Efekty uczenia się Od czego wyszliśmy?
Efekty uczenia się Co zawiera tabelka?
Efekty uczenia się Wiedza i postawy
Umiejętności i przykładowe sposoby ich mierzenia dla B2 Efekty uczenia się Umiejętności i przykładowe sposoby ich mierzenia dla B2
Efekty uczenia się Student... a. interpretuje pisemnie i ustnie informacje przedstawione w formie graficznej, jeśli dotyczą znanego mu tematu
Efekty uczenia się Student... a. interpretuje pisemnie i ustnie informacje przedstawione w formie graficznej, jeśli dotyczą znanego mu tematu PRZYKŁAD Na podstawie zdjęć omów życie studenckie w Wielkiej Brytanii i porównaj do studiów w Polsce, odnosząc się do doświadczeń własnych i kolegów.
Efekty uczenia się b. wyraża dość swobodnie i poprawnie swoją opinię na tematy znane, oraz związane z tematyką studiów i karierą zawodową, uzasadniając je w dyskusji. PRZYKŁAD Który z przedmiotów najbardziej Cię zainteresował? Gdzie widzisz siebie za 5 lat? Co zmieniłbyś na swoim kierunku studiów? ...
Efekty uczenia się c. dokonuje syntezy przeczytanego tekstu bądź wypowiedzi usłyszanej, na przykład podczas wykładu, prezentacji, programu telewizyjnego, dotyczącej szerokiej tematyki życia społecznego, akademickiego i zawodowego PRZYKŁAD Dotyczy wysłuchanego materiału: Jaka jest myśl przewodnia wypowiedzi? Zaznacz właściwą odpowiedź: a) .... b) ... c) ....
Efekty uczenia się d. tworzy spójny i logiczny tekst na tematy mu znane w postaci opisu, rozprawki, sprawozdania, listu formalnego i nieformalnego.
jak mieszkają studenci w Warszawie. Efekty uczenia się d. tworzy spójny i logiczny tekst na tematy mu znane w postaci opisu, rozprawki, sprawozdania, listu formalnego i nieformalnego. PRZYKŁAD Na podstawie danych przedstawionych na wykresach, przedstaw w formie raportu jak mieszkają studenci w Warszawie.
Efekty uczenia się e. wygłasza, zgodnie z konwencją, prezentacje dotyczące tematów zawodowych i akademickich PRZYKŁAD Przygotuj i wygłoś prezentację, w której będziesz zachęcać maturzystów do studiowania na twoim kierunku studiów
Efekty uczenia się f. nawiązuje rozmowę na tematy codzienne w sposób dość swobodny i zrozumiały, przy użyciu wymaganych kulturowo środków werbalnych i niewerbalnych w sytuacjach formalnych i nieformalnych, zachowując odpowiedni rejestr językowy
W parach lub małych grupach - ustalcie ... Efekty uczenia się f. nawiązuje rozmowę na tematy codzienne w sposób dość swobodny i zrozumiały, przy użyciu wymaganych kulturowo środków werbalnych i niewerbalnych w sytuacjach formalnych i nieformalnych, zachowując odpowiedni rejestr językowy PRZYKŁAD W parach lub małych grupach - ustalcie ... - wymieńcie się poglądami ... - podzielcie się wrażeniami ... - opowiedzcie o ...
Korzyści dla studentów Efekty uczenia się Korzyści dla studentów Wiedzą, czego oczekiwać W każdej grupie mogą oczekiwać porównywalnych efektów Ich potrzeby są uwzględniane Mogą lepiej ocenić poziom swojej biegłości Wiedzą dlaczego coś robią na zajęciach Motywacja rośnie
Korzyści dla nauczycieli Efekty uczenia się Korzyści dla nauczycieli Efekty pomagają: Zaplanować zajęcia i wybrać ćwiczenia Ocenić postępy studentów i opracować testy Ukierunkować zajęcia Umożliwiają porównać zajęcia w różnych grupach mimo różnej tematyki Określić, w którym miejscu jesteśmy i nad czym należy jeszcze popracować Pozwalają prowadzić zajęcia według zainteresowań nauczyciela oraz zajęcia do celów zawodowych i akademickich Nie ograniczają nas do jednej metody – ważny jest efekt pracy Każdy nauczyciel może uzupełnić listę tym co uważa za ważne Dają się zmierzyć
Życzymy powodzenia i wspaniałych efektów w pracy z efektami Efekty uczenia się Życzymy powodzenia i wspaniałych efektów w pracy z efektami