15.09.2017r. ZEBRANIE RODZICÓW SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KAROLA MIARKI W PIELGRZYMOWICACH
PRZEBIEG ZEBRANIA OGÓLNEGO CELE I ZADANIA SZKOŁY CELE I ZADANIA RADY RODZICÓW DOKUMENTY: STATUT SZKOŁY - ZMIANA PLAN PRACY SZKOŁY SZKOLNY PROGRAM WYCHOWAWCZO- PROFILAKTYCZNY UBEZPIECZENIA ORGANIZACJA ROKU 2017/2018 KALENDARZ HARMONOGRAM IMPREZ I UROCZYSTOŚCI KONKURSY SZKOLNE SPRAWY BIEŻĄCE SZKOŁY PODSUMOWANIE PRACY RADY RODZICÓW, PLAN NA ROK NASTĘPNY
NOWI NAUCZYCIELE WICEDYREKTOR – mgr Celina Piwko BIOLOGIA – mgr Agnieszka Król CHEMIA – mgr Aleksandra Holewik DORADZTWO ZAWODOWE – mgr Ewa Zielińska- Chmielewska EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA – mgr Barbara Cielanga
CELE I ZADANIA W SKRÓCIE SZKOŁA UCZY SZKOŁA WSPOMAGA W WYCHOWANU I KSZTAŁTOWANIU POSTAW SZKOŁA ZAPEWNIA OPIEKĘ PRZED I PO LEKCJACH, SZKOŁA JEST WPROWADZENIEM DO DALSZEGO ŻYCIA.
JAKIEJ SZKOŁY CHCEMY? Najlepszej dla Waszych dzieci? – to znaczy jakiej? Oceniającej właściwie, sprawiedliwie – to znaczy pobłażliwie czy wymagająco?; ze zrozumieniem czy tylko obiektywnie? Zajmującej się bardziej uczniami mającymi problemy w nauce – czy tymi najzdolniejszymi? Czystej i zadbanej – segregacja odpadów, odpowiedzialność za czyny własnych dzieci „Fajnej” – czy takiej o wysokim poziomie osiągnięć?
Cele i zadania Rady Rodziców Celem Rady Rodziców jest reprezentowanie ogółu rodziców szkoły oraz podejmowanie działań zmierzających do doskonalenia statutowej działalności szkoły, a także wnioskowanie do innych organów szkoły w tym zakresie spraw.
Cele i zadania Rady Rodziców Szczególnym celem rady rodziców jest działanie na rzecz opiekuńczej funkcji szkoły.
PRZEWODNICZĄCA RADY RODZICÓW Pani Iwona Parma
SPRAWOZDANIE KASOWE RADY RODZICÓW ZA ROK SZKOLNY 2016/2017 STAN POCZĄTKOWY 5 030,76 PRZYCHODY: SKŁADKI OD RODZICÓW 8 900,00 DOCHÓD Z ORGANIZOWANYCH IMPREZ 3 402,58 ODSETKI 44,55 RAZEM 12 347,13
WYDATKI: RAZEM 17 188,24 OWOCE 2 023,14 PACZKI NA MIKOŁAJA 5 916,55 PASOWANIE UCZNIÓW I DYPLOMY 159,98 PRZEDSTAWIENIA 1 900,00 KONKURSY PRZEDMIOTOWE 612,97 NAGRODY , UPOMINKI 795,33 NAGRODY KSIĄŻKOWE I MEDALE 1 532,29 POCZĘSTUNEK 1 358,43 KOMPRESOR DO PIŁEK 375,00 KOSZTY ORGANIZACYJNE 595,20 DZIEŃ DZIECKA 434,58 KOSZTY FESTYNU 1 484,77 RAZEM 17 188,24
STAN POCZĄTKOWY 5 030,76 DOCHÓD 12 347,13 WYDATKI 17 188,24 STAN KONTA NA 31.08.2017 189,65
PLAN FINANSOWY RADY RODZICÓW NA ROK 2017/2018 PLANOWANE PRZYCHODY : POZOSTAŁO Z POPRZEDNIEGO ROKU SZKOLNEGO : 189,65 SKŁADKI NA KOMITET RODZICIELSKI : 14 000,00 IMREZY DOCHODOWE : 5 000,00 PIENIĄDZE Z RADY RODZICÓW GIMNAZJUM : 6 150,58 RAZEM : 25 340,23
PLANOWANE WYDATKI : OWOCE W SZKOLE : 2 500,00 UROCZYSTOŚCI SZKOLNE : ( PASOWANIE NA UCZNIA, DZIEŃ PATRONA, DZIEŃ FOLKLORU) : 1 000,00 KONKURSY, OLIMPIADY : 1 000,00 PRZEDSTAWIENIA : 2 000,00 MIKOŁAJ : 7 000,00 DZIEŃ DZIECKA : 800,00 FESTYN RODZINNY : 3 000,00 NAGRODY KSIĄŻKOWE : 2 000,00 KOSZTY ORGANIZACYJNE : 800,00 RAZEM : 20 100,00
STATUT I JEGO ZMIANY Zmiany w Statucie obejmują: Sprawdzian po Szkole Podstawowej – ósma klasa, Zmiany w ocenianiu postępów w nauce, Zmiany w ocenianiu zachowania uczniów, Włączenie klas gimnazjalnych do Szkoły Podstawowej (egzamin gimnazjalny itd.) Zmiany w nagradzaniu uczniów – szczegóły na spotkaniach klasowych.
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO DZIEŃ KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ ŚLUBOWANIE PIERWSZOKLASISTÓW 13 październik 2017r. (piątek) DZIEŃ PATRONA 23 października 2017r. (poniedziałek) DODATKOWY DZIEŃ WOLNY OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH 31 października 2017r. ZEBRANIE RODZICÓW 16 listopada 2017r. (czwartek) 16.00 – klasy V-VII, II-III GIM 17.00 – klasy –I-IV ZIMOWA PRZERWA ŚWIĄTECZNA 23 – 31 grudnia 2017 r. KONFERENCJA KLASYFIKACYJNA 26 stycznia 2018r. 14.30 piątek Piątek 16.00 - aula
17.00 – klasy –V-VII, II-III GIM DZIEŃ DZIECKA 1 czerwca 2018r. CHOINKA SZKOLNA 28 stycznia 2018r. 15.00 FERIE ZIMOWE: 28 stycznia – 11 lutego 2017r. WIOSENNA PRZERWA ŚWIĄTECZNA 29 marca – 3 kwietnia 2018r. EGZAMIN GIMNAZJALNY 18,19,20 kwietnia 2018r. ZEBRANIE RODZICÓW 26 kwietnia 2018r. (czwartek) 16.00 – klasy I-IV 17.00 – klasy –V-VII, II-III GIM DZIEŃ DZIECKA 1 czerwca 2018r. (piątek) FESTYN RODZINNY 10czerwca 2018r. (niedziela) APEL PODSUMOWUJĄCY 20 czerwca 2018r. ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ LEKCYJNYCH 22 czerwca 2018r.
PLAN PRACY SZKOŁY OBSZARY: ZAWARTOŚĆ: KSZTAŁCENIE; WYCHOWANIE, OPIEKA, PROFILAKTYKA ZAWARTOŚĆ: PLANOWANE NA DANY ROK SZKOLNY DZIAŁANIA W ZAKRESIE KSZTAŁCENIA: PROGRAMY NAUCZANIA, ROZKŁADY MATERIAŁU, PSO PODRĘCZNIKI, ĆWICZANIA IMPREZY I UROCZYSTOŚCI KONKURSY WEWNĘTRZSZKOLNE I MIĘDZYSZKOLNE WYCIECZKI EDUKACYJNE I TURYSTYCZNO-KRAJOZNAWCZE
SZKOLNY PROGRAM WYCHOWAWCZO-PROFILAKTYCZNY Pierwszymi i niezastąpionymi wychowawcami są rodzice. Szkoła pełni w wychowaniu funkcję pomocniczą. OBSZARY: Organizacja życia szkoły Oddziaływania wychowawcze w dydaktyce Zdrowa i przyjazna szkoła Samodzielność w szkole Tradycje i klimat szkoły Współpraca z rodzicami i środowiskiem lokalnym
Ochrona dziecka – ucznia przed agresją, uzależnieniami (kontaktem z używkami), które hamują bądź zakłócają jego rozwój. Zapobieganie patologiom tj. agresja, przemoc, uzależnienia i właściwe reagowanie w chwili pojawienia się ich na terenie naszej szkoły w środowisku lokalnym. Promowanie zdrowego stylu życia i alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu. Poprawa komunikacji w relacjach nauczyciel - uczeń, nauczyciel – rodzic, uczeń – rodzic, uczeń – uczeń. BEZPIECZEŃSTWO w sytuacjach szkolnych i pozaszkolnych.
DOKUMENTY NA STRONIE WWW.SPPIELGRZYMOWICE.PAWLOWICE.PL KONKURSY SZKOLNE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE ROZKŁADY MATERIAŁU PRZEDMIOTOWE SYSTEMY OCENIANIA
UBEZPIECZENIA RODZICE UBEZPIECZAJĄCY DZIECI POZA SZKOŁĄ – OŚWIADCZENIE DO SEKRETARIATU lub KOPIA POLISY (wycieczki, zawody sportowe) ZASADY ZAŁATWIANIA SPRAW – BEZ ZMIAN ZWOLNIONYCH 10% - WNIOSKI DO SEKRETARIATU ZGŁOSZENIE DO SEKRETARIATU WYPADKU, DOKUMENTACJA DO UBEZPIECZENIA PO LECZENIU
UBEZPIECZENIA SUMA UBEZPIECZENIA: 12500ZŁ ŚWIADCZENIA DODATKOWE: POBYT W SZPITALU W WYNIKU WYPADKU – min.3 dni, max 30 dni Pobyt w szpitalu w wyniku choroby - min.3 dni, max 30 dni Koszty leczenia w wyniku NNW Koszty leczenia stomatologicznego w wyniku NNW do 350zł Oparzenia w wyniku NNW
UBEZPIECZENIA SKŁADKA 39 ZŁ; SKŁADKI ZBIERAJĄ SKARBNICY KLASOWI I WPŁACAJĄ NA KONTO RADY RODZICÓW
Zajęcia pozalekcyjne Pisemna zgoda Rodzica OFERTA SZKOŁY
SZKOŁA JĘZYKÓW ALFA
CENTRUM TAŃCA „MARS SCHOOL”
SPRAWY BIEŻĄCE SZKOŁY ZAJĘCIA WDŻ – mgr I.Florian WYCIECZKI, BASENY-opieka CZYSTOŚĆ W SZKOLE Rzeczy znalezione – wystawione przy wejściu do auli Obiady, herbata Waga tornistrów i ich zawartość
SPRAWY BIEŻĄCE SZKOŁY Zeszyty korespondencji w celu kontaktu z Rodzicami, telefon – dobrowolnie Świetlica pracuje codziennie od 6.45 do 15.45 – proszę zgłosić jeśli stałe godziny Segregacja odpadów Bezpieczeństwo dojazdów do szkoły – kaski, odblaski
SPRAWY BIEŻĄCE SZKOŁY DZIENNIK LIBRUS – stały dostęp ,informacje do rodziców w zakładce wiadomości BEZPŁATNE PODRĘCZNIKI– dbałość o właściwy wygląd, okładki BEZPIECZEŃSTWO UCZNIÓW NA BOISKU SZKOLNYM
PEDAGOG/PSYCHOLOG mgr Anna Boruta mgr Daria Wojtowicz-Paszyna CODZIENNIE 8.00 – 15.30 (16,00)
SEKRETARIAT Gabriela Kordecka – sprawy Uczniów i Rodziców Paweł Sroka – sprawy pracownicze, funkcjonowanie szkoły CODZIENNIE 7.00 – 15.30; PIĄTEK DO 16.00
KRONIKI SZKOLNE
NAJBLIŻSZE IMPREZY SZKOLNE DZIEŃ EDUKACJI NARODOWEJ – ślubowanie pierwszaków – 13.10.2017r. (piątek) DZIEŃ PATRONA – 192 rocznica urodzin Karola Miarki – 23.10.2017r. (poniedziałek) ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI – 10.11.2017r. (piątek) ANDRZEJKI – 29.11.2017r. (środa)
REMONT PARKINGU OD STRONY UL. POWSTAŃCÓW
MUNDURKI
WOLNE GŁOSY I WNIOSKI
SALE NA ZEBRANIA KLASOWE klasa IA – sala 2.16 - wych. mgr Ewa Wuwer klasa IB – sala 2.10 - wych. mgr Danuta Różalska-Mucha klasa II – sala 2.15 - wych. mgr Małgorzata Dziendziel klasa IIIA – sala 2.11- wych. mgr mgr Ewelina Adamek klasa IVA – sala 2.5 - wych. mgr Zbigniew Smolarczyk klasa IVB - sala 0.3 - wych. mgr Tomasz Bałdys klasa IVC - sala 1.11- wych. mgr Magdalena Machnik
SALE NA ZEBRANIA KLASOWE klasa VA - sala 1.1 - wych. mgr Izabela Pilis klasa VB - sala 1.5 - wych. mgr Łukasz Skrzyński klasa VI - sala 0.4 - wych. mgr Zbigniew Kiełkowski klasa VIIA – sala 2.7- wych. mgr Anna Adamek klasa VIIB - sala1.8 - wych. mgr Agata Dziendziel klasa IIA GIMNAZJUM - sala 0.6 - wych. mgr Maria Ozimek klasa IIB GIMNAZJUM - sala 0.2 - wych. mgr Natalia Gaszczyk klasa IIIA GIMNAZJUM - sala 2.4 - wych. mgr Tomasz Sroka klasa IIIB GIMNAZJUM - sala 2.9 - wych. mgr Anna Pękala
ZEBRANIE RODZICÓW KLASY IIIB 20.09, GODZ. 16.00 NASTĘPNE SPOTKANIE - 16 listopada 2017r. (czwartek) 16.00 – klasy V-VII, II-III GIM 17.00 – klasy –I-IV