KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Projekt PSS – Promowanie kompetencji społecznych Projekt PSS – Promowanie kompetencji społecznych Podręcznik dla nauczycieli Konferencja.
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Badanie psychologiczne jako narzędzie ewaluacji wewnetrznej
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Realizacja podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.
Uwaga! Sposób na sukces Poprawa jakości nauczania i uczenia się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi poprzez wdrożenie Innowacyjnego Programu.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Praca domowa w procesie dydaktycznym
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Klub Przedsiębiorczego Nauczyciela. Cele Klubu : Podnoszenie jakości pracy nauczycieli Podstaw przedsiębiorczości Podnoszenie jakości pracy nauczycieli.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Statystyka szkolna wskaźniki efektywności nauczania
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Program Uczenie się przez całe życie Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Jak nauczać przedsiębiorczości studentów.
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Lokalny Punkt Konsultacyjny KSI – dobre praktyki Zofia Gródek-Szostak.
W Zespole Szkół Ekonomicznych nr 2
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- analiza wyników ankiet
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
Wyniki badań ankietowych uczestników projektu przed i po zakończeniu testowania modelu dr Marzenna Czerwińska Dojrzała przedsiębiorczość – innowacyjny.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Nauczyciel Wykonali: Jakub P. Seweryn S. Dominik Z.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
SZKOŁA DEMOKRACJI SZKOŁA SAMORZĄDNOŚCI SZKOŁA PODSTAWOWA klasy IV – VI Kuźnica Czarnkowska.
Prezentacja projektu (Niepełno)Sprawni, Aktywni, Kreatywni Gdynia, r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Częstochowa, 1 marca 2007 r. Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie Opinie uczniów na temat zajęć dydaktycznych prowadzonych w ramach projektu „Społeczeństwo.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Konsultacje publiczne: omówienie wyników badań ankietowych i fokusowych dr Marta Jaskulska.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
WYBRANE WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH ROCZNIK ABSOLWENTÓW 2013 Badania losów zawodowych absolwentów WSZ Edukacja we Wrocławiu.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Szkoła Nauczycielem stoi
Projekty zrealizowane w ZS1
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Przykłady dobrych praktyk
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Zapis prezentacji:

KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH WROCŁAW, 26 LISTOPADA 2010

WYBRANE WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH I FOKUSOWYCH PRZEPROWADZONYCH W PROJEKCIE dr Marek Wąsowicz dr Janusz Lichtarski

Wyobrażenia uczniów o przyszłej pracy

Wpływ przedmiotu Podstawy przedsiębiorczości na zainteresowania i plany uczniów

Najlepsze w opinii uczniów metody dydaktyczne w nauczaniu Podstaw przedsiębiorczości

Środki dydaktyczne

Najczęściej wykorzystywane metody dydaktyczne

Wnioski Kształtowanie postaw przedsiębiorczych oraz właściwe przygotowanie uczniów w zakresie tematycznym przedmiotu jest niezmiernie ważne dla ich skutecznego startu na rynku pracy. Uczniowie dostrzegają ważność poszczególnych tematów poruszanych w ramach przedmiotu, znacznie gorzej jednak oceniają ich atrakcyjność. Głównym środkiem dydaktycznym wykorzystywanym w trakcie lekcji jest podręcznik (blisko 70% respondentów wskazało ten wariant odpowiedzi). Uczniowie nie widzą praktycznego przełożenia przedmiotu na ich przyszłe życie zawodowe i powodzenie na rynku pracy. Uczniowie preferują metody aktywne prowadzenia zajęć.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ