Zajęcia z języka angielskiego w Przedszkolu Miejskim nr 4

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zapraszamy do świata. Funenglish.pl to e-learningowy (a więc komputerowy) kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 6-12 lat.
Advertisements

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ GRUPA II TEMATYKA:  NASZE PRZEDSZKOLE  WSZYSCY RAZEM  JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM  WITAMY PANIĄ.
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
Projekt „Poznański Rockefeller – promocja i rozwój przedsiębiorczości na terenie Miasta Poznania” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
KAMPANIA GŁOŚNEGO CZYTANIA - ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE - PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIERADZIE.
Zajęcia dodatkowe realizowane przez przedszkola dla których organem prowadzącym jest Miasto Poznań Poznań, 9 września 2013 roku.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
- brak nadzoru nad dziećmi (1%) - agresja ze strony rówieśników (4%) - nic (95%)
Liceum Ogólnokształcące im. M.Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - „Przez trudy do gwiazd” (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
Publiczne Gimnazjum nr 19 w Łodzi im. gen. Mariusza Zaruskiego.
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
UNIWERSYTET TRZECIEGO WIEKU. Koordynator Sekcji Język ó w Obcych w roku akademickim 2012/ kol. Maria Sierżęga i kol. Halina Domino. Sekcja obejmuje:
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Prezentację przygotował:
 Języka Niemieckiego  Języka Francuskiego  Języka Angielskiego  Języka Włoskiego  Języka Hiszpańskiego.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze W Przedszkolu Miejskim nr 4 w Lubinie Prowadząca: Katarzyna Zielińska.
Od 7.30 do 8.30 dzieci schodzą się do przedszkola. W tym czasie swobodnie bawią się w dowolnych kącikach zabaw. Nauczyciel prowadzi z dziećmi rozmowy indywidualne.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Dlaczego warto uczyć się języka angielskiego?
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Krajowe Centrum Europass
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
„Stwarzanie sytuacji edukacyjnych służących kształtowaniu umiejętności pisania i czytania jako głównego elementu przygotowania dziecka przedszkolnego.
Informacja o maturze w 2018 roku
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Extra wyzwanie dla wszystkich!
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
GERMANISTYKA.
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Przedszkole „Wróbelek Elemelek” w Czerniejewie
Nazwisko nauczyciela – klasa X
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
Numer naboru: RPMP IP /17 Małopolskie Talenty I etap edukacyjny: klasy IV – VI z 43 szkół podstawowych powiatu gorlickiego Numer naboru:
6-LATEK W SZKOLE.
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Projekty zrealizowane
Programowanie i e-learning w dydaktyce szkolnej marzec 2018 A. Różycki
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
ZSOiZ im. Jana Pawła II w Gryfowie Śląskim
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Zaburzenia mowy a trudności szkolne
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Dzień Zdrowia w Gimnazjum nr 6
ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2
ul. Grzybowska Warszawa
Zapraszamy do świata.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018
Raport Kompetencje językowe Szczecina
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Sierpień 2009 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Eksperyment edukacją przyszłości
„Sześciolatek w szkole”
Kompetencje kluczowe w grupie odkrywców
Innowacje pedagogiczne – 2 półrocze 2018/2019
Zapis prezentacji:

Zajęcia z języka angielskiego w Przedszkolu Miejskim nr 4 Prowadząca: mgr Marta Kowal

Cele zajęć z języka angielskiego: osłuchanie się z dźwiękiem i intonacją języka obcego (nauczyciel, nagrania audio), budzenie zainteresowania nauką rozumienie prostych i powtarzalnych poleceń nauczyciela lub z płyty i odpowiednie reagowanie na nie rozpoznawanie poznanych słów, piosenek i rymowanek, rozwój kompetencji komunikacyjnej, która ma pozwolić dziecku zaspokoić ciekawość i wytworzyć potrzebę komunikowania się,

Umiejętności dzieci: rozwijanie wrażliwości estetycznej i moralnej dziecka oraz jego indywidualnych zdolności twórczych rozwój sprawności językowych (głównie słuchania i mówienia) stawianie dzieci w sytuacjach, w których muszą poradzić sobie z komunikacją w innym języku, Zajęcia rozpoczęły się w październiku 2015r - odbywały się systematycznie raz w tygodniu tj. w piątki, w każdej grupie po 20 minut. Tematyka zajęć dobierana była stosownie do pór roku, omawianych tematów oraz zainteresowań dzieci.

Tematy zajęć: PAŹDZIERNIK: Hello! wyrazy brzmiące podobnie w języku polskim i angielskim Greetings Classroom instructions   LISTOPAD: Big and small Uh-huh – opposites yes/no Red and blue

Tematy zajęć: GRUDZIEŃ: Hello Reindeer! Goodbye Snowman Christmas Dress up a Christmas tree   STYCZEŃ: Let`s build a snowman Let`s build a snowman #2 Family