Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta nr 344/2009 WÓJT

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawowe założenia programu naprawy Aeroklubu Polskiego
Advertisements

Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Do Regulaminu Organizacyjnego
Pl. Konsulatu Polskiego Olsztyn, II piętro.
SZPITAL ONKOLOGICZNY COZL MEDYCZNE LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNE
Unia Europejska Oparta na trzech filarach I filar-gospodarczy
SamorzĄd terytorialny
Pozytywne doświadczenia współpracy organizacji pozarządowych z samorządem miasta Przemyśla Konferencja inaugurująca Działalność Powiatowych Rad Organizacji.
Jan Vincent-Rostowski Wicepremier Minister Finansów
M I N I S T E R S T W O O B R O N Y N A R O D O W E J
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
M I N I S T E R S T W O O B R O N Y N A R O D O W E J
Projekt pn. SĄDECKIE POROZUMIENIE ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Budżet państwa: Wpływy i wydatki
Struktura organizacyjna Ministerstwa Finansów
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
System finansowy JST Podstawy prawne Podział zadań i kompetencji
Prawno-administracyjne informacje dla wyjeżdżających naukowców Piotr Bednarek Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
mgr Marta Mularczyk Kierownik projektu
Mateusz Szczurek Minister Finansów
SPRAWOZDANIE FINANSOWE GMINY JEDLNIA
Chcę, by było inaczej ! Bogdan Dołżycki.
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
Struktura organizacyjna Ministerstwa Finansów
_jarocin Informacja o prowadzonym audycie finansowo-prawnym w latach Urząd Miejski w Jarocinie Informacja o prowadzonym audycie finansowo-prawnym.
Władza stanowiąca i kontrolna Władza wykonawcza SAMORZĄD GMINNY
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Miejskiej Słupsk z organizacjami pozarządowymi na 2008 rok Urząd Miejski w Słupsku.
PRZYGOTOWAŁA MAŁGORZATA PAJEK ANALIZA WYKONANIA BUDŻETU GMINY KARCZEW ZA 2009 ROK.
Struktura organizacyjna Ministerstwa Finansów oraz podporządkowanie organów i jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Finansów.
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Kontrola zarządcza w jednostce budżetowej
Struktura organizacyjna Ministerstwa Finansów oraz podporządkowanie organów i jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Finansów.
Sprawozdanie z wykonania Budżetu Miasta za 2011 rok.
Gmina Dębica.
Temat: Samorząd gminny.
INFORMACJA O REALIZACJI I WDRAŻANIU USTAWY O UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINACH Emilia Kołaczek Departament Gospodarki Odpadami Warszawa, dnia 16.
Oborniki Śląskie, r.. Rewitalizacja - to proces zmian przestrzennych, technicznych, społecznych i gospodarczych, podjętych w interesie publicznym,
Gospodarowanie nieruchomościami i usługi publiczne Specjalność na kierunku Ekonomia Studia I stopnia Katedra Gospodarki Przestrzennej.
Gmina Wyszków Sprawozdanie Finansowe za 2013 Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2013 rok
Projekt budżetu 2003 Prezydent Miasta TYCHY. Projekt budżetu 2003 ogółem Projekt budżetu ogółem Pożyczki, kredyty, obligacje Projekt.
Jak założyć organizację pozarządową? Od nitki do kłębka
UST test 1.14 oraz test Test Nadzór nad działalnością komunalną: a) jest sprawowany nie tylko przez organy nadzoru nad działalnością komunalną;
Budżet powiatu nakielskiego na 2008 rok. Budżet powiatu opracowano na podstawie: Informacji Ministra Finansów Nr ST /2007 z dnia 10 października.
Projekt „Budowa Regionalnej Infrastruktury Informacji Przestrzennej” Radosław Wnuk Kierownik Oddziału Regionalnej Infrastruktury Informacji Przestrzennej.
WYKONANIE BUDŻETU GMINY OLEŚNICA ZA 2009 ROK XLVIII SESJA RADY GMINY OLEŚNICA.
Przedstawienie statystyki Gminy Dopiewo 25 kwiecień 2005r.
Schemat Organizacyjny Pomorskiego OW NFZ
SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU MIASTA POZNANIA II ZASTĘPCA PREZYDENTA
Katowice, 10 października 2016
XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów Katowice 2016
Funkcjonowanie pionu ochrony w Urzędzie Gminy Czerwonak
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta Sopotu Prezydent
Załącznik nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Schemat organizacyjny administracji centralnej Warszawskiego Uniwersytetu.
Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta WÓJT
Dyrektor ds. Ekonomicznych Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju
WYKONANIE DOCHODÓW W I PÓŁROCZU 2017 ROKU , 45 zł
Projekt budżetu 2001 Zarząd Miasta TYCHY.
Struktura organizacyjna Szpitala
Z-ca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Finansowych
FINANSE PUBLICZNE - KAZUSY
Struktura organizacyjna GCUW
Zapis prezentacji:

Załącznik nr 1 do zarządzenia Wójta nr 344/2009 WÓJT z-ca Wójta Sekretarz Gminy ABI Skarbnik Gminy 1 Radca Prawny 1 USC REF. GPR REF. IR REF. OŚ REF. ORG st. ds. księgowości budżetowej 2 Kierownik Ref. OŚ decyzje środowiskowe opłaty adiacenckie I planistyczne 1 Kierownik Ref. GPR 1 Kierownik Ref. IR 1 Kierownik USC dowody osobiste Kierownik Kancelarii Tajnej 1 st. ds. BOK 1 st. ds. wynagrodzeń i pochodnych ½ st. ds. inwestycji i zamówień 2 st. ds. zagosp. przestrzennego 4 st. ds. obsługi Sekretariatu i Wójta 2 st. ds. ochrony środowiska i zdrowia 1 REF. FIN st. ds. przygotowania I realizacji zam. 1 st ds. obsługi Rady Gminy i Komisji RG 1 st. ds. gosp. komunalnej i mieszkaniowej 2 Kierownik Ref. FIN 1 st. ds. nadzoru inwestycji 1/2 st. ds. ochrony środowiska 1 st. ds. obronnych i OC 1 st. ds. ewid. ludności i dowodów osob. 1 st. ds. podziałów nieruchomości dzierżaw opłat adiacenckich i planistycznych 1 Audytor wewnętrzny 1 Pełnomocnik ochrony st. ds. dróg 1 st. ds. wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych 2 Admin. baz i sys. informatycznych Informatyk 1 st. ds. kontaktów z UE pozyskiwania funduszy zewnętrznych i rozwoju Gminy 2 st. ds. księgowości łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych 2 st. ds. kadr i ewidencji ludności 1 St. ds.działalności gospodarczej i kontaktów z przedsiębiorcami. 1 st. ds. podatków i opłat lokalnych oraz egzekucji należności od osób prawnych ½ st. ds. ochrony danych osobowych dodatków mieszkaniowych i stypendiów szkolnych I profilaktyki uzależnień 1 st. ds. sportu, promocji i kontakt. zagranicznych, współpracy z organizacjami pozarządowymi 1 st. ds. podatków od środków transportowych i innych opłat lokalnych 1 Obsługa Urzędu: - pracownicy gosp. - doręczyciel 3 ¾ st. ds. kontroli podatników 1