Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Advertisements

SYTUACJE KRYZYSOWE W SZKOLE
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
przeprowadzonych w przedszkolach województwa wielkopolskiego
Organizacja nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2010/2011.
Projekt systemowy „Człowiek najlepsza inwestycja – jako rozwój zasobów ludzkich w drodze kształcenia, szkolenia i pracy” Projekt współfinansowany.
Nadzór pedagogiczny nad szkoleniem zawodowym
Narodowy Plan Działań Na Rzecz Dzieci
NADZÓR PEDAGOGICZNY PODLASKIEGO KURATORA OŚWIATY W ROKU SZKOLNYM 2010/2011.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Nowy nadzór pedagogiczny Białystok, dnia r.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 WIDEOKONFERENCJA RODN WOM w Częstochowie r.
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Prawa człowieka – edukacja – działanie
Zasady prowadzenia innowacji pedagogicznych w szkołach/placówkach regulują:
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
jako atut i element prestiżu nowoczesnej szkoły”
Innowacje pedagogiczne w szkołach ponadgimnazjalnych
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Kontrole przeprowadzone przez Wydział Nadzoru Pedagogicznego ds. kontroli w roku szkolnym 2010/ 2011 Kuratorium Oświaty w Kielcach.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Wyniki badań dotyczące wdrożenia rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym.
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Rola wspomagania na etapie diagnozowania, planowania, monitorowania i ewaluacji potrzeb szkoły/placówki. Suwałki, r.
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
KONFERENCJA „Społecznie odpowiedzialny biznes na Warmii i Mazurach” Olsztyn - 26 listopada 2013r. Komunikacja jako czynnik budowania i utrzymywania.
Placówki oświatowe objęte wsparciem
PROMOCJA PROJEKTU 3. edycja. ODBIORCY: media o różnym zasięgu społeczność lokalna i ponadlokalna liderzy i animatorzy kultury decydenci i władze lokalne.
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Apteka XXI wieku.
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
RODZINA 3+ PARTNER PROGRAMU.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Debata z udziałem dyrektorów szkół i placówek oświatowych maj/czerwiec 2016 r.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
I N N O W A C J A PEDAGOGICZNA W PROCESIE EDUKACYJNYM.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
ROLA OPIEKUNA STAŻU Urszula Martyka-Wiecha
MÓJ ZAWÓD.
czwarte spotkanie Zespołu
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Zapis prezentacji:

Promocja szkoły - budowanie wizerunku placówki oświatowej Piotr Broniatowski Pułtusk, 21 marca 2014

Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja? Wizerunek i jego funkcje Narzędzia marketing - mix (w ujęciu jednostki edukacyjnej) Budowa pozytywnego wizerunku Analiza sytuacji obecnej Planowanie działań Realizacja Kontrola wyników Podsumowanie 

Wstęp – po co szkole promocja? W myśl rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 kwietnia 2004 roku (Dz. U. Nr 89, poz. 845): Działania promocyjne szkoły to obowiązkowy standard jakości pracy placówek oświatowych.

Czym różni się promocja i PR szkoły od działań firmowych na rynku komercyjnym?

Materiał nr 1 Tożsamość szkoły Wizerunek szkoły (image)

Materiał nr 2

Budowa wizerunku – analiza sytuacji obecnej SWOT – co to jest? (Materiał nr 3)

Zespół Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku

Komunikacja z otoczeniem Osobowe kanały komunikacji: Planowanie działań Komunikacja z otoczeniem Osobowe kanały komunikacji: Nieosobowe kanały komunikacji:

Planowanie działań Odbiorcy wewnętrzni: Odbiorcy zewnętrzni:

„Najważniejszy pierwszy krok…” (Anna Jantar) Realizacja „Najważniejszy pierwszy krok…” (Anna Jantar) Pracownicy szkoły to pierwszy kontakt – świadoma rola w budowie wizerunku placówki. Każda osoba na terenie szkoły powinna czuć się mile widziana.

Najczęstsze błędy w zakresie tworzenia wizerunku: Realizacja Najczęstsze błędy w zakresie tworzenia wizerunku:

Najlepszy marketing to … marketing szeptany! Realizacja Najlepszy marketing to … marketing szeptany! Inne formy „reklamy”: social media, strona internetowa, foldery i ulotki reklamowe, artykuły, reportaże w mediach lokalnych.

Szum Komunikat Media Realizacja NADAWCA ODBIORCA Informacja zwrotna Kodowanie Dekodowanie Media Szum Informacja zwrotna Reakcja (odpowiedź)

Kontrola wyników Po zakończeniu działań sprawdzamy zgodność osiągnięć z zaplanowanymi celami, a także wykorzystanie środków (ewaluacja).

Podsumowanie Pytania? Dziękuję za uwagę! Kontakt: broniatowski@gmail.com