Opracowanie: Aldona Rumińska-Szalska, Agata Żontołw

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONKURSY, które odbyły się w roku szkolnym 2010/2011 w kl
Advertisements

Bezpieczeństwo publiczne-edukacja dla służb mundurowych.
DAWNO I NIEDAWNO … CZYLI Ś WIETLICOWE WSPOMNIENIA.
Samorz ą dowa Szko ł a Podstawowa nr 3 im. Stefana Ż eromskiego w Suchedniowie W Ś WIECIE JANUSZA KORCZAKA.
Rekrutacja elektroniczna do szkół ponadgimnazjalnych 2010/2011
Gimnazjum Publiczne w Rudnikach
Sport.
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
Decyzja Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 4 stycznia 2012 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów do publicznych.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
W piątek 18 czerwca uczniowie klas IV-VI wzięli udział w szkolnej olimpiadzie sportowej.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Miłosz – słowem i pędzlem malowany Realizacja projektu edukacyjnego w ramach upami ę tnienia 100. rocznicy urodzin Czes ł awa Mi ł osza. Projekt zosta.
Zespół Szkół w Starzynie
Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
Mazowiecki Kurator O ś wiaty, zgodnie z § 6 rozporz ą dzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 29 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji oraz.
Zespół Szkolno - Gimnazjalny nr 7 Publiczne Gimnazjum nr 3
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
Szkoła Podstawowa nr 4 w Sieradzu
Udział uczniów Szkoły Podstawowej im
Szkoła Odkrywania Talentów
WITAMY W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 3 Szkoła Podstawowa Gimnazjum Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W MYSZKOWIE.
Prezentacja w ramach projektu ORE OE – edukacja obywatelska EPC – edukacja na rzecz prawa człowieka Przygotowany przez zespół wychowawców klas IV-VI SP.
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
STYPENDYŚCI NAGRODY BURMISTRZA KORSZ 2013
Nasza szkoła xD Zespó ł Szkó ł Rolniczych W Z ł otowie.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 3 W RADOMSKU
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI i OSIĄGNIĘĆ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W GOŁKOWICACH OPRACOWANA PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY ZOFIĘ KORONA.
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
SZKOŁY PODSTAWOWE ROK SZKOLNY 2011/2012 NA PODSTAWIE INFORMACJI UZYSKANYCH ZE SZKÓŁ
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych
GIMNAZJUM NR 1 W KOŃSKICH SZKOŁĄ ODKRYWCÓW TALENTÓW
VII EDYCJA MAŁOPOLSKIEGO KONKURSU PIĘKNEGO CZYTANIA ETAP SZKOLNY 28 STYCZNIA 2014 ROKU.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych na podbudowie gimnazjum w województwie wielkopolskim 2014/2015.
punktów – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za oceny z języka polskiego i trzech wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych,
Rok szkolny 2011/2012.
Gimnazjum nr 1 w Reszlu w roku szkolnym 2007/2008.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
SU jest to niezależna organizacja, w której skład wchodzą wybrani uczniowie szkoły. Są oni wybierani w demokratycznych wyborach poprzedzonych intensywną.
Rozdanie Z ł otych Tarczy. Za wzorowe realizowanie obowi ą zku szkolnego.
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
Kalendarz naboru na rok szkolny 2015/2016. Informacje dotyczące terminów i zasad obowiązujących w procesie rekrutacyjno-kwalifikacyjnym określa ZARZĄDZENIE.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Nowe procedury i terminy. Podstawy prawne Ustawa z dnia 7 września 1991 o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 nr 256 poz. 2572), Ustawa z dnia 6 grudnia 2013.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 221 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BARBARY BRONISŁAWY CZARNOWSKIEJ W WARSZAWIE.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Egzamin gimnazjalny: r. godz historia, wos r. godz j. polski r. godz przedmioty przyrodnicze
Sprawozdanie z pracy zespołu matematyczno – przyrodniczego w I semestrze roku szkolnego 2015/2016.
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza al. Wojska Polskiego 45
Łódź, ul. Wici 16 tel fax
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Martyna Gołas Klasa VI b Cechują ją skromność, wrażliwość i wysoka kultura osobista. Reprezentuje szkołę w różnorodnych tematycznie konkursach. Jest przewodniczącą.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Zespół Szkół Publicznych w Pączewie im. ks. Jana Twardowskiego
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
Technologia informacyjna
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Zapis prezentacji:

Opracowanie: Aldona Rumińska-Szalska, Agata Żontołw Sukcesy uczniów ZSIO nr 5 w Krakowie w konkursach na różnym szczeblu I semestr 2013/14 Opracowanie: Aldona Rumińska-Szalska, Agata Żontołw

ZESTAWIENIE KONKURSÓW – szkolnych i pozaszkolnych, w których uczniowie brali udział

Dane ogólne dotyczące udziału i osiągnięć uczniów ZSOI nr 5 Krakowie w konkursach na wszystkich szczeblach

Efekty- osiągnięcia uczniów na poszczególnych szczeblach konkursów

Wnioski z przeprowadzonej analizy: Nauczyciele motywują uczniów (w zależności od ich możliwości i zdolności) do konkursów o charakterze przedmiotowym, projektowym, recytatorskim, artystycznym, sportowym na różnym szczeblu ich organizacji, Udział uczniów w konkursach jest zarówno indywidualny, zespołowy jak i klasowy, Uczniowie samodzielnie wyszukują informacji nt. interesujących ich konkursów, Sukcesy uczniów mierzone m.in. ilością finalistów i laureatów konkursów na różnych szczeblach organizacji konkursów są zadawalające

Kierunki do pracy: Podtrzymywanie motywacji do udziału w konkursach zgodnie z zainteresowaniami uczniów, Kształtowanie świadomości wśród uczniów, że nie tylko wynik ma istotne znaczenie w udziale w konkursach, ale ich rozwój poprzez udział w nich, Promowanie osiągnięć uczniów (publikacje osiągnięć na stronie szkoły, gazetka informacyjna, apele, zebrania z rodzicami, system punktowy), Motywowanie ocenami cząstkowymi i w zależności od uznania ocenami semestralnymi

Dziękujemy i życzymy dalszych sukcesów !