Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w warunkach MOW Zadania dyrektora, organizacja pracy zespołów, opracowywania IPET Wydział Specjalnych Potrzeb.
Advertisements

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Organizacyjno-Prawny.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Opiekun osób starszych
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Awans zawodowy nauczycieli.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Technik bezpieczeństwa i higieny pracy Czas trwania nauki: 1,5 roku.
Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci 6 –letnich do podjęcia nauki w szkole Spotkanie z Rodzicami Przedszkole nr 8 w Nysie.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
DANUTA SZCZEPANIK Sekretarz Miasta Legionowo EWA MILNER-KOCHAŃSKA Pełnomocnik ds. Systemu Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym Przeciwdziałanie korupcji.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Program ZDROWIE – MŁODOŚĆ - TRZEŹWOŚĆ r. – r. Dla młodzieży uczęszczającej do świetlicy specjalistycznej NASZA WYSPA oraz uczniów Zespołu.
Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 90 Publiczne Gimnazjum Specjalne Nr 56 Szkoła Przysposabiająca do Pracy Nr 1 Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 ul. Karolewska.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 2 w Łodzi ul. Motylowa 3 tel
Czy będzie więcej przedszkoli? Placówki publiczne i niepubliczne w Gdańsku kwiecień 2010.
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 w Szczecinie jest placówką koedukacyjną - dla dziewcząt i chłopców - uczęszczających do Gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
OCENA PRACY DYREKTORA Siła ducha, poczucie własnej wartości i pewność siebie, jak również niezachwiana postawa humanistyczna są podstawowymi cechami osobowości,
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
BEZPIECZNA+ Jest to Rządowy program wspomagania w latach 2015–2018 organów prowadzących szkół w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i.
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
SOSW jest placówką przeznaczoną dla dzieci i młodzieży z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. Szkoła Podstawowa Specjalna.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy
Sześciolatek idzie do szkoły
CELE I ZADANIA PRZEDSZKOLA
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 18 sierpnia 2015 r
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi
MAM PRAWO WIEDZIEC I DZIAŁAĆ!
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
Sześciolatek idzie do szkoły
Rzecznik Praw Dziecka.
Ochrona dzieci przed krzywdzeniem w Specjalistycznych Placówkach Wsparcia Dziennego na przykładzie działalności ELEOS Prawosławnego Ośrodka Miłosierdzia.
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r
Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz.:
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Ocena pracy nauczyciela i dyrektora
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Termin realizacji projektu
SZANSA 2012 CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Współpraca z placówkami wspierającymi rozwój ucznia
ul. Grzybowska Warszawa
KODEKS ETYKI Przygotowała Tamara Bużantowicz
Pomoc dla Seniorów świadczona w ramach krakowskiego systemu pomocy społecznej, w tym przez MOPS w Krakowie.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
ISTOTA I PRZYCZYNA POWSTAWANIA TRUDNOŚCI DYDAKTYCZNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Wspomaganie pracy szkół
w świetle Ustawy „Za Życiem”
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Wybory Prezydenta Parlamentu Uczniowskiego 37 kadencji
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH Zadać pytanie uczestnikom czym jest dla.
Zapis prezentacji:

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii MOS Nr 62 Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii Nr 62 w Zielonce

Założenia i cele MOS Nr 62 DLA KOGO? CELE I ZADANIA OŚRODKA: Dla młodzieży, która z powodu zaburzeń rozwojowych, trudności w uczeniu się oraz zaburzeń w funkcjonowaniu społecznym może być zagrożona niedostosowaniem społecznym lub uzależnieniem Niepełnosprawnej i wymagającej stosowania specjalnej organizacji nauki, metod pracy i wychowania oraz specjalistycznej pomocy psychoedukacyjnej CELE I ZADANIA OŚRODKA: stworzenie wychowankom optymalnych warunków dla ich pełnego rozwoju w zakresie opieki, wychowania, nauczania, terapii i resocjalizacji eliminowanie przyczyn i przejawów niedostosowania społecznego realizowanie zadań resocjalizujących, zgodnie z indywidualnymi potrzebami wychowanków, zajęć specjalistycznych, korekcyjnych i terapeutycznych kształtowanie odpowiedzialności za siebie i za innych kształtowanie poczucia dyscypliny, obowiązkowości i dbałości o wspólne dobro, ład i porządek kształtowanie szacunku i miłości do narodowego dziedzictwa przekazywanie i pielęgnowanie tradycji narodowych uwrażliwienie na poszanowanie godności ludzkiej wspieranie rodziców/prawnych opiekunów mających poważne problemy w wychowaniu dzieci przygotowanie wychowanków do samodzielnego życia zgodnie z zasadami etyki i normami prawnymi

Realizacja celów MOS Cele i zadania realizowane są poprzez: Nr 62 Realizacja celów Cele i zadania realizowane są poprzez:   zintegrowaną działalność dydaktyczną, profilaktyczno-wychowawczą, terapeutyczną i resocjalizacyjną, umożliwiającą nabywanie umiejętności życiowych ułatwiających prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rodzinnym i społecznym, z uwzględnieniem indywidualnych programów pracy z wychowankiem współdziałanie z rodzicami/opiekunami prawnymi wychowanków i pomoc w zakresie doskonalenia umiejętności wychowawczych współpracę z instytucjami i organizacjami, których celem działalności jest pomoc dzieciom, w tym z instytucjami specjalistycznymi organizowanie możliwości udziału wychowanków w życiu społecznym, kulturalnym i religijnym przy współpracy z organizacjami i instytucjami państwowymi, samorządowymi, kościelnymi i innymi materialne wsparcie wychowanków (w miarę potrzeb wychowanków i możliwości finansowych Ośrodka)

Struktura organizacyjna MOS Nr 62 Struktura organizacyjna MOS Internat męski w Zielonce Internaty Internat męski w Ludwinowie Internat żeński w Rudzienku Gimnazjum Specjalne w Wołominie

Struktura kadry internatów MOS Nr 62 Struktura kadry internatów Dyrektor Wychowawca Wychowankowie Kierownik internatu Wychowawca Wychowankowie Wychowawca Wychowankowie Wychowawca Wychowankowie Zastępca Dyrektora Kierownik internatu Wychowawca Wychowankowie Wychowawca Wychowankowie Wychowawca Wychowankowie Kierownik internatu Socjoterapeuta Psycholog Wychowawca Wychowankowie Wychowawca Wychowankowie

Struktura kadry gimnazjum MOS Nr 62 Struktura kadry gimnazjum Uczeń Nauczyciel Uczeń Uczeń Uczeń Dyrektor Gimnazjum Nauczyciel Uczeń Uczeń Uczeń Nauczyciel Uczeń Pedagog Uczeń

MOS Nr 62 Oferta programowa MOS

Majówka MOS Nr 62 Wyścig pontonów Rozstawianie obozowiska Mina mówi sama za siebie  Czas pośpiewać.. Gry zespołowe Chlup do wody

Zimowisko MOS Nr 62 Jest też czas na zabawę W swoim żywiole… Nauka jazdy na nartach Klimatycznie Nauka samoobrony Śpiewanki wieczorową porą Olimpiada zimowa

Obóz letni MOS Nr 62 Chwila spokoju  Szkolenie przeciwchemiczne Budowę czas zacząć Chyba mnie namierzyli… Szkolenie taktyczne

Zdobywanie szczytów Tatr MOS Nr 62 Zdobywanie szczytów Tatr Nareszcie szczyt… Wodospad Zdjęcie pamiątkowe Giewont W drodze na szczyt

Halloween MOS Nr 62 Zielono mi.. „Od kuchni” Buu… Wellcome Dance party

Dzień Dziecka MOS Nr 62 Przygotowania Konkurencje Z jajem.. Pokaz ratownictwa przedmedycznego Występy artystyczne

Zielona szkoła MOS Nr 62 Trochę nauki Szkolenie wspinaczkowe Nagrody!!! Kiełbaski z ognia Paintball Spływ pontonowy

MOS Nr 62 Basen naszej placówki

Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Zielonce MOS Nr 62 Zapraszamy Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Zielonce Ul. Marecka 76 05-220 Zielonka www.moszielonka.pl moszielonka@wp.pl tel.(22) 771-87-40, fax. (22) 771-87-45