WYNIKI PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uczeń i nauczyciel wobec zmian
Advertisements

WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
PROGRAM POPRAWY EFEKTYWNOŚCI KSZTAŁCENIA A WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELA
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA
Sprawdzian dla uczniów kończących szóstą klasę szkoły podstawowej.
Wyniki egzaminu maturalnego 2012 Koszalin. Zdawalność
Jak wypadliśmy na maturze z matematyki w 2010 roku?
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie 1. O wyższą jakość kształcenia Znaczenie funkcji diagnostycznej egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej.
część matematyczno-przyrodnicza - matematyka
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Egzamin gimnazjalny 2012 Analiza wyników
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Egzamin gimnazjalny raport
Zadania na dowodzenie w gimnazjum
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO – KWIECIEŃ 2012 HISTORIA.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Na podstawie materiałów polskiego zespołu realizującego badanie PISA 2012,
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI W roku szkolnym 2010/11 realizowany był w naszej szkole Projekt Powiatu Pabianickiego,, Program rozwojowy Powiatowego Zespołu Edukacyjnego.
Organizacja i harmonogram przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2013/2014 Gimnazjum nr 36 w Łodzi im.K.Kieślowskiego.
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
MATURA PRÓBNA PORÓWNANIE WYNIKÓW
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
Porównanie z rokiem  Skala staninowa (od ang. standard nine), standardowa dziewiątka – dziewięciostopniowa skala testu psychologicznego znormalizowana.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
OPERON ZST MATURA PRÓBNA Język polski Średni wynik i zdawalność.
Analiza wyników egzaminu maturalnego Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Kazimierza Jagiellończyka w Lidzbarku Warmińskim.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2013/2014.
Informator dla rodziców
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
MATURA 2006 podstawowe informacje CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA WYDZIAŁ MATUR.
Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim 2015.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO ANALIZA WYNIKÓW Część humanistyczna język polski.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko-pomorskim w 2013 r. cz.1 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych wiedza o języku w szkole podstawowej i gimnazjum.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego
Matura 2016 Analiza wyników.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Zapis prezentacji:

WYNIKI PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO GIMNAZJUM W ZŁOTORYI 59 – 500 ZŁOTORYJA, UL. WILCZA 41 : 076 8780877, fax: 76 8780873 : gimnazjum@zlotoryja.pl & www.gimnazjum.zlotoryja.pl WYNIKI PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO CKE - LISTOPAD 2012 OPERON – GRUDZIEŃ 2012

Wyniki poszczególnych klas MATEMATYKA Wyniki poszczególnych klas

Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE MATEMATYKA Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE

Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - OPERON MATEMATYKA Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - OPERON

Rozkład wyników w staninach MATEMATYKA Rozkład wyników w staninach CKE OPERON

Umiejętności opanowane bardzo słabo: MATEMATYKA Umiejętności opanowane bardzo słabo: Tworzenie strategii rozwiązania, zapisywanie związków i zależności za pomocą wyrażeń algebraicznych, równań, układów równań. Rozumowanie i argumentowanie – wyjaśnianie podstawowych zależności. Operowanie własnościami figur – obliczanie pól figur płaskich i zamiana jednostek. Określanie czy zapisane zdania są prawdziwe, czy fałszywe. Obliczanie pól i objętości brył, zamiana jednostek, zaokrąglanie wyników.

PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Wyniki poszczególnych klas – CKE

PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Wyniki poszczególnych klas – OPERON

PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Łatwość wykonalności poszczególnych zadań – CKE

PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Łatwość wykonalności poszczególnych zadań – OPERON

PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Rozkład wyników w staninach CKE OPERON

PRZEDMIOTY PRZYRODNICZE Umiejętności opanowane bardzo słabo: Umiejętność rozumowania i argumentacji - wyjaśnienie dziedziczenia grup krwi człowieka. Pozyskiwanie, przetwarzanie i tworzenie informacji. Opanowanie czynności praktycznych. Wykorzystanie wielkości fizycznych do opisu poznanych zjawisk lub rozwiązania prostych zadań obliczeniowych. Przeprowadzanie doświadczeń i wyciąganie wniosków z otrzymanych wyników. Stosowanie wiedzy i umiejętności geograficznych w praktyce. Identyfikowanie związków i zależności oraz wyjaśnianie zjawisk i procesów.

Wyniki poszczególnych klas JĘZYK POLSKI Wyniki poszczególnych klas

Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE JĘZYK POLSKI Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE

Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - Operon JĘZYK POLSKI Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - Operon

Rozkład wyników w staninach JĘZYK POLSKI Rozkład wyników w staninach CKE OPERON

Umiejętności opanowane słabo: JĘZYK POLSKI Umiejętności opanowane słabo: Odbiór wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji. Analiza i interpretacja tekstów kultury - uczeń omawia funkcje elementów konstrukcyjnych utworu (apostrofy). Tworzenie wypowiedzi - uczeń tworzy wypowiedź pisemną w formie rozprawki. Rozpoznawanie tematów słowotwórczych i formantów w wyrazach pochodnych. Zamiana mowy niezależnej na zależną.

Wyniki poszczególnych klas HISTORIA I WOS Wyniki poszczególnych klas

Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE HISTORIA I WOS Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - CKE

Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - OPERON HISTORIA I WOS Łatwość wykonalności poszczególnych zadań - OPERON

Rozkład wyników w staninach HISTORIA I WOS Rozkład wyników w staninach CKE OPERON

Umiejętności opanowane bardzo słabo: HISTORIA I WOS Umiejętności opanowane bardzo słabo: Chronologia historyczna. Uczeń sytuuje wydarzenia, zjawiska i procesy historyczne w czasie oraz porządkuje je i ustala związki poprzedzania, równoczesności i następstwa; dostrzega zmiany w życiu społecznym oraz ciągłość w rozwoju kulturowym i cywilizacyjnym. Wyszukiwanie i porównywanie informacji pochodzących z różnych źródeł. Uczeń wyszukuje oraz porównuje informacje pozyskane z różnych źródeł i formułuje wnioski; dostrzega w narracji historycznej warstwę informacyjną, wyjaśniającą i oceniającą.

JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWA - CKE

JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWA - OPERON

JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZENIE - CKE

JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZENIE - OPERON

JĘZYK ANGIELSKI PODSTAWA – STANINY OPERON CKE

ROZSZERZENIE – STANINY JĘZYK ANGIELSKI ROZSZERZENIE – STANINY CKE OPERON

JĘZYK NIEMIECKI PODSTAWA - CKE

JĘZYK NIEMIECKI PODSTAWA – Operon

JĘZYK NIEMIECKI ROZSZERZENIE - CKE

JĘZYK NIEMIECKI ROZSZERZENIE – Operon

JĘZYK NIEMIECKI PODSTAWA – STANINY CKE OPERON

ROZSZERZENIE – STANINY JĘZYK NIEMIECKI ROZSZERZENIE – STANINY CKE OPERON

Porównanie wyników z języka niemieckiego i języka angielskiego – poziom podstawowy Kl. 3B2 87,7%

NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY Nierozumienie czytanych poleceń, wynikające z braku dostatecznej wiedzy lub zbyt szybkiego i nieuważnego czytania. Budowanie zbyt długich zdań. Błędy ortograficzne. Nieprawidłowe budowanie związków wyrazowych. Ubogie słownictwo, posługiwanie się językiem potocznym. Brak umiejętności argumentowania i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce. Niestaranny zapis działań, który pociąga za sobą błędy rachunkowe oraz uniemożliwia prawidłowe wykonanie następnych etapów rozwiązania. Niepoprawny dobór algorytmu albo modelu matematycznego do sytuacji opisanej w zadaniu. Nieuwzględnianie w rozwiązaniu wszystkich warunków określonych w treści zadania. Brak umiejętności uogólniania i uzasadniania. Nieumiejętne posługiwanie się jednostkami. Brak interpretacji otrzymanych wyników oraz oceny ich sensowności. Brak wprawy w stosowaniu wzorów, reguł i zasad w sytuacji praktycznej. Niepodejmowanie prób rozwiązania zadań.

Zalecenia do dalszej pracy: WNIOSKI Zalecenia do dalszej pracy: Stosowanie na zajęciach metod aktywizujących z wykorzystaniem nowoczesnych środków dydaktycznych. Zwiększenie ilości zadań do pracy samodzielnej ucznia i konsekwentne i systematyczne sprawdzanie i rozliczanie uczniów. Zacieśnienie współpracy na linii nauczyciel – rodzic. Motywowanie uczniów do nauki – ukazanie konkretnych pozytywów z dobrze zdanego egzaminu gimnazjalnego. Zaznajomienie uczniów z metodami efektywnego uczenia się.