„Charlie i fabryka czekolady”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC WRZESIEŃ GRUPA II TEMATYKA:  NASZE PRZEDSZKOLE  WSZYSCY RAZEM  JESTEM PRZEDSZKOLAKIEM  WITAMY PANIĄ.
Advertisements

TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Czym jest Szkoła z klasą 2.0? „Szkoła z Klasą 2.0” to program, który ma na celu wypracowanie zasad dotyczących korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
Objawy wskazujące na występowanie dysleksji Obniżona sprawność ruchowa. Obniżona sprawność manualna. Zaburzenia koordynacji wzrokowo–ruchowej. Trudności.
Metodologia tworzenia strategii wg Mirosława Gębskiego Euroinvestment.
Kształtowanie kompetencji czytelniczych – lektury w szkole podstawowej i gimnazjum Kształtowanie kompetencji czytelniczych – lektury w szkole podstawowej.
Ul. Lermontowa Łódź
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
JAKOŚĆ ZASOBÓW LUDZKICH ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ (ocena poziomu i kierunki doskonalenia)
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
WYCHOWANIE DO WARTOŚCI
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
„Magiczne drzewo” „Czerwone krzesło”
Program eTwinning Planowanie projektów
„Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa”
„Charlie i fabryka czekolady”
NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Imię i Nazwisko Afiliacja
Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wawrzeńczycach
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
Podstawa programowa WF założenia
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Sześciolatek w obliczu zmian
ORGANIZACJA.
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Prezentację przygotowała Katarzyna Semla
„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi.” ~Jan Paweł II.
KONKURS WIEDZY O HARRYM POTTERZE DLA KLAS II i III 2017/2018
Zespół Szkół im. Elizy Orzeszkowej
Wizyta w Bibliotece Szkolnej Grupa 0c
Przedszkole Promujące Zdrowie
Staże europejskie drogą do sukcesu
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Podstawa programowa WF założenia
Program „Młodzi Przedsiębiorczy” jest realizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego oraz premiowany.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
INSTRUKCJA.
Zrealizowana w ramach lekcji plastyki metodą projektu
Zgłoszenie do konkursu
SZANSA 2012 CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Punkty konsultacyjne w ramach projektu Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty Wsparcie szkół ogólnodostępnych w realizacji zadań związanych.
ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2
Szkolny Festiwal Czytelniczy
Instrukcja.
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Eksperyment edukacją przyszłości
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Kompetencje kluczowe w grupie odkrywców
Kompetencje kluczowe informatyczne – I etap edukacyjny
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Ramowy program szkolenia w zakresie wspomagania szkół w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie nauczania/uczenia się Kompetencje informatyczne.
Zapis prezentacji:

„Charlie i fabryka czekolady” Projekt edukacyjny realizowany w klasie IVa. Opracowała Alina Ciesielczyk.

Cele projektu: rozwijanie sprawności uważnego słuchania i czytania, kształtowanie umiejętności rozumienia czytanego tekstu i wykorzystywania zdobytej wiedzy, rozwijanie umiejętności poszukiwania wiadomości i ich porządkowania, motywacja do pracy i uważnego czytania książek, okazja do wysiłku intelektualnego, współzawodnictwa, wyboru właściwej strategii pracy w grupie, wykazania się pomysłowością, wspomaganie rozwoju uczniów poprzez stwarzanie im sposobności do zaangażowania emocjonalnego i zabawy, trening twórczości, uczenie się poprzez działanie, doświadczanie, aktywne uczestnictwo, rozwijanie kultury czytania, promowanie czytelnictwa, kształcenie właściwych zachowań społecznych – promowanie zasad fair play.

Przebieg projektu: Ogłoszenie terminu omawiania lektury. Podział klasy na 5 zespołów wybranych w drodze losowania.(termin- luty). Przedstawienie zadań związanych z projektem. Omawianie lektury na lekcjach w marcu.

Zadania dla zespołów:

Zespół I Członkowie zespołu przygotowali informacje o bohaterach. Na lekcji w trakcie realizacji projektu każdy z członków zespołu wcielił się w postać wylosowaną spośród zdobywców Złotych Talonów, a następnie przedstawił swoje cechy wyglądu, charakteru, sytuację rodzinną, ulubione zajęcia. Przypomniał też, jaki był finał jego wizyty w fabryce.

Członkowie zespołu 1.

Nazywam się Verucy Salt …

Jestem Violet Beauregarde…

Jestem Charlie Bucket…

Nazywam się Mike Teeve

Zespół II. Członkowie tego zespołu przygotowali pytania do bohaterów, które zadali w trakcie konferencji prasowej zorganizowanej na kolejnej lekcji. Na pytania odpowiadali członkowie zespołu pierwszego, którzy na poprzedniej lekcji wcielili się w określone postacie.

Konferencja prasowa Verucy Salt.

Zespół III Członkowie tego zespołu wymyślili bohatera książki, który zdobył szósty Złoty Talon. Informacje o nim umieścili na pierwszej stronie specjalnego wydania „Wiadomości Wieczornych”. W trakcie kolejnej lekcji zaprezentowali bohatera, któremu nadali imię Antek.

Prezentacja specjalnego wydania „Wiadomości Wieczornych”.

Zespół IV Zespół IV na podstawie informacji z powieści przygotował do „Atlasu stworzeń literackich” stronę poświęconą Umpa-Lumpasom.

Prezentacja projektu strony przygotowanej do „Atlasu stworzeń literackich”

Zespół V Członkowie tego zespołu wyobrazili sobie, że Charlie chce powiększyć fabrykę czekolady. Zamierza produkować też lody. Wymyślili istoty, które mógłby zatrudnić do ich produkcji. Informacje o nich zapisali na przygotowanej karcie pracy.

Prezentacja informacji o lodoludkach – istotach zatrudnionych przy produkcji lodów.