Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej Warszawa 2017
PSSB Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej funkcjonuje od 1994 roku Zrzesza kilkanaście największych firm z branży sprzedaży bezpośredniej w Polsce Łączny udział zrzeszonych firm w obrotach tego kanału dystrybucji w Polsce przekracza 65%
Misja Stanowienie standardów etycznych i promowanie dobrych praktyk biznesowych oraz podejmowanie działań na rzecz rozwoju tej formy sprzedaży Podnoszenie poziomu wiedzy o sprzedaży bezpośredniej, wyjaśnianie jej ekonomicznego znaczenia i zalet dla klientów Monitorowanie przestrzegania zapisów Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB Prezentowanie w kontaktach zewnętrznych stanowiska członków Stowarzyszenia w sprawach istotnych dla sektora sprzedaży bezpośredniej Integracja środowiska związanego ze sprzedażą bezpośrednią
PSSB jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (SELDIA) – grupującego krajowe stowarzyszenia z 27 państw europejskich Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA) – zrzeszającej ponad 50 stowarzyszeń krajowych Konfederacji Lewiatan Federacji Konsumentów
PSSB – gwarancja rzetelności i wysokich standardów etycznych Przynależność do PSSB i prawo do używania logo PSSB jest wyróżnikiem - gwarancją rzetelności, profesjonalizmu, wysokich standardów etycznych i produktów najwyższej jakości: Członków obowiązuje Kodeks Sprzedaży Bezpośredniej PSSB
PSSB – wpływ na kształt regulacji prawnych Możliwość zapoznania się z planowanymi aktami legislacyjnymi z wyprzedzeniem – jeszcze przed ich uchwaleniem oraz udział w konsultacjach społecznych nad takimi projektami np.: udział w pracach legislacyjnych związanych ze zmianą ustawy o ochronie konsumentów nowe regulacje podatkowe konsultacje dotyczące dyrektyw UE i innych regulacji unijnych Możliwość wpływania na ostateczny kształt regulacji prawnych dotyczących sektora dzięki współpracy z Konfederacją Lewiatan
PSSB – dostęp do analiz i regulacji prawnych Dostęp do analiz prawnych nowych legislacji i regulacji przygotowywanych specjalnie dla firm członkowskich a dotyczących np.: kas rejestrujących i zwolnień podmiotowych z VAT werdyktów sądowych niebezpieczeństwa zmów cenowych umów transgranicznych aukcji internetowych
PSSB – udział w sondażach i badaniach rynkowych Pełna dostępność wszystkich rezultatów sondaży, badań i analiz rynkowych prowadzonych na zlecenie PSSB, a także na zlecenie SELDI – Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, WFDSA oraz Konfederacji Lewiatan np.: badania na temat percepcji sektora sprzedaży bezpośredniej badania rynku pracy sprzedawców bezpośrednich okresowych raportów o sytuacji sektora
PSSB – wymiana doświadczeń Możliwość wymiany doświadczeń z innymi podmiotami działającymi na rynku takimi jak: Inne firmy z sektora sprzedaży bezpośredniej SELDIA Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej Światowa Federacja Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA) Organizacje przedsiębiorców, handlowe i konsumenckie
PSSB – bezpłatny przegląd dokumentów Okresowe bezpłatne przeglądy dokumentów firm pod kątem ich zgodności z: obowiązującymi regulacjami prawnymi – krajowymi i unijnymi zapisami Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB innymi standardami etycznymi przyjętymi przez sektor
PSSB – udział w wydarzeniach Udział w konferencjach, spotkaniach i szkoleniach prowadzonych przez PSSB, agendy rządowe, szkoły wyższe, organizacje biznesowe i handlowe oraz instytucje współpracujące ze Stowarzyszeniem – także udział w charakterze prelegentów czy panelistów np.: Konferencja Okrągłego Stołu o przyszłości sektora sprzedaży bezpośredniej Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej Debaty redakcyjne
PSSB – promocja sektora Bieżący kontakt z mediami i przekazywanie informacji o sektorze, firmach członkowskich, interesujących projektach, nagrodach i prowadzonych działaniach np. z zakresu CSR: długofalowa kampania PR skierowana do mediów i konsumentów PSSB jako główne i wiarygodne źródło informacji o sektorze Super Biznes Puls Biznesu Gazeta Finansowa Rzeczpospolita
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej Kontakt Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej ul. Rakietników 35 02-495 Warszawa tel. 22 464 83 94, faks 22 270 20 98 info@pssb.pl www.pssb.pl