STARPAK Nowe otwarcie Kraków, dnia 13.04.2015 r.
Produkty dziecięce, szkolne, biurowe i upominki. Co da nam przewagę konkurencyjną we wszystkich tych kategoriach?
J a k o ś ć
Na jakość składają się: funkcjonalność / praktyczność – stopień i zakres realizacji oczekiwanych funkcji; komfort użytkowania, łatwość obsługi, konserwacji trwałość / niezawodność – zdolność do pracy bezusterkowej i okres zachowania tej cechy wygląd – wizualna strona produktu, jego estetyka bezpieczeństwo użytkowania
STARPAK TO TRWAŁOŚĆ Po trzech latach od dziś, marka STARPAK ma stać się synonimem trwałości !
Dlaczego TRWAŁOŚĆ ? Trwałość jest elementem spajającym proces decyzyjny zakupu z potrzebą posiadania danego produktu. Nie mówimy o jakości tylko pokazujemy ją przez pryzmat najważniejszej kompetencji TRWAŁOŚCI. Ta kompetencja scala obszary produktowe w kategoriach szkolnych, biurowych i prezentowych. Skutkiem tej strategii będzie podniesienie wartości, znajomości i nadanie konkretnej identyfikacji marce Starpak.
Dlaczego TRWAŁOŚĆ ? Atrybut ważny w niskiej i średniej półce, bo tanie produkty często zawodziły jakościowo Wolne, nikt tego nie mówi i nie zagospodarował na niskiej i średniej półce cenowej. Przez ostatni rok zrobiliśmy dużo, aby nasze produkty były trwałe, lepsze jakościowo. Powoli jest to zauważane przez partnerów handlowych. „Trwałość produktów” działa jako przewaga przy licencyjnych i nie licencyjnych produktach.
O co walczymy: O znaczące zwiększenie udziałów rynkowych w kategorii niskiej i średniej półki cenowej w perspektywie najbliższych trzech lat. O zawłaszczenie w pierwszej kolejności rodziców 6 i 7 latków, mamy być dla nich pierwszą wybieraną marką. O mocną percepcję marki STARPAK - konkretną wartość dla konsumenta i partnerów handlowych, która jest kluczowa dla budowania długoterminowej przewagi konkurencyjnej.
Strategia działania 2015
Cele strategiczne na 2015 1. Cel sprzedażowy 2015: 20 - 23 mln zł Driverem naszej kampanii będzie plecak, oraz inne tekstylia (piórniki, worki etc.) 2. Budowanie wizerunku trwałości marki Starpak w grupach: Głównej Rodzice (kobiety) dzieci 6-7 lat Sprzedawcy, kierownicy sklepów i hurtowni Rozszerzona Rodzice dzieci starszych i młodszych, użytkownicy artykułów biurowych 3. Bardzo dobra ekspozycja produktów i brandingu w miejscach sprzedaży: sklepy tradycyjne sieci hurtownie
Driver kampanii: Plecak i pozostałe tekstylia (piórnik, worek, torba) uzupełnione o art. piśmiennicze / szkolne
OFENSYWA REKLAMOWA 2015
Czy jesteś już przygotowany na 2015 rok ?
2015 To wyjątkowy rok w ponad 20 letniej historii marki STARPAK ! Po raz pierwszy ruszamy z ofensywą reklamową, skierowaną do konsumentów ! Pierwsza tak silna kampania reklamowa na rynku, w naszej kategorii !
Telewizja! Internet Prasa OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH ! W okresie czerwiec – wrzesień 2015 OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH ! Pierwszy raz na taką skalę ! Telewizja! Internet Prasa
OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH Telewizja Reklama w wiodących stacjach !
OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH Telewizja Specjalnie dobrane kanały tematyczne! między innymi:
Telewizja - podsumowanie Ponad 3000 tysiące emisji spotów! Ponad 83% grupy docelowej zobaczy naszą reklamę !
OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH Internet 9 portali ! Kilkanaście różnych form reklamy internetowej ! oraz między innymi:
OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA W MEDIACH Wsparcie reklamą prasową w magazynach
STARPAK 2015 – plan kampanii reklamowej w mediach
A OPRÓCZ TEGO ! Komunikacja w miejscu sprzedaży(POS) Konkurs konsumencki STRAPAK i promocja w punktach sprzedaży wspólnie z firmą Disney
To będzie dla Państwa i dla nas ważny rok. Powodzenia ! OFENSYWA REKLAMOWA 2015 Czy jesteś już przygotowany ? Złóż zamówienie i bądź przygotowany na zwiększoną rotację towaru ! Wyeksponuj STARPAK u siebie, tak aby Klient mógł go łatwo znaleźć ! To będzie dla Państwa i dla nas ważny rok. Powodzenia !