Program eTwinning Planowanie projektów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i narzędzia.
Advertisements

Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Poznawanie metody projektu
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
KODEKS 2.0.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
ETwinning- w naszej szkole opr. A. Rolicz. Istota eTwinning eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pośrednictwem mediów elektronicznych.
Projekty edukacyjne w szkole
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Narodowe Biuro Kontaktowe eTwinning Portal europejski i rejestracja.
Anna Klimowicz, FRSE, Program Socrates Comenius Produkty końcowe projektów programu Socrates Comenius.
Praca metodą projektu edukacyjnego
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Wszyscy partnerzy pracują nad rozwijaniem i udoskonalaniem u uczniów twórczego myślenie i umiejętności, opracowaniem elastycznych strategii.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Innowacje pedagogiczne
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
1) diagnostyczna – polegająca na zgromadzeniu informacji wyjściowych o wewnętrznych i zewnętrznych warunkach działania placówki 2) twórcza – związana.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Projekt Comenius w Zespole Szkół Nr 3 im. Wł.St. Reymonta w Łukowie
Warsztat II Zielona Góra, r.. Plakaty z poprzednich warsztatów.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Odznaki Jakości eTwinning
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Program eTwinning Poznań, marca 2017.
Programowanie z eTwinning
Program eTwinning Planowanie projektów
Program eTwinning Legnica, maja 2017.
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Program eTwinning Planowanie projektów
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
czwarte spotkanie Zespołu
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
Programowanie z eTwinning
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
„Metodologia Zarządzania Cyklem Projektu (PCM) — klucz do sukcesu
Wystawy o eTwinningu i zrealizowanych projektach w ramach tej akcji r.
Projekty zrealizowane w ZS1
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
PLANOWANIE PROJEKTU PLANOWANIE PROJEKTU
Prezentację opracowano na podstawie materiałów
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
portal społecznościowy nauczycieli
Rodzicom dziękuję za zaangażowanie, pomoc i wspieranie działań szkoły.
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Program eTwinning Planowanie projektów Legnica, 10-11 maja 2017

TwinSpace Etapy realizacji projektu eTwinning Live Rejestracja Pomysł na projekt; poszukiwanie szkoły partnerskiej Ustalenia z partnerem; plan projektu Rejestracja projektu TwinSpace Realizacja działań Ewaluacja i zakończenie projektu

Od pomysłu do ewaluacji Pomysł na projekt Szukanie partnera Planowanie projektu Ewaluacja i zakończenie Rejestracja projektu Działania

Pomysły na projekt www.etwinning.net – galeria projektów - mapa Europy (szkoły i projekty) www.etwinning.pl – ciekawe projekty - publikacje

Pasje i zainteresowania uczniów (taniec, muzyka, sport…) Tematyka projektów Podstawa programowa Pasje i zainteresowania uczniów (taniec, muzyka, sport…)

Narzędzia TIK

Cele konkretne osiągalne zrozumiałe WSPÓLNE na przykład: rozwój określonych kompetencji i umiejętności, przyrost wiedzy z ustalonej dziedziny, rozwijanie umiejętności współpracy…

Ustalenia Działania i harmonogram Podział zadań pomiędzy partnerami Metody współpracy Sposoby komunikacji Zaangażowanie uczniów

Współpraca Wspólne tworzenie książki elektronicznej, magazynu, zbiorów zadań, książek kucharskich; Wspólne tworzenie albumów, słowników tematycznych; Wzajemne zadawanie sobie zagadek, quizów, zgadywanek, zadań do wykonania; Wspólnie przygotowanie i przeprowadzanie ankiety ewaluacyjne; Przekazywane wzajemnie scenariusze inscenizacji; Praca uczniów w zespołach międzyszkolnych.

Ewaluacja Ewaluacja czyli refleksje i opinie nauczycieli, uczniów i rodziców. Czy cele projektu zostały osiągnięte? Co zrobiliśmy dobrze, a co nam się nie udało? Jakie działania uczniowie wykonywali chętnie, a jakie z mniejszym entuzjazmem? Czy i o ile wzrosły umiejętności uczniów? Jaki wpływ miał projekt na społeczność klasową, szkolną, lokalną?

Planowanie projektów Tytuł projektu Krótki opis Wiek uczniów Liczba uczniów Narzędzia TIK Cele Postęp działań Spodziewane rezultaty

Kontakt:  Gracjana Więckowska gracjana.wieckowska@frse.org.pl