Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sugestie dotyczące raportów powiatowych z Monitoringu Zawodów Deficytowych i Nadwyżkowych Toruń, 26 marca 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP.
Advertisements

Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
Kwestie formalne Nazwa programu operacyjnego: Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich Numer i nazwa Priorytetu: Rozwój Społeczeństwa Opartego.
Wyniki drugiej kontroli internetowych dostawców audiowizualnych usług na żądanie Departament Monitoringu Biura KRRiT Warszawa, wrzesień
Tytuł pracy magisterskiej
EWALUACJA PROJEKTÓW SYSTEMOWYCH W RAMACH PODDZIAŁANIA
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
WNIOSKÓW DOFINANSOWYWANYCH
Robert Grabeł Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
POJĘCIE ALGORYTMU Pojęcie algorytmu Etapy rozwiązywania zadań
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata Oś 4 Leader EWALUACJA LGD Rzeszów, 21 maja 2013 r.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
opis projektu jednym zdaniem
Sporządzanie biznesplanu
Wprowadzanie zmian do umów z Beneficjentami Działania 8.2 PO IG
Innowacje pedagogiczne
Przedstawienie nowego produktu
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Telemarketerroku.pl | | Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2014 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
1. Działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW 2007 – 2013 dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania.
Inteligentne Specjalizacje Pomorza - zmiany w regulaminie Spotkanie dot. II etapu Konkursu na wybór Inteligentnych Specjalizacji Pomorza Gda ń sk, 17 październik.
Zgłoszenie do nagrody specjalnej ZŁOTA SŁUCHAWKA 2015 Tytuł projektu: Klient: (w przypadku usługowego call center)
Zarządzanie zagrożeniami
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
1 Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
Projekt modułu Nazwa całego projektu Nazwa modułu Imię i Nazwisko Inżynieria Oprogramowania II dzień, godzina rok akademicki W szablonie na niebiesko zamieszczone.
Wskaźniki – raportowanie, monitorowanie Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Sylwia Makulec-Staszewska Departament Ochrony Klimatu Wydział.
WARSZTATY WYJAZDOWE Lokalna Grupa Działania „Brynica to nie granica” „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Wskaźniki – raportowanie, monitorowanie Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Departament Ochrony Klimatu Warszawa, 12 października 2015.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Tytuł pracy - rodzaj pracy Imię i Nazwisko dyplomanta promotor - ……
[Nazwa przedsięwzięcia] [Imię i nazwisko os. prezentującej/os. prezentujących] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa]
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Generator wniosków o dofinansowanie LSI MAKS2 Elbląg,
Zgłoszenie do konkursu Złota Słuchawka 2016 zlotasluchawka.pl Prezentację oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres
Procedura zmian. 2 Zmiany do projektów mogą być wprowadzane przede wszystkim w przypadku braku możliwości zrealizowania projektu na warunkach określonych.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Ideas Loading Program grantowy
Wytyczne przygotowanie prezentacji
NAZWA WYNIKU (tytuł zgodnie z informacją podaną do ewidencji PK, nr ewid. PK) NAZWA PROJEKTU/WYNIKU (nienaukowy tytuł informujący o zastosowaniu.
Ogólne zasady prezentacji
Nazwa, logo i motto firmy
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Załączniki do wniosku o płatność
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Projekt modułu BANK INTERNETOWY Moduł funkcji banku
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół wspierający
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zgłoszenia w ramach kategorii Doskonała komunikacja z klientami
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Logo afiliacji autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 36pkt) Imię, nazwisko i afiliacja autora/ów (minimalna wysokość czcionki 25pkt) Wprowadzenie.
Zgłoszenia w ramach kategorii Najlepszy Zespół konsultantów
Ogólne zasady prezentacji
Zgłoszenie do konkursu
CEL I SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH
Tytuł projektu Dane kontaktowe zgłaszającego Proszę wstawić zdjęcie
Zapis prezentacji:

Warszawa 2010 Zgłoszenie w kategorii Telemarketing Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Warszawa 2010 Ogólne zasady zgłaszania prac Opis pracy powinien być zwięzły i napisany językiem zrozumiałym dla laików. Po zgłoszeniu pracy (i po terminie zgłoszeń) zgłaszający ma prawo do konsultacji z przedstawicielami firm call centers w jury w celu przekazania dodatkowych wyjaśnień dotyczących zgłoszonego projektu. Przed końcowymi obradami inni członkowie jury mają możliwość zasięgnięcia opinii o ocenianych pracach u członka jury - reprezentanta firm branży telemarketingowej. Przedstawiciel branży telemarketingowej występuje w obradach jury jako niezależny przedstawiciel branży. Oznacza to, że nie ma on prawa głosu, ale ma obowiązek możliwie niezależnego przedstawienia jury wszystkich zgłoszonych prac. W zgłoszeniu oceniane są: realizacja (50 proc. punktów) i efekty (50 proc. punktów). Nie wprowadza się ograniczeń dotyczących załączników: skanów graficznych, plików dźwiękowych i innych. WYMÓG KONIECZNY: AKCEPTACJA ZGŁOSZENIA PRZEZ KLIENTA dołączona do zgłoszenia

Warszawa 2010 Opis zgłoszenia Czas trwania projektu (według regulaminu zakres czasowy projektu powinien być zawarty pomiędzy r r.) : Cel projektu: (tu proszę wymienić cele stawiane przez klienta)

Warszawa 2010 Opis zgłoszenia/projektu, charakterystyka produktu/usługi klienta: Czcionka minimum 14 pkt Maksymalnie dwa slajdy Przedstawienie: charakterystyki produktu/usługi oferowanego przez klienta i rynku, z którym jest związany (np. bardzo droga i niszowa książka, dotarcie bezpośrednie niemożliwe i za drogie, duża konkurencja), grupy docelowej, uzasadnienia, dlaczego wybrano telemarketing.

Warszawa 2010 Realizacja projektu (ocena jury - maks. 50 proc. pkt) Opis realizacji: Czcionka minimum 14 pkt Maksymalnie trzy slajdy Przedstawienie opisu realizacji projektu od strony wykonawcy: zastosowane narzędzia, innowacyjność, etapy realizacji, bariery, pokonywanie problemów, rozwiązania techniczne i proceduralne – opis wykorzystania.

Warszawa 2010 Efekty projektu (ocena jury - maks. 50 proc. punktów) Opis realizacji w punktach: Czcionka minimum 14 pkt, Maksymalnie trzy slajdy, Uwaga - jeden ze slajdów powinien zawierać elementy edukacyjne (definicje użytych pojęć, wyjaśnienie znaczenia zastosowanych wskaźników) i być obroną zgłoszenia – uzasadnienie, dlaczego uważa się, że cel został osiągnięty – lub jeśli nie, to dlaczego ocenia się, że projekt zakończył się sukcesem.

Warszawa 2010 Efekty projektu cd. - możliwości przedstawienia wyników Największą wartość mają wyniki w formie liczbowej – przedstawione wskaźniki efektywności - KPI (Key Performance Indicators) osiągnięte w stosunku do założeń. Przy podawaniu wartości Response Rate koniecznie należy zaznaczyć, czy wskaźnik ten liczony jest do całej bazy danych, czy do poprawnych rekordów. Jeśli klient nie zgadza się na podanie wyników w formie liczbowej, to można je przedstawić procentowo, ale obniża to wartość oceny projektu przez jury. Ewentualnie można opisać, dlaczego ten projekt był efektywny (klucz do sukcesu).