Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
1 Bielsko-Biała, 16 grudnia 2011 roku Konferencja INNOWACYJNOŚĆ AKADEMICKA - nowe trendy w rozwoju przedsiębiorczości – Zapotrzebowanie na innowacje ze.
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
badania rynku turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Marketing międzynarodowy Proces internacjonalizacji firmy
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Monitoring Online Mediów Internetowych
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
opis projektu jednym zdaniem
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Biznesplan.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Analiza i planowanie startegiczne 3
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
INFORMACJA MARKETINGOWA
Strategia przedsiębiorstwa
Wprowadzenie do segmentacji rynku
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
Forma zaliczenia, sytuacja wyjściowa, zasady planowania
Podsumowanie drugiego roku gry Usługi podstawowe, reklama, pokoje Deluxe, kapitał obcy.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Po co komu marketing? Zacznijmy od początku Marketing potrzebny jest każdej firmie. Bo „marketing” to nie tylko „promocja” czy „reklama”. To umiejętność.
Oferta działań ambientowych
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Podsumowanie trzeciego roku Ranking Pozycja w rankingu pokazuje jak radzicie sobie na tle innych zespołów w klasie. Pamiętajcie o przemyśleniu wszystkich.
Prezentacja pomysłu WPISAĆ NAZWĘ POMYSŁU Przedmiot biznesu TU UZUPEŁNIA POMYSŁODAWCA.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Od technologii do wartości Rafał Kołodziej, VALUEWISE CONSULTING.
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Oligopol oferentów Założenia modelu: 1.Na rynku danego dobra jest kilku dużych oferentów i bardzo wielu drobnych nabywców. 2.Na rynku a) nie ma preferencji.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
Segmentacja rynku.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
SEGMENTACJA RYNKU.
Dominika Muś TiR, grupa 2b
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Prezentacja biznesplanu
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.

Wprowadzenie Jest to ostatni rok, w którym będziecie zarządzać hotelem. Zapoznajcie się z nowymi elementami, które pojawią się w grze – te informacje mogą być kluczowe dla osiągnięcia wysokiego miejsca w rankingu, co oznacza dobre oceny dla całego zespołu!

Konkurencja W ostatnim roku gry będziecie musieli zareagować na pojawienie się w Pekunii konkurencyjnych hoteli. Każdy z nich posiada inną ofertę i strategię. Zdecydujcie, który konkurent jest dla Was najgroźniejszy i dostosujcie swoje decyzje do nowej sytuacji.

Konkurencja

Busy Day Obsługa klientów biznesowych. Cheap Bed Klienci o niskich wymaganiach – studenci, podróżnicy. Your Choice Oferta skierowana do szerokiego grona odbiorców (głównie do rodzin z dziećmi).

Reklama krajowa Od tego roku istnieje możliwość skorzystania z reklamy o zasięgu krajowym. Do dyspozycji macie trzy kanały komunikacji: Są to najdroższe formy reklamy. TV Radio Prasa

Segmentacja Segmentacja to podział rynku na grupy konsumentów, wykazujące podobne preferencje w podejściu do danego produktu. Na rynku hotelarskim Pekunii istnieją cztery segmenty klientów. Wykupcie badanie marketingowe, aby dowiedzieć się więcej na ich temat.