Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ogólne zasady prezentacji

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ogólne zasady prezentacji"— Zapis prezentacji:

1 Ogólne zasady prezentacji
Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcą Państwo używać punktowania, proszę o wzięcie pod uwagę następujących informacji: zastosowania krótkich równoważników zdań nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punkty, czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.

2 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

3 Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów)‏
Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów)‏

4 Opis kampanii – mechanizm/strategia
Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów)‏.

5 Opis kampanii – grupa docelowa
Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów)‏.

6 Opis kampanii – komunikacja
Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji (maks. 60 słów)‏.

7 Opis kampanii – przebieg/realizacja
Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów)‏.

8 Materiały prezentujące kreację
Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.

9 Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA w formularzu zgłoszeniowym (aby jury miało możliwość weryfikacji danych). * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 14, 15, 16 i 17.

10 Informacja o zgłoszeniu pracy
Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy dla każdej zgłaszanej pracy – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia c. wydrukowana prezentacja zgłaszanej pracy (PowerPoint) zszyta zszywaczem – 1 kopia d. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia e. nośnik USB zawierający: prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint)‏ fotografie/zdjęcia dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.)‏ f. oryginały zgłaszanych prac, czyli zrealizowane/wyprodukowane materiały promocyjne np. ulotki, gadżety, opakowania etc. (punkt nie dotyczy wszystkich kategorii).


Pobierz ppt "Ogólne zasady prezentacji"

Podobne prezentacje


Reklamy Google