Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości
Advertisements

Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Centrum Kolei Dużych Prędkości Zakres i harmonogram Studium Wykonalności linii Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław Warszawa, 30 listopada 2010.
Warszawa, Tytuł prezentacji Warszawa, Rejestracja pojazdów kolejowych oraz zmiana danych rejestrowych w NVR Warszawa,
Jak finansować rozwój działalności gospodarczej – unijne pożyczki dla firm Leszno, 17 czerwca 2011 r. Ewelina Śmichurska.
Remont Szkoły Podstawowej Nr 2 wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH. LFPK Sp. z o.o. - firma non profit dla wspierania MSP PowstaniePowołanie LFPK Sp. z o.o. przez Województwo Lubuskie.
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
2 UNIA EUROPEJSKA EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO Podsumowanie wdrażania Osi priorytetowej 6 Środowisko przyrodnicze REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY.
Wnioskowanie o płatność Sektorowy Program Operacyjny TRANSPORT Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.
TRAMWAJ NA POŁUDNIE Budowa linii tramwajowej i ścieżki rowerowej dla mieszkańców Piotrowic, Ochojca, Kostuchny, Podlesia i Zarzecza Status prac: Kwiecień.
Harmonogram i program prac związanych ze sporządzeniem planów gospodarowania wodami dla obszarów dorzeczy wraz z zestawieniem działań, które należy przeprowadzić.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Wsparcie jst w procesie przygotowania.
Umowy o dofinansowanie projektów, umowy partnerskie - na co warto zwrócić szczególną uwagę Grzegorz Gołda PWT PL-SK.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW DWORCA PKP W SOPOCIE ORAZ SĄSIADUJĄCYCH Z NIMI TERENÓW PRZY UDZIALE PARTNERA PRYWATNEGO Warszawa 29 listopad 2011r.
Współpraca z beneficjentami, przepływ informacji w ramach projektu Grzegorz Gołda WST PWT PL-SK.
Remont Przedszkola Miejskiego nr 4 w Kolnie wraz z wyposażeniem dydaktycznym i adaptacją niewykorzystanych pomieszczeń na potrzeby edukacji przedszkolnej.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
Departament Rozwoju Regionalnego XV Posiedzenie Podkomitetu ds. Zrównoważonego Rozwoju Pełnomocnik Zarządu ds. Zrównoważonego Rozwoju Edward Reszkowski.
DOZAMEL Sp. z o.o. – Zarządca WPP Spotkanie Rady Parku Rozwój i integracja infrastruktury WPP etap I oraz dalsze zamierzenia Zarządcy WPP.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
Ocena oddziaływania na środowisko jako warunek uzyskania funduszy unijnych w ramach I i II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Departament Polityki Regionalnej Informacja nt. przeprowadzonych badań ewaluacyjnych dot. RPO WK-P Wykorzystanie rekomendacji z badań Toruń,
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
KONTROLA W PROJEKCIE WSPÓŁFINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW WIELKOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA Kampania informacyjno - edukacyjna.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Zarządzania Programami Konkurencyjności i Innowacyjności 1 Tryb realizacji wsparcia dla projektów indywidualnych.
Jak to z przedszkolami w Piastowie bywało Od Skorupki do Godebskiego.
Najczęściej popełniane błędy w przygotowywanych wnioskach o dofinasowanie Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk,
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Samorządowa jednostka organizacyjna INSTYTUT ROZWOJU TERYTORIALNEGO Plan zagospodarowania przestrzennego województwa dolnośląskiego 1.
Informacja na temat projektu informatycznego „Centralizacja przetwarzania danych” V Krajowa Konferencja System Informacji Przestrzennej w Lasach Państwowych.
Harmonogram prac nad projektem Kujawsko-Pomorskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Toruń, styczeń 2013 r. Departament Zarządzania Funduszami.
Ul. Zielona Poznań ul. Szkolna Tomice.
1 JASPERS – Wydział do spraw Energii i Gospodarki Odpadami Europejski Bank Inwestycyjny Pomoc techniczna z programu ELENA.
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Stan wdrażania inicjatywy JEREMIE w Województwie Kujawsko-Pomorskim
„POROZMAWIAJMY O …………”
Dofinansowanie UE [PLN]
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga
WYCENA NIERUCHOMOŚCI Katedra Inwestycji i Nieruchomości
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Biznesplan – jak LGD może wesprzeć wnioskujących
Harmonogram prac nad przyszłą perspektywą Toruń, listopad 2012 r.
- efektywne wsparcie doradcze
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Zasady dokonywania zamówień w projekcie
Zmiany w Umowie i Projekcie
Zmiany w Umowie i Projekcie
Wydział Funduszy Europejskich i Polityki Regionalnej
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Kolej lepiej połączy Pomorze
Nowe lodowisko całoroczne w Gdańsku
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Zapis prezentacji:

Zakres i harmonogram Studium Wykonalności linii Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości Warszawa, 4 marca 2011 r.

Informacje o umowie Opracowanie Studium Wykonalności dla budowy linii kolejowej dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław, Zawarcie umowy: 16 września 2010 r. w Warszawie Strony umowy: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.; Konsorcjum: Ingenieria IDOM Internacional S.A. z siedzibą w Madrycie (lider konsorcjum), Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o. o. Czas wykonania: 27 miesięcy

Przedmiot Umowy Przedmiotem Umowy jest opracowanie Studium Wykonalności dla budowy linii kolejowej dużych prędkości (LDP) „Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław”. Umowa została podzielone na dwie części: Studium Wykonalności dla budowy LDP Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław i jej połączeń z Centralną Magistralą Kolejową, wraz z rekomendacją wariantu najkorzystniejszego do realizacji; Uszczegółowienie SW dla LDP, w tym uszczegółowienie wybranego wariantu przebiegu linii dużych prędkości i jej połączeń z linią CMK.

Termin realizacji Umowy Realizacja umowy została podzielone na dwie części: Studium Wykonalności dla budowy LDP Warszawa – Łódź –Poznań/Wrocław i jej połączeń z Centralną Magistralą Kolejową, wraz z rekomendacją wariantu najkorzystniejszego do realizacji; termin:16.09.2010 r. – 17.10.2011 r. 2. Uszczegółowienie SW dla LDP, w tym uszczegółowienie wybranego wariantu przebiegu linii dużych prędkości i jej połączeń z linią CMK. termin: 21.09.2011 r. – 17.12.2012 r.

Główne cele realizacji Umowy Dostarczenie Zamawiającemu i instytucjom odpowiedzialnym za wdrażanie projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej w Polsce, podstaw do podjęcia decyzji finansowych odnośnie budowy linii; Opracowanie rozwiązań i koncepcji, które staną się podstawą do opracowania pozostałych elementów dokumentacji w ramach projektu POIiŚ Przygotowanie budowy linii dużych prędkości.

Zakres Umowy W zakres realizacji zamówienia wchodzą: Analizy wstępne Analizy popytu i podaży Dokumentacja środowiskowa Analizy techniczne Analizy finansowe i ekonomiczne Zarządzanie inwestycją Analiza wielokryterialna przebiegu trasy Uszczegółowienie analiz dla wybranego wariantu OPZ dla wyboru wykonawców kolejnych etapów przygotowania budowy LDP: dokumentacji geodezyjnej i wniosków o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji linii kolejowej, koncepcji programowo – przestrzennej i programu funkcjonalno – użytkowego, biznes planu budowy LDP, działań związanych z uzgodnieniem i wypłatą odszkodowań za nieruchomości przejęte pod budowę linii.

Harmonogram realizacji SW KDP czas (tyg.) Start Zakończenie Studium Wykonalności 117.5 2010-09-16 2012-12-17 Część I 56.6 2011-10-17 Część I – Etap I 2 2010-09-29 Raport nr 1 – Podstawowe parametry techniczne i geometryczne dla projektowanej LDP Raport nr 2 – Metodyka i koncepcja realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji SW KDP czas (tyg.) Start Zakończenie Część I – Etap II 55.2 2010-09-27 2011-10-17 Raport nr 3 – Analizy wstępne 13 2010-12-24 Raport nr 4 – Rozwiązania konstrukcyjne nawierzchni torów i rozjazdów dla LDP 6.2 2010-11-08 Raport nr 5 – Analiza popytu i podaży 30.2 2011-04-25 Raport nr 6 – Analizy techniczne 44.2 2011-08-01 Raport nr 7 – Analiza środowiskowa 51.2 2011-09-19 Raport nr 8 – Analiza finansowa i ekonomiczna 7 2011-08-02 2011-09-20 Raport nr 9 – Analiza organizacyjna i prawna 39.2 2010-12-20 Raport nr 10 – Rekomendacja wariantu budowy LDP 4

Harmonogram realizacji SW KDP czas (tyg.) Start Zakończenie Przedstawienie Zamawiającemu Raportu nr 10 2011-10-17 Akceptacja przez Zamawiającego Raportu nr 10 3 2011-10-18 2011-11-07 Zatwierdzenie przez Zamawiającego zarekomendowanego wariantu 14 2012-01-23 Wydanie decyzji o rozpoczęciu prac nad Częścią II Studium Wykonalności

Harmonogram realizacji SW KDP czas (tyg.) Start Zakończenie Część II 64.7 2011-09-27 2012-12-17 Raport nr 11 – Uszczegółowienie wybranego wariantu przebiegu LDP i jej połączeń z linią CMK 20 2012-01-31 2012-06-18 Raport nr 12 – Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko 61.2 2011-09-21 2012-11-21 Uszczegółowienie inwentaryzacji środowiskowej 39 2012-01-26 2012-10-24 Raport nr 13 – Wniosek o wydanie decyzji środowiskowej 3 2012-02-20 Raport nr 14 – Uszczegółowienie analiz przewozowych i ruchowych oraz analiz finansowych i ekonomicznych dla wybranego wariantu 38.4

Harmonogram realizacji SW KDP czas (tyg.) Start Zakończenie Raport nr 15 – Podsumowanie części II 4.5 2012-10-25 2012-11-26 Raport nr 16 – Dokument końcowy 3 2012-12-17 Akceptacja przez Zamawiającego Raportu nr 16 2013-01-07

Obecny stan prac Wykonawca zgodnie z harmonogramem realizacji Umowy złożył: Raport Nr 1 – Podstawowe parametry techniczne i geometryczne dla projektowanej LDP, Raport Nr 2 – Metodyka i koncepcja realizacji zamówienia, Raport Nr 3 – Analizy wstępne, Raport Nr 4 – Rozwiązania konstrukcyjne nawierzchni torów i rozjazdów Wyniki wstępnego trasowania trzech rozpatrywanych wariantów linii.

Dziękuję za uwagę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko