STARPAK Nowe otwarcie Kraków, dnia 13.04.2015 r..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

Struktura kanałów marketingowych. Definicje kanału dystrybucji Podejście podmiotowe Podejście funkcjonalne zbiór wzajemnie zależnych od siebie organizacji.
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
OPERATORZY LOGISTYCZNI 3 PL I 4PL NA TLE RYNKU TSL Prof. zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdańsk, Katedra Polityki Transportowej.
Certyfikacja Sklepów Internetowych – Na przykładzie klientów Trusted Shops.
Przemiany energii w ruchu harmonicznym. Rezonans mechaniczny Wyk. Agata Niezgoda Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
SP SZKODNA ZAPRASZAMY NA POKAZ SLAJDÓW. To my ! Drużyna „ Zdrowe Warzywa” - członkowie Klasowego Klubu Śniadanie Daje Moc. Nasza drużyna liczy 9 osób,
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Jak świadomie budować markę osobistą?. Agenda Definicja Wstęp do budowania marki Formułowanie strategii marki Narzędzia budowania marki Monitoring działań.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Kontrakty terminowe na indeks mWIG40 Prezentacja dla inwestorów Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Dział Notowań GPW kwiecień 2005.
Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Miniprzedsiębiorstwo NIEWAŻNE COMPANY zostało założone przez sześcioosobową grupę najlepszych przyjaciół a zarazem ludzi cechujących się wielką ambicją.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
2016. Najczęściej popełniane błędy podczas e-Naboru Wybranie jedynie jednego oddziału w danej szkole – w przypadku gdy zabraknie punktów aby system przydzielił.
Platforma szkoleniowa – najważniejsze funkcjonalności.
NASZE MINIPRZEDSIĘBIORSTWO ! Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi nr XXX Wrocław 2013/2014.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
 Informatyk jest to osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadająca wiedzę i umiejętności na temat ogółu metod.
Produkt w marketingu międzynarodowym
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
ZESPOLE SZKÓŁ W LUBOWIDZU PROCEDURY EWAKUACJI W. Osoba która pierwsza zauważyła pożar lub zagrożenie powinna natychmiast powiadomić: najbliższe otoczenie.
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
A.M. Zarzycka.  wartość produktu wyrażona w pieniądzu  miernik wartości (z punktu widzenia konsumenta)  instrument marketingu A.M. Zarzycka.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
C K A RT I LO im. Jana Smolenia w Bytomiu. NASZE PRODUKTY Mini przedsiębiorstwo „CK Art” zajmuje się własnoręcznym wykonywaniem biżuterii z filcu (kolczyków,
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Uwarunkowania rozwoju rynku kapitałowego w Polsce Marzec 2016 prof. zw. dr hab. Małgorzata Zaleska – Prezes Zarządu.
REKLAMA. Reklama jest wszechobecna w naszym życiu. Gdy opiera się na rzetelnej informacji, jest użyteczna i potrzebna. Pomaga dokonać wyboru. Często jednak.
1 Podsumowanie wyników badań zrealizowanych w ramach kampanii edukacyjnej „Moje konsumenckie ABC”
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Jan Kania Modele kolportażu w Europie
Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
Podsumowanie kampanii reklamowej HELIO „Boże Narodzenie 2009”
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
Struktura kanałów marketingowych
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Winiary (Nestle Polska) – promocja Kochanie przez Gotowanie
Serce i dusza wolontariusza
PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Trendy w Public Relations
Sprzedaż produktu lub usługi
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
1.
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Stulecie Niepodległości w Barwach Biało - Czerwonych
Prezentacja planu biznesowego
Miniprzedsiębiorstwo BAUBLES
Nazwa firmy Biznesplan.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Jan Kania Modele kolportażu w Europie
Zapis prezentacji:

STARPAK Nowe otwarcie Kraków, dnia 13.04.2015 r.

Produkty dziecięce, szkolne, biurowe i upominki. Co da nam przewagę konkurencyjną we wszystkich tych kategoriach?

J a k o ś ć

Na jakość składają się: funkcjonalność / praktyczność – stopień i zakres realizacji oczekiwanych funkcji; komfort użytkowania, łatwość obsługi, konserwacji trwałość / niezawodność – zdolność do pracy bezusterkowej i okres zachowania tej cechy wygląd – wizualna strona produktu, jego estetyka bezpieczeństwo użytkowania

STARPAK TO TRWAŁOŚĆ Po trzech latach od dziś, marka STARPAK ma stać się synonimem trwałości !

Dlaczego TRWAŁOŚĆ ? Trwałość jest elementem spajającym proces decyzyjny zakupu z potrzebą posiadania danego produktu. Nie mówimy o jakości tylko pokazujemy ją przez pryzmat najważniejszej kompetencji TRWAŁOŚCI. Ta kompetencja scala obszary produktowe w kategoriach szkolnych, biurowych i prezentowych. Skutkiem tej strategii będzie podniesienie wartości, znajomości i nadanie konkretnej identyfikacji marce Starpak.

Dlaczego TRWAŁOŚĆ ? Atrybut ważny w niskiej i średniej półce, bo tanie produkty często zawodziły jakościowo Wolne, nikt tego nie mówi i nie zagospodarował na niskiej i średniej półce cenowej. Przez ostatni rok zrobiliśmy dużo, aby nasze produkty były trwałe, lepsze jakościowo. Powoli jest to zauważane przez partnerów handlowych. „Trwałość produktów” działa jako przewaga przy licencyjnych i nie licencyjnych produktach.

O co walczymy: O znaczące zwiększenie udziałów rynkowych w kategorii niskiej i średniej półki cenowej w perspektywie najbliższych trzech lat. O zawłaszczenie w pierwszej kolejności rodziców 6 i 7 latków, mamy być dla nich pierwszą wybieraną marką. O mocną percepcję marki STARPAK - konkretną wartość dla konsumenta i partnerów handlowych, która jest kluczowa dla budowania długoterminowej przewagi konkurencyjnej.

Strategia działania 2015

Cele strategiczne na 2015 1. Cel sprzedażowy 2015: 20 - 23 mln zł Driverem naszej kampanii będzie plecak, oraz inne tekstylia (piórniki, worki etc.) 2. Budowanie wizerunku trwałości marki Starpak w grupach: Głównej Rodzice (kobiety) dzieci 6-7 lat Sprzedawcy, kierownicy sklepów i hurtowni Rozszerzona Rodzice dzieci starszych i młodszych, użytkownicy artykułów biurowych 3. Bardzo dobra ekspozycja produktów i brandingu w miejscach sprzedaży: sklepy tradycyjne sieci hurtownie

Driver kampanii: Plecak i pozostałe tekstylia (piórnik, worek, torba) uzupełnione o art. piśmiennicze / szkolne

OFENSYWA REKLAMOWA 2015

Czy jesteś już przygotowany na 2015 rok ?

2015 To wyjątkowy rok w ponad 20 letniej historii marki STARPAK ! Po raz pierwszy ruszamy z ofensywą reklamową, skierowaną do konsumentów ! Pierwsza tak silna kampania reklamowa na rynku, w naszej kategorii !

Telewizja! Internet Prasa OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH ! W okresie czerwiec – wrzesień 2015 OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH ! Pierwszy raz na taką skalę ! Telewizja! Internet Prasa

OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH Telewizja Reklama w wiodących stacjach !

OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH Telewizja Specjalnie dobrane kanały tematyczne! między innymi:

Telewizja - podsumowanie Ponad 3000 tysiące emisji spotów! Ponad 83% grupy docelowej zobaczy naszą reklamę !

OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH Internet 9 portali ! Kilkanaście różnych form reklamy internetowej ! oraz między innymi:

OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH Wsparcie reklamą prasową w magazynach

STARPAK 2015 – plan kampanii reklamowej w mediach

A OPRÓCZ TEGO ! Komunikacja w miejscu sprzedaży(POS) Konkurs konsumencki STRAPAK i promocja w punktach sprzedaży wspólnie z firmą Disney

To będzie dla Państwa i dla nas ważny rok. Powodzenia ! OFENSYWA REKLAMOWA 2015 Czy jesteś już przygotowany ? Złóż zamówienie i bądź przygotowany na zwiększoną rotację towaru ! Wyeksponuj STARPAK u siebie, tak aby Klient mógł go łatwo znaleźć ! To będzie dla Państwa i dla nas ważny rok. Powodzenia !