Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Advertisements

Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Wojewódzki program wyrównywania szans i przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu oraz pomocy w realizacji zadań na rzecz zatrudniania osób niepełnosprawnych.
DOBRA WIARA POWSZECHNOŚĆ PRZEJRZYSTOŚĆ
Czym jest rzecznictwo? I dlaczego warto się w nie angażować?
Misja i cele strategiczne PIFS oraz wytyczne w zakresie podstawowych dylematów strategicznych
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok, r. KONFERENCJA.
Po co ? Wprowadzenie standardów usług edukacyjno – szkoleniowych w Małopolsce jest niezbędne dla stworzenia spójnego i efektywnego systemu edukacji pozaformalnej.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego Warszawa, r.
Strategia Wdrażania Priorytetów Regionalnych PO KL w województwie pomorskim Styczeń 2008 r.
Biuro Informacji Gospodarczej- podstawą bezpiecznego obrotu gospodarczego Marek Bieńko – Manager Zespołu Sprzedaży Zapraszamy na stronę internetową.
JAK LOBBUJĄ PRZEWOŹNICY
CARS 2020: Plan działania na rzecz konkurencyjnego i zrównoważonego przemysłu motoryzacyjnego w Europie Konferencja prasowa 8 listopada 2012.
Zamówienia publiczne a małe i średnie przedsiębiorstwa
Ministerstwo Gospodarki Zmiana systemu promocji gospodarczej Polski.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Tomasz Schimanek Konsultacje październik-grudzień 2005 r.
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
Internet 2006: rozwój e-commerce
Realizacja w okresie styczeń 2012 – grudzień 2013 Budżet: 3,9 mln zł + VAT Perspektywa
Model firmy społecznej i możliwości legislacyjne związane z tym narzędziem aktywizacji zawodowej w kontekście Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL Piotr.
1. 2 ZMIANY W PRZEPISACH regulujących warunki finansowania przez pracodawcę szkoleń pracowników Andrzej Lech Warszawa, 25 lutego 2010r. Wszelkie prawa.
W SEKTORZE ROLNO – SPOŻYWCZYM
2 Agenda działań na rzecz równości szans płci PO KL – wyzwania na przyszłość Dorota Bortnowska, Zastępca Dyrektora Departamentu Zarządzania EFS.
Projekt ProBiz Innovatio. Rola zrzeszeń przedsiębiorstw w rozwoju praktyk proinnowacyjnych i budowaniu sieci współpracy biznesu i nauki na przykładzie.
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
RYNEK ENERGII ELEKTRYCZNEJ W POLSCE - stan na 31 marca 2010 r. Raport TOE Katowice, r. Marek Kulesa dyrektor biura TOE.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
ZAŁOŻENIA ,88 zł Lp.Wyszczególnienie zakresu rzeczowego Całkowity koszt operacji w zł (z VAT) 1 Organizowanie spotkań, szkoleń, konferencji i.
Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia Zapraszamy do współpracy! 7 maja 2010.
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
2010 Aleksandra Herba Przewodnicząca Rady Punktów Konsultacyjnych KSU Prokurent, Zastępca Dyrektora Generalnego Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu CSR- Corporate Social Responsibility
Przygotowanie przez partnerów społecznych strategii partnerstwa na lata Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Unijna kampania na rzecz zwiększenia świadomości praw konsumenta.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
1 Nowe przepisy unijne Dyrektywa z roku 2014 w sprawie ustawowych badań rocznych sprawozdań finansowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych Maria.
Promocja europejskiego rolnictwa, nowe podejście Dyskusja panelowa Warszawa, Pol ska Priorytety wskazane przez AREPO w konsultacji Zielonej.
Twoja Europa – Przedsiębiorstwa w pigułce. Do kogo skierowana jest witryna Twoja Europa – Przedsiębiorstwa? Piotr Kowalczyk –Jest glazurnikiem –Prowadzi.
„Sukcesja w polskich przedsiębiorstwach”. Firmy rodzinne na świecie  Firmy rodzinne stanowią aż proc. wszystkich firm na świecie -> ich pierwsza.
Sektorowe Rady ds. Kompetencji Ocena Strategiczna Warszawa, 1 grudnia 2015 roku.
Polski Klub Lotniczy Warszawa 14 września 2015 Polski Klub Lotniczy KRS ul. Świeradowska 43, Warszawa fax:
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
XII Sympozjum Krajowej Rady Koordynatorów Projektów Badawczych UE (KRAB) 2 grudnia 2015, Narodowe Centrum Badań Jądrowych, Świerk Pozyskiwanie i realizacja.
Kontrola zarządcza w jednostce budżetowej
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
1. Krajowy Instytut Energetyki Rozproszonej powstał jako odpowiedź na postępujący rozwój sektora energetyki odnawialnej i rozproszonej. Małe i średnie.
Zintegrowane systemy informatyczne
O NAS Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" jest organizacją pozarządową działającą od 2002 r. Powstało w wyniku doświadczeń ze współpracy z Community.
SYSTEMY UBEZPIECZEŃ RZECZNIK FINANSOWY (UBEZPIECZONYCH), PIU, EIOPA, IAIS, FSB Ewa Demidziuk Karolina Dmowska Jacek Karasiński (Grupa C4)
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Polska Federacja Szpitali Projekt. Uzasadnienie: krajowe Na rynku ochrony zdrowia w Polsce brakuje organizacji zrzeszającej większość szpitali, działają.
Agro Klaster Kujawy – regionalna organizacja przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego.
Możliwości rozwoju kompetencji osób dorosłych – system bonów szkoleniowych i znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych.
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
Konkurencja a polityka konkurencji
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej Warszawa 2017

PSSB Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej funkcjonuje od 1994 roku Zrzesza kilkanaście największych firm z branży sprzedaży bezpośredniej w Polsce Łączny udział zrzeszonych firm w obrotach tego kanału dystrybucji w Polsce przekracza 65%

Misja Stanowienie standardów etycznych i promowanie dobrych praktyk biznesowych oraz podejmowanie działań na rzecz rozwoju tej formy sprzedaży Podnoszenie poziomu wiedzy o sprzedaży bezpośredniej, wyjaśnianie jej ekonomicznego znaczenia i zalet dla klientów Monitorowanie przestrzegania zapisów Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB Prezentowanie w kontaktach zewnętrznych stanowiska członków Stowarzyszenia w sprawach istotnych dla sektora sprzedaży bezpośredniej Integracja środowiska związanego ze sprzedażą bezpośrednią

PSSB jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (SELDIA) – grupującego krajowe stowarzyszenia z 27 państw europejskich Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA) – zrzeszającej ponad 50 stowarzyszeń krajowych Konfederacji Lewiatan Federacji Konsumentów

PSSB – gwarancja rzetelności i wysokich standardów etycznych Przynależność do PSSB i prawo do używania logo PSSB jest wyróżnikiem - gwarancją rzetelności, profesjonalizmu, wysokich standardów etycznych i produktów najwyższej jakości: Członków obowiązuje Kodeks Sprzedaży Bezpośredniej PSSB

PSSB – wpływ na kształt regulacji prawnych Możliwość zapoznania się z planowanymi aktami legislacyjnymi z wyprzedzeniem – jeszcze przed ich uchwaleniem oraz udział w konsultacjach społecznych nad takimi projektami np.: udział w pracach legislacyjnych związanych ze zmianą ustawy o ochronie konsumentów nowe regulacje podatkowe konsultacje dotyczące dyrektyw UE i innych regulacji unijnych Możliwość wpływania na ostateczny kształt regulacji prawnych dotyczących sektora dzięki współpracy z Konfederacją Lewiatan

PSSB – dostęp do analiz i regulacji prawnych Dostęp do analiz prawnych nowych legislacji i regulacji przygotowywanych specjalnie dla firm członkowskich a dotyczących np.: kas rejestrujących i zwolnień podmiotowych z VAT werdyktów sądowych niebezpieczeństwa zmów cenowych umów transgranicznych aukcji internetowych

PSSB – udział w sondażach i badaniach rynkowych Pełna dostępność wszystkich rezultatów sondaży, badań i analiz rynkowych prowadzonych na zlecenie PSSB, a także na zlecenie SELDI – Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, WFDSA oraz Konfederacji Lewiatan np.: badania na temat percepcji sektora sprzedaży bezpośredniej badania rynku pracy sprzedawców bezpośrednich okresowych raportów o sytuacji sektora

PSSB – wymiana doświadczeń Możliwość wymiany doświadczeń z innymi podmiotami działającymi na rynku takimi jak: Inne firmy z sektora sprzedaży bezpośredniej SELDIA Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej Światowa Federacja Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA) Organizacje przedsiębiorców, handlowe i konsumenckie

PSSB – bezpłatny przegląd dokumentów Okresowe bezpłatne przeglądy dokumentów firm pod kątem ich zgodności z: obowiązującymi regulacjami prawnymi – krajowymi i unijnymi zapisami Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB innymi standardami etycznymi przyjętymi przez sektor

PSSB – udział w wydarzeniach Udział w konferencjach, spotkaniach i szkoleniach prowadzonych przez PSSB, agendy rządowe, szkoły wyższe, organizacje biznesowe i handlowe oraz instytucje współpracujące ze Stowarzyszeniem – także udział w charakterze prelegentów czy panelistów np.: Konferencja Okrągłego Stołu o przyszłości sektora sprzedaży bezpośredniej Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej Debaty redakcyjne

PSSB – promocja sektora Bieżący kontakt z mediami i przekazywanie informacji o sektorze, firmach członkowskich, interesujących projektach, nagrodach i prowadzonych działaniach np. z zakresu CSR: długofalowa kampania PR skierowana do mediów i konsumentów PSSB jako główne i wiarygodne źródło informacji o sektorze Super Biznes Puls Biznesu Gazeta Finansowa Rzeczpospolita

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej Kontakt Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej ul. Rakietników 35 02-495 Warszawa tel. 22 464 83 94, faks 22 270 20 98 info@pssb.pl www.pssb.pl