Pociąg do sukcesu?. DZIAŁANIA DYREKTORA I NAUCZYCIELI ZSP W SUCHANIU, KTÓRE MIAŁY WPŁYW NA WZROST WYNIKÓW KSZTAŁCENIA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Advertisements

Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
CO TO SĄ PROJEKTY INNOWACYJNE? PROJEKTY INNOWACYJNE WYTYCZNE EFS NIE WSKAZUJĄ ODRĘBNEJ DEFINICJI INNOWACYJNOŚCI.
Objawy wskazujące na występowanie dysleksji Obniżona sprawność ruchowa. Obniżona sprawność manualna. Zaburzenia koordynacji wzrokowo–ruchowej. Trudności.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
.,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło” C. K. Norwid.
SPRAWOZDANIE O STANIE REALIZACJI ZADA Ń O Ś WIATOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2014/2015 W GMINIE NOWE SAMORZ Ą DOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK O Ś WIATOWYCH Załącznik.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Pniewie.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Współpraca Szkoła Podstawowa nr 5 + Akademia Piłkarska TOP 54 Biała Podlaska.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
OCENA PRACY DYREKTORA Siła ducha, poczucie własnej wartości i pewność siebie, jak również niezachwiana postawa humanistyczna są podstawowymi cechami osobowości,
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Wkład III sektora w polską edukację po 1989 roku Raport obywatelski Podsumujmy razem debaty o oświacie Warszawa, 20 czerwca 2016 r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu ul. Sobieskiego 12 tel.: (48) fax: (48)
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
zmiany od września w naszych placówkach
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Dąbrowie Leśnej
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Programy nauczania.
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Biblioteka Gimnazjum w Suchowoli
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Świetlica.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
REFORMA EDUKACJI
kształcących w zawodach
„Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r.
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Reforma Edukacji
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Gimnazjum Nr 86 w Warszawie
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Egzamin ósmoklasisty 2019.
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
BIZNES DLA SZKÓŁ SZKOŁY DLA BIZNESU
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Elbląg, 22 czerwca 2017 r.
Alternatywny slajd początkowy – logo bez animacji
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Finansowanie zadań oświatowych na przestrzeni lat 2008 – 2018
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Zatrudnianie nauczycieli w projektach współfinansowanych z UE- wybrane zagadnienia Olsztyn, 21 września 2017 r.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
odbudowa prestiżu kształcenia zawodowego
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
„Sześciolatek w szkole”
Zapis prezentacji:

DZIAŁANIA DYREKTORA I NAUCZYCIELI ZSP W SUCHANIU, KTÓRE MIAŁY WPŁYW NA WZROST WYNIKÓW KSZTAŁCENIA

Pociąg do sukcesu?

SKŁAD TWOJEGO POCIĄGU POTECJAŁ NAUCZYCIELE DYREKCJA UCZNIOWIE INFRASTRUKTURA WSPARCIE ORGANU PROWADZĄCEGO

Zanim wybierzesz się w podróż - dobrze zaplanuj ją! Dróg jest wiele…

POSTAW SOBIE CEL ZOBACZ JAKI POSIADASZ POTENCJAŁ TO CO CHCESZ MIEĆ TO CO MASZ POSTAW SOBIE CEL ZOBACZ JAKI POSIADASZ POTENCJAŁ

STACJA KOŃCOWA WYNIKI UCZNIÓW CEL TWOJEJ PODRÓŻY

ZAPLANUJ SWOJĄ PODRÓŻ – NAPISZ KRÓTKĄ, ALE TREŚCIWĄ KONCEPCJĘ PRACY SZKOŁY

Zaplanuj jak mają wyglądać wagony twojego pociągu.

PRZYDZIELANIE ZASTĘPSTW DORAŹNYCH W OPARCIU O MONITORING ILOŚCIOWY REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ DBAŁOŚĆ O WYPOCZYNEK I RELAX PRACOWNIKÓW – SPRAWNY FUNDUSZ SOCJALNY WPROWADZENIE KART MONITORINGU EFEKTYWNY WDN Wagon NAUCZYCIELE

COMIESIĘCZNE SPRAWDZIANY PRÓBNE TRÓJSTRONNE ZEBRANIA CODZIENNY MONITORING FREKWENCJI INNOWACYJNE PROGRAMY NAUCZANIA DOSTOSOWANIE ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH DO POTRZEB WAGON UCZNIOWIE

DYREKCJA

ZMIANA KIERUNKU – NOWA WIZJA SZKOŁY NA BAZIE STARYCH KORZENI WPROWADZANIE INNOWACYJNOŚĆI OGRANICZENIE BIUROKRACJI W PRACY NAUCZYCIELA OTWARTOŚĆ NA SUGESTIE I NOWOŚCI ZNACZNE WYPOSAŻENIE SZKOŁY W POMOCE DYDAKTYCZNE OGRANICZENIE IMPREZ SZKOLNYCH POZYSKIWANIE ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH NA BAZIE PROJEKTÓW UNIJNYCH

POTENCJAŁ SAMOREALIZACJA ZAANGAŻOWANIE UCZNIÓW W INNOWACYJNOŚĆ ZADOWOLONY RODZIC I UCZEŃ POTENCJAŁ

WSPÓŁPRACA Z ORGANEM PROWADZĄCYM POTRZEBNA JEST SOLIDNA INFRASTRUKTURA

TRUDNO PO TAKICH TORACH JECHAĆ

KOLEJNE STACJE PRZED NAMI STACJA PRZYJAZDU NR 3 WYNIK SZKOŁY PO 3 LATACH KOLEJNE STACJE PRZED NAMI

POMIMO PRZEWIDYWANEJ SPADKOWEJ TENDENCJI ROZWOJU SZKOŁY – UZYSKIWANE WYNIKI UCZNIÓW OD 2013 POSZŁY DO GÓRY

Wyniki egzaminu w ciągu ostatnich 3 lat

Jesteśmy dalej w podróży… zatrzymując się na kolejnych stacjach

Mamy nadzieję, że nasz pociąg jedzie w stronę Słońca