Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU"— Zapis prezentacji:

1 PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU
W MAŁYM I ŚREDNIM PRZEDSIĘBIORSTWIE Mity i Rzeczywistość

2 HENKELL & CO. POLSKA W BUT. 1/1
SPRZEDAŻ EKSPORTOWA HENKELL & CO. POLSKA W BUT. 1/1 +71,4% +26,3% +57,5% +25,4% +26,9% +454%

3 REKLAMA JEST DŹWIGNIĄ HANDLU
MIT 1 REKLAMA JEST DŹWIGNIĄ HANDLU ?

4 DŹWIGNIĄ HANDLU JEST PRODUKT
RZECZYWISTOŚĆ DŹWIGNIĄ HANDLU JEST PRODUKT

5 JEŚLI CHCESZ ODNIEŚĆ SUKCES, HANDLUJ Z NAJWIĘKSZYMI FIRMAMI
MIT 2 JEŚLI CHCESZ ODNIEŚĆ SUKCES, HANDLUJ Z NAJWIĘKSZYMI FIRMAMI ?

6 TAK NAJCZĘŚCIEJ WYGLĄDAŁA I WYGLĄDA
NASZA POZYCJA PRZETARGOWA WOBEC NAJWIĘKSZYCH FIRM

7 CZY TO JEST MOJA REALNA RZECZYWISTOŚĆ ?

8 A MOŻE TO JEST MOJA REALNA RZECZYWISTOŚĆ ?

9 W REALNEJ RZECZYWISTOŚCI TYLKO RÓWNOWAGA DAJE SZANSĘ POWODZENIA !

10 MIT 3 NOWOCZESNE FORMY KOMUNIKACJI SKUTECZNIE ZASTĘPUJĄ TRADYCYJNĄ KOMUNIKACJĘ ?

11 EKSPORT ŻYJE Z KONTAKTÓW OSOBISTYCH

12 MIT 4 IM WIĘKSZY RYNEK DOCELOWY TYM WIĘKSZE PRAWDOPODOBIEŃSTWO OSIĄGNIĘCIA DUŻEGO SUKCESU ?

13 ATRAKCYJNOŚĆ RYNKU WYNIKA PRZEDE WSZYSTKIM Z PODOBIEŃSTWA OCZEKIWAŃ I GUSTÓW KONSUMENCKICH, A NIE Z LICZBY MIESZKAŃCÓW

14 DOBRY MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ PORADZI SOBIE W KAŻDEJ BRANŻY
MIT 5 DOBRY MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ PORADZI SOBIE W KAŻDEJ BRANŻY ?

15 CZASEM O SUKCESIE LUB PORAŻCE
DECYDUJĄ DETALE

16 SYSTEM PREMIOWY W EKSPORCIE TO NAJLEPSZY MOTYWATOR DO DOBREJ PRACY
MIT 6 SYSTEM PREMIOWY W EKSPORCIE TO NAJLEPSZY MOTYWATOR DO DOBREJ PRACY ?

17 KLASYCZNY FINANSOWY SYSTEM MOTYWACYJNY CZĘSTO W EKSPORCIE NIE DZIAŁA

18 DOBRY, RZETELNY I STABILNY KLIENT JEST GWARANCJĄ STABILNEGO BIZNESU
MIT 7 DOBRY, RZETELNY I STABILNY KLIENT JEST GWARANCJĄ STABILNEGO BIZNESU ?

19 W ŻYCIU SĄ PEWNE TYLKO DWIE RZECZY
ŚMIERĆ I PODATKI

20 RZECZYWISTOŚĆ BIZNESOWA JEST W CIĄGŁYM RUCHU I DLATEGO WARUNKIEM ( ALE NIE GWARANCJĄ ) SUKCESU JEST BYCIE W CIĄGŁYM RUCHU

21 MIT 8 KLIENT ZAWSZE MA RACJĘ ?

22 SORRY MY FRIEND !!!

23 JEŚLI NIE MASZ MOCNEJ I ZNANEJ MARKI TO MUSISZ MIEĆ NISKĄ CENĘ
MIT 9 JEŚLI NIE MASZ MOCNEJ I ZNANEJ MARKI TO MUSISZ MIEĆ NISKĄ CENĘ ?

24 OPRÓCZ CENY ZNACZENIE MAJĄ TAKŻE INNE WARTOŚCI
INNOWACYJNOŚĆ ELASTYCZNOŚĆ WSPÓŁPRACA ZAUFANIE I WIARYGODNOŚĆ

25 DORADCY I EKSPERCI ZEWNĘTRZNI WIEDZĄ LEPIEJ
MIT 10 DORADCY I EKSPERCI ZEWNĘTRZNI WIEDZĄ LEPIEJ ?

26 NAJWIĘKSZĄ WIEDZĘ I WIARĘ W SWÓJ PRODUKT
MAM JA SAM

27 MIT 11 EKSPORT DUŻO KOSZTUJE ?

28 EKSPORT TO POMYSŁ NA BŁYSKAWICZNY SUKCES
MIT 12 EKSPORT TO POMYSŁ NA BŁYSKAWICZNY SUKCES ?

29 ROZWÓJ EKSPORTU TO PERSPEKTYWA WIELOLETNIEJ, CIERPLIWEJ I SYSTEMATYCZNEJ PRACY

30 HENKELL & CO. POLSKA W BUT. 1/1
SPRZEDAŻ EKSPORTOWA HENKELL & CO. POLSKA W BUT. 1/1 +71,4% +26,3% +57,5% +25,4% +26,9% +454%

31 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!


Pobierz ppt "PRAKTYKA ROZWOJU EKSPORTU"

Podobne prezentacje


Reklamy Google