Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy
GIMNAZJUM IM. STANISŁAWA STASZICA W PANKACH
System zapewniania jakości Szkoły Podstawowej w Osięcinach
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Wykorzystanie wyników egzaminów zewnętrznych
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Program wychowawczy Gimnazjum na rok szkolny 2011/2012 UCZĘ SIĘ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SIEBIE I NNNYCH Rozwój ucznia INTELEKTUALNYPSYCHICZNYSPOŁECZNYFIZYCZNY.
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
Struktura systemu edukacji w Polsce
Pozycja szkoły. Liceum Ogólnokształcące i Gimnazjum im. Świętej Rodziny w Rabce -Zdroju.
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Rozwijamy i odkrywamy talenty rok szkolny 2012/2013 Najmłodsi zdolni w szkole.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2010/2011 Gimnazjum Publiczne nr 2 w Solcu Kujawskim Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób , aby uczniowie.
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
36 SZKOŁA PODSTAWOWA ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ
Wykaz konkursów, jakie organizowała szkoła w ubiegłych latach
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
WITAMY w Zespole Szkół w Lubominie.
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
KOŁO PLASTYCZNE.
Uczniowie pod kierunkiem nauczycieli uczestniczyli w konkursach szkolnych międzyszkolnych, wojewódzkich i ogólnopolskich.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
ZESTAWIENIE WYNIKÓW KONKURSÓW W ROKU SZKOLNYM 2013/2014
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Zespół Szkół Zawodowych nr 1 ul
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
Zespół ds. ewaluacji rok szkolny 2014/2015
ROK SZKOLNY 2014/ a A. Wcisło A. Nowicka. Cele główne: Integracja dzieci, nauczycieli, rodziców Kształtowanie umiejętności bycia dobrym uczniem.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42) Szkoła Podstawowa nr 36 im. Zenona Wasilewskiego.
Sprawozdanie z pracy zespołu matematyczno – przyrodniczego w I semestrze roku szkolnego 2015/2016.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Zespół Szkół Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
SZKOŁA PODSTAWOWA 38 im. dr. Henryka Jordana ŁÓDŹ ul. Krochmalna 21 tel. (0-42)
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
35-lecie szkoły. Wizytacja kanoniczna ks. Biskupa Krzysztofa Nitkiewicza w PSP w Starej Słupi.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Szkoła Nauczycielem stoi
Edukacja wczesnoszkolna
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Zapis prezentacji:

Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny II semestr 2016/ 2017

DZIAŁANIA ZESPOŁU 1. Diagnozowanie wiedzy i umiejętności uczniów Przeprowadzono wszystkie diagnozy z matematyki, przyrody zgodnie z kalendarzem diagnoz. Opracowano wyniki i wnioski z przeprowadzonych diagnoz.

2. Rozwój ucznia- organizacja i uczestnictwo uczniów w konkursów Sukcesy w konkursach Międzynarodowy Konkurs Kangur: F. Knapiński 4b- wyróżnienie. Ogólnopolski konkurs z przyrody ALBUS 2017: E. Grygorowicz 5c- 13 miejsce, Ł. Sudoł 4c, M. Wiewiórski 4a- 15 miejsce, Z. Jackowska 6b, Sz. Szczęśniak 6b- 18 miejsce. Międzynarodowy Konkurs Ekologiczny „Woda źródłem życia”: Z. Jackowska 6b- 3 miejsce w kategorii grafika komputerowa (etykieta na butelkę), K. Nych 6b- wyróżnienie w kategorii malarstwo (pejzaż z wodą w tle). Międzyszkolny Turniej Matematyczny dla klas V- 7 miejsce

3. Wdrażanie metod, programów, projektów wspomagających rozwój uczniów Przygotowanie i realizacja projektu interdyscyplinarnego „Świat miar i wag”. Realizacja projektu własnego „Przygoda z czasem” w klasie 4b.

4. Poszerzanie wiedzy uczniów Kółko matematyczne dla uczniów klas V- VI Kółko plastyczne dla uczniów klas IV- VI Kółko przyrodnicze dla uczniów klas IV Kółko przyrodnicze dla uczniów klas V Kółko przyrodnicze dla uczniów klas VI Kółko informatyczne dla uczniów klas IV- VI

5. Wspieranie uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas IV, V, VI

6. Organizacja imprez i uroczystości Organizacja balu karnawałowego dla klas IV- VI. Organizacja obchodów Dnia Ziemi 2017 pod hasłem „W kierunku Natury” dla klas IV- VI.

6. Wnioski Dostosowanie rozkładów materiału z matematyki, przyrody, informatyki do nowej podstawy programowej. Podniesienie efektywności nauczania matematyki i przyrody, min. przez kształcenie myślenia przyczynowo- skutkowego, planowanie w rozwiązywaniu problemu. Doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem poleceń do zadań na lekcjach matematyki, przyrody, informatyki. Zwiększenie liczby uczniów w szkolnych konkursach przedmiotowych. W celu wspierania nauczycieli, wymiany spostrzeżeń, informacji spotykać się wspólnie z pedagogami specjalnymi i nauczycielami uczącymi w danej klasie. Udostępnienie „w chmurze’ folderu „konkursy” w celu systematycznego jego uzupełniania przez wszystkich nauczycieli. Realizacja programu własnego dla przyszłej klasy 3d z matematyki.