek kosztów przedsiębiorstwa
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Technik ekonomista.
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Biznesplan.
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Przedstawienie nowego produktu
Kluczowe czynniki sukcesu
Planowanie przepływów materiałów
INFORMACJA MARKETINGOWA
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Operacyjne sterowanie produkcją
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Model łańcucha wartości
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
TECHNIK HANDLOWIEC.
PRODUKT.
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
1 WADY KALKULACJI DOLICZENIOWEJ Sztuczność związku przyczynowego i przypadkowość wyboru klucza podziałowego wpływają na wzrost skali błędu i stopień zdeformowania.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
WPROWADZENIE DO ZAJĘĆ SCHEMAT ĆWICZEŃ I METODYKA Marketing Usług Finansowych.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Kształtowanie produktu na rynku UE A.M. Zarzycka.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
„Infrastruktura zakładu opieki zdrowotnej i aparatura medyczna – jak efektywnie dokonywać pożądanych zakupów” KIELCE 20 WRZEŚNIA 2012 WITOLD PONIKŁO.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Nazwa, logo i motto firmy
Dominika Muś TiR, grupa 2b
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
Plan projektu biznesowego
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Popyt Wielkość popytu – ilość dóbr i usług, którą chcą i mogą kupić klienci przy danym poziomie ceny. Prawo popytu – wraz ze wzrostem ceny produktu zmniejsza.
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „W KONTAKCIE”
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Marketing w Firmie

„Marketing to żyć z klientami.” Co to jest marketing? „Marketing to żyć z klientami.”

2

3

WIZJA – jasny, klarowny obraz tego, gdzie firma chce być w określonym czasie MISJA – powód, dla którego firma istnieje, określenie kim są jej klienci i jakie ich potrzeby ma zamiar zaspokoić WARTOŚCI – część misji definiująca zasady zachowania w stosunku do klientów, pracowników i właścicieli. 4

2. SPECJALIZACJA W BRANŻY 3. LOKALIZACJA 1. NAZWA/LOGO 2. SPECJALIZACJA W BRANŻY 3. LOKALIZACJA 5

6

7

8

9

Co należy wiedzieć o klientach Jakie są ich potrzeby, upodobania, gusty? W jaki sposób dokonują zakupu? Jakie produkty kupują? Jakich szczególnych cech szukają w produkcie? Co robią z produktem? Kiedy dokonują zakupu? Jak często kupują? Jak dużo kupują ? W jaki sposób dowiedzieli się o naszej firmie i produktach? Dlaczego kupują u nas, a nie u konkurencji? 10

Podejmowanie decyzji o zakupie PRODUKT cena jakość wygląd /kolor, struktura, kształt, materiał itd./ opakowanie rozmiar kruchość, łatwość transportu, trzymania usługi, gwarancje opis funkcji produktu 11

Podejmowanie decyzji o zakupie PRZEDSIĘBIORSTWO lokalizacja i infrastruktura reputacja metody sprzedaży godziny otwarcia, terminy dostaw, itp. warunki kredytowe reklama i promocja asortyment produkcji, zróżnicowanie kwalifikacje pracowników INNE sezonowość, cykliczność zmiany w gospodarce, np.: recesja, depresja, boom 12

13

posiadane kontakty i układy handlowe współpracownicy organizacja firm image (reputacja) firmy jakość produktu jakość serwisu dystrybucja serwisu promocja sytuacja finansowa posiadane kontakty i układy handlowe współpracownicy organizacja firm stosowana technologia 14

sytuacja demograficzna postęp naukowo-techniczny obsługiwani klienci sytuacja ekonomiczna sytuacja demograficzna postęp naukowo-techniczny sytuacja polityczno-prawna czynniki społeczne czynniki kulturowe konkurencja 15

ANALIZA SYTUACJI 16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Dziękuję za uwagę.