Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty."— Zapis prezentacji:

1

2

3 Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty. Strategia komunikacji jest potrzebna po to, aby każda wydana złotówka dawała określone efekty.

4 …przekazywać będziemy komunikaty do otoczenia. JAKĄ INFORMACJĘ? W JAKIEJ POSTACI? KOMU? JAKIMI KANAŁAMI? JAKIMI FORMAMI I ŚRODKAMI? PRZY POMOCY JAKICH POŚREDNIKÓW? W JAKICH TERMINACH? JAKIM KOSZTEM?

5 - cykl życia produktu, - fazę rozwojową rynku, - pozycję rynkową przedsiębiorstwa i formę rynku, - rodzaj nabywcy, - rodzaj produktu i charakter (osobowość) marki, - wielkość przedsiębiorstwa i posiadane zasoby, - rodzaj konkurencji stosowanej przez przedsiębiorstwo, - strategie komunikacji marketingowej stosowane przez konkurentów rynkowych.

6  1. Strategia komunikacja masowej  2. Strategia komunikacji zindywidualizowanej  3. Strategia pośrednia

7  Komunikacja przy pomocy reklamy masowej ukazującej się w telewizji, prasie, radio i jako reklama zewnętrzna  - promocja ATL (Above The Line)

8  Kampania firmy Orange - reklamy obecne są w telewizji, radiu, Internecie, prasie, kinach, a także na nośnikach zewnętrznych

9  Realizowana jest poprzez zindywidualizowane kontakty z klientami  - promocja BTL ( Below the line)

10  Firma Lyreco – dostawca materiałów biurowych

11  Wykorzystuje różne formy komunikacji – po części masową i zindywidualizowaną (ta druga często przeważa)

12  Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego – zindywidualizowane ogłoszenia prasowe  Promocja województwa śląskiego – Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

13

14 Billboard, citylight, reklamy na autobusach

15

16 Naklejki na samochody rozdawane na stacjach benzynowych

17  klient musi usłyszeć/zobaczyć nasz przekaz,  klient musi zrozumieć i odkodować go,  klient musi zareagować – kupić! https://www.youtube.com/watch?v=N z8L4MJMXgQ

18  Komunikacja odbywa się codziennie!  Wszystko, co dzieje się w firmie, stanowi komunikat dla otoczenia.  Każda informacja wychodząca z firmy powinna być świadomie kontrolowana. Poprzez jej zintegrowanie z pozostałymi komunikatami będzie miała większą moc niż informacje konkurenta.

19 https://www.youtube.com/watch?v=N z8L4MJMXgQ https://www.youtube.com/watch?v=N z8L4MJMXgQ


Pobierz ppt "Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty."

Podobne prezentacje


Reklamy Google