FUNDACJA STEFANKA przy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Szko ł a Podstawowa nr 29 im. Giuseppe Garibaldiego ul. Fabryczna 19, 00 – 446 Warszawa 6-latki w naszej szkole.
Dodatkowe zajęcia dydaktyczne
Realizacja programów rządowych Radosna Szkoła i Wyprawka szkolna.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Pomorskie - dobry kurs na edukację. Wyrównywanie szans edukacyjnych w regionie poprzez programy rozwojowe Spotkanie informacyjne 7 września 2010 r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Obniżanie wieku szkolnego Finansowanie zmian, korzyści płynące z wdrożenia reformy, wskazówki i porady Dla organów prowadzących szkoły podstawowe Luty.
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Pracownia komputerowa wykorzystana została do elektronicznego logowania się uczniów do szkół ponadgimnazjalnych, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Liceum Ogólnokształcące
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
Moje przyszłe gimnazjum- „KSO” EDUKATOR
Akademickie Liceum Ogólnokształcące działa przy jednej z najlepszych uczelni niepaństwowych w Polsce. Nowatorski program nauczania zawiera aktualne.
PRYWATNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 72 „SZKOŁA MARZEŃ”
Więcej miejsc w przedszkolach 90 % 2015 Dotacja przedszkolna to Cele ustawy.
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
EDUKACJA W GMINIE PRZYWIDZ System edukacji w gminie Przywidz oczami rodzica.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Indywidualne nauczanie
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Niepubliczne Przedszkole ,,Mały Europejczyk” w Chalinie
„SZKOŁA MARZEŃ” od 1992 r. PRYWATNE GIMNAZJUM NR 2.
Zebranie rodziców uczniów klas szóstych szkół podstawowych 13 kwietnia 2012 r.
Organizacja roku szkolnego 2013/2014 Szkoła trzech podmiotów RODZIC+DZIECKO+ NAUCZYCIEL.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Szkoła im. Simone Signoret w Bressuire. Liceum to powstało w 1966 roku pod nazwą Lycée Professionnel Malabry, od 1990 istnieje jako Lycée Professionnel.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Projekt: ZMYSŁOWY ŚWIAT DZIECKA. Stowarzyszenie „RÓWNE SZANSE” powstało w maju 2008 roku. W ramach swojej statutowej działalności prowadzi: - Niepubliczną.
29 września 2014r. SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. BRONISŁAWA MALINOWSKIEGO W WOLI.
REKRUTACJA DO KLAS PIERWSZYCH NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Monitorowanie realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w szkołach zawodowych. 1.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Klasa językowa „poliglotek” pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu propozycja.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Program finansowany przez: Realizator Programu:. Program rozszerzenia zakresu działania samorządu lokalnego poprzez współfinansowanie projektu MultiSport.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
Wejrowò, 21 czerwińca 2017 r..
STATUT SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Łomiankach
Podstawowe dylematy oświaty w kontekście jej efektywności
Ul. Czajkowskiego Łódź GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r Prawo oświatowe
Szkoła Podstawowa nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi
Informacje o szkole w roku szkolnym 2017/2018
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

FUNDACJA STEFANKA przy Szkole Podstawowej nr 143 im. Stefana Starzyńskiego

STEFANKA – co to jest? Fundacja utworzona we wrześniu 2010 roku z siedzibą w SP nr 143 im Stefana Starzyńskiego w Warszawie Utworzona przez rodziców, dyrekcję szkoły i nauczycieli szkoły SP 143. Zarząd Fundacji: Karolina Andrian, Marcin Wieteska, Barbara Lewandowska. Rada Fundacji: Dyrektor Szkoły SP 143, rodzice dzieci – w sumie 8 osób.

Jakie są cele Fundacji? Prowadzenie działalności szkoleniowej, oświatowej, wychowawczej i edukacyjnej poprzez organizację zajęć dodatkowych dla uczniów SP 143. Zakup pomocy dydaktycznych dla uczniów SP 143. Dofinansowanie i wspieranie szkoły SP 143 im. Stefana Starzyńskiego. Współpraca z instytucjami oraz organizacjami realizującymi zadania zbieżne z celami i zadaniami Fundacji. Wsparcie promocji szkoły.

Fundacja w naszej szkole Prowadzi zajęcia w 15 klasach (ponad 200 regularnych uczniów) – (zajęcia pakietowe). Prowadzi zajęcia międzyklasowe (uczniowie z różnych klas) – basen, ceramika, szachy. (zajęcia międzyklasowe). Prowadzi zajęcia przygotowujące do testów szóstoklasistów. Prowadzi język niemiecki w klasach IV-tych jako dopełnienie do obowiązkowej godziny.

Jak działa Fundacja? Zarząd – nadzoruje wszystkie działania Fundacji Koordynator Główny - (Joanna Piszczorowicz) – koordynuje organizację zajęć pakietowych i zajęć międzyklasowych Księgowa Fundacji – prowadzi rozliczenia rodziców, wynagrodzenia prowadzących zajęcia osób, przygotowuje zestawienia finansowe. Koordynatorzy klasowi (jeden rodzic z klasy, gdzie prowadzone są zajęcia fundacyjne) - kontaktuje się z „swoimi” rodzicami, ustala zapotrzebowanie na nowe zajęcia, pilnuje płatności rodziców, nadzoruje listy uczniów.

Na co Fundacja przeznacza swoje pieniądze? Instalacja Internetu na całym piętrze drugim w szkole Prowadzenie zajęć w 5 klasach kursów wyrównujących (jeden rocznik) Dwie multimedialne sale nauki języków obcych (mała i duża) Rolety do Sali multimedialnej Tablica multimedialna O sposobie przeznaczenia fundacyjnych pieniędzy decyduje Dyrektor Szkoły oraz Zarząd i Rada Fundacji.

Na co Fundacja teraz zbiera swoje pieniądze? Multimedialna biblioteka w naszej SP143

Zasady obowiązujące klasy z zajęciami fundacyjnymi w roku szkolnym 2014/2015 Każda klasa może mieć TYLKO jeden pakiet zajęć fundacyjnych Najczęściej prowadzone zajęcia pakietowe to: Angielski, WF, plastyka (ale nie tylko – o tym decyduje klasa) Rodzice chętni na inne zajęcia mogą zapisywać się na zajęcia międzyklasowe (chęć organizacji konkretnych zajęć międzyklasowych koordynator klasy przekazuje do Koordynatora Głównego Fundacji) Zajęcia międzyklasowe: nauka i doskonalenie pływania, szachy, ceramika, kulturoznawstwo, robotyka, akcja - animacja, tenis, taniec, aikido, doświadczenia, hip-hop i inne.

Jak powstaje cena zajęć fundacyjnych? Każda opłata za zajęcia fundacyjne składa się z: Wynagrodzenia osoby prowadzącej 20% na szkołę (20% powyższych kosztów) 13 zł – opłata fundacyjna (księgowość, koordynator główny, opłaty bankowe) 1 zł brutto/1 zajęcia – opłata organizacyjna – dotyczy tylko zajęć międzyklasowych Każda klasa może mieć jeden pakiet zajęć oraz uczęszczać na nieograniczoną liczbę zajęć międzyklasowych.

Fundacja i klasy pierwsze Powstaną dwie klasy (6-latków i 7-latków) z zajęciami fundacyjnymi. W tych klasach pakiet zajęć fundacyjnych obowiązkowych: obejmuje: Język angielski (2x w tygodniu, w podgrupach) Szachy (1x w tygodniu, w podgrupach) Zajęcia ruchowe (1x w tygodniu) Plastyka (1x w tygodniu) Nie można zrezygnować z zajęć pakietowych Oprócz tego uczniowie mogą być zapisywani na zajęcia międzyklasowe. Koszt zajęć pakietowych wynosi 100 zł/120 zł miesięcznie od ucznia (na 25 uczniów/20 uczniów)

Rekrutacja do klas z zajęciami fundacyjnymi Rodzic zdecydowany na taką klasę wypełnia formularz zgłoszeniowy (dostępny w sekretariacie lub na stronie www) W przypadku większej liczby chętnych niż miejsc prowadzone będą rozmowy z rodzicami. (Dyrekcja szkoły) Liczba uczniów w klasie - 25

Pozostałe klasy W pozostałych klasach istnieje możliwość organizacji zajęć fundacyjnych po wyłonieniu się koordynatora klasy oraz uzgodnieniu z rodzicami jakie to mają być zajęcia. Uczniowie tych klas mogą zapisywać się oczywiście na zajęcia międzyklasowe.

Pytania??? Dziękuję za uwagę! Karolina Andrian Gdzie szukać informacji o naszej szkole? www.sp143.waw.pl https://www.fB.com/SP.143.Starzynski Dziękuję za uwagę! Karolina Andrian