Efektywnie, nie przeciętnie. Masz kurs językowy w firmie … … który jest nudny, zwykły … … i drogi? Power_tALK Bariera językowa likwidowana stopniowo i.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kompleksowa Organizacja Imprez FIRMA: FENIKS-ART Pozwól sobie na chwilę szaleństwa - STAĆ CIĘ NA TO! Rzeczy niemożliwe to dla nas wyzwanie. Czy życzysz.
Advertisements

Jak pomóc dziecku w nauce?
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
"EuroAlmaLaurea Network eRecruitment Services - innowacyjna platforma współpracy uczelni i biznesu. Projekt EAL-Net". Uniwersytet Warszawski, 27 października.
  WZBOGACANIE WARSZTATU PRACY CZŁONKIŃ I CZŁONKÓW SDSiZ RP poprzez
Zamówienia publiczne a małe i średnie przedsiębiorstwa
Skuteczne zachowania na rynku pracy
(na podstawie badań ankietowych)
Animacja grup zadaniowych Agnieszka Leśny. Odpowiedź na pytanie czy i jak udało nam się osiągnąć zamierzone cele oraz w jaki sposób udało nam się je osiągnąć?
Szkoła Języków Obcych UW dr Hanna Mrozowska dr Sławomir Maskiewicz
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Na podst. Dydaktyka i metodyka edukacji dorosłych. Materiały dydaktyczne z do zajęć z teorii i praktyki pod red. E. Przybylskiej, Warszawa 2004.
Liderzy PAFW to program Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany przez Stowarzyszenie Szkoła Liderów.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Ewa Miłuch - Szewczyk konsultant Dzielenie się swoją wiedzą Wiedza jest podstawą zarządzania instytucjami, placówkami obecnego XXI wieku Pracownik i pracodawca.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
jako atut i element prestiżu nowoczesnej szkoły”
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 2 Proces planowania w edukacji polonistycznej Dr Krzysztof Koc.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Założenia PROJEKTU
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja.
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Comenius: Mobilność kadry edukacyjnej Refesher Course in Practical, Creative Methodology for Overseas English Language Teachers OXFORD 2010.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
„A man who works with his hands is a laborer, a man who works with his hands and his brain is a craftsman but a man who.
Dlaczego właśnie francuski?
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Seminarium podsumowujące projekt Barbara Pietrzak - Koordynator Projektu Małkinia Górna, 28 maja 2014 r.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Spotkanie Kierunkowej Komisji ds. Jakości Kształcenia z przedstawicielami trójek studenckich z poszczególnych lat
I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego ul. 3 maja Pszczyna TEL | FAKS WWW.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Co to jest spacer edukacyjny?
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
5. Kształcenie praktyczne zawodowe
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Kurs - OK zeszyt.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
Możliwości rozwoju kompetencji osób dorosłych – system bonów szkoleniowych i znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych.
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP
W PROGRAMIE OPERACYJNYM WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ (POWER)
Zapis prezentacji:

Efektywnie, nie przeciętnie. Masz kurs językowy w firmie … … który jest nudny, zwykły … … i drogi? Power_tALK Bariera językowa likwidowana stopniowo i stabilnie Możliwość pokazowej lekcji* * zapytaj o szczegóły Image credit:. view_photog.php?photogid=721">Image: renjith krishnan

Power_tALK Intro Intro Aby przejrzeć całość Aby przejrzeć całość klikaj strzałkę w dół/ left-click Spis treści na szybko Spis treści na szybko kliknij na wybrany link Wyjaśnienie Power Talk Referencje Szczegóły w pigułce Przejrzyste raporty Ceny

Bez gruszek na wierzbie... Power_tALK Oferta kursów języka angielskiego (bezpośrednio od doświadczonego lektora/ metodyka) Marek Janik tel/ fax: mobile: mail:

Wyjaśnienie metody nauki Power_tALK Ile razy zaczynałeś uczyć się języka i rezygnowałeś sfrustrowany brakiem postępów? Albo nudą na zajęciach. Nie ma efektów bez ciężkiej pracy (No Pain No Gain). Nowe technologie są po to, aby je wykorzystać. Metodę szkolenia można uprzyjemnić i urealnić, a cele stawiać rozsądnie, tak by je osiągać. Szkolenie Power_tALK ma charakter nowoczesny, multimedialny: bogactwo prezentacji PowerPoint, stymulowanie mówienia poprzez kreowanie speaking opportunities, uczenie poprzez budowanie świadomości uczenia. Zawiera ćwiczenia autorskie, sprawdzone w pracy z różnymi grupami. Nie daj się nabrać. Spytaj o praktyczne przykłady! Ponadto, szkolenie ma wszystkie elementy dostępne w szkole językowej, nie obiecując wszak rzeczy nierealnych. Więcej szczegółów Power_tALK na spotkaniu. Powiedz czego oczekujesz i działamy (you name it). Technologia dla Ciebie. Szukaj czegoś więcej. IntroIntro

Dlaczego bezpośrednio u lektora: Nie będzie odkrywaniem Ameryki stwierdzenie, że jakość kursu językowego zależy głównie od samego lektora prowadzącego. Znaczenie fachowego lektora na zajęciach rozumie większość dobrych szkół językowych już na etapie rekrutacji. Czy jednak dobrze wykorzystują ich potencjał? Pomysł oferty kursów j. ang. zamawianych bezpośrednio u lektora zrodził się podczas obserwacji tendencji na rynku szkoleń. Już wiele firm z niego korzysta. To dobry produkt na bardziej atrakcyjnych warunkach. Gwarancję jakości stanowi moje doświadczenie (lektora i metodyka), zarówno językowe jak i w pracy nad organizacją szkoleń. Wszystko co jest potrzebne do prowadzenia różnorodnych kursów w pewnym etapie swojej kariery robiłem sam. Nic tak nie gwarantuje jakości jak praktyczne doświadczenie. Zatem ta oferta jest atrakcyjna dla Państwa Firmy. Czyż nie warto sprawdzić? Lepiej, więcej, korzystniej Sprawdź zawartość: Intro_Wprowadzenie do Self Study Kit. Umów się na spotkanie!

Moje kursy językowe to: Power_tALK, Samodzielny warsztat multimedialny, Materiały dodatkowe Self Study Kit na CD (unikalne, praktyczne, niedostępne gdzie indziej). Kompleksowość kursu, nastawienie na umiejętności praktyczne, Wszystkie rodzaje kursów (General, Business English, Specific Needs), Możliwość opcji kursu wraz z książkami (Books inclusive), Miła atmosfera pracy, wieloletnie doświadczenie praktyczne.

Prowadziłem zajęcia między innymi dla: (jako główny wykonawca) BRE Bank CA Immo Era GSM Euler Hermes Groupe SEB Makabo Volvo Financial Services Wamtechnik (jako podwykonawca, podano tylko część Firm): Agora SA Ambasada USA AMERBANK Animex Auchan Polska BAYER BGŻ Biuro Reklamy TVP BRE Bank Commercial Union Eurotax Grohe Hunnebeck Krajowa Szkoła Administracji Publicznej Luxmed Media Express Millennium Bank Novartis Pekao SA PKO BP RUCH SA Sagem Polska Skanska TP SA TVP Zakłady Przemysłu Tłuszczowego Intro Intro

Szczegóły w pigułce Intro

Szczegóły w pigułce Audyt językowy Ceniąc Państwa czas i profesjonalnie przygotowując powierzony kurs językowy przed jego rozpoczęciem dokonujemy audytu językowego. Przeprowadzany jest w sposób nie zakłócający codziennej pracy Zleceniodawcy efektywnie pozwalając na optymalne wykorzystanie czasu i środków. Wstępna analiza oczekiwań Zleceniodawcy Rozpoziomowanie Uczestników ( zalecany test ustny i pisemny) Analiza potrzeb językowych Podział na grupy Opracowanie wytycznych kursu

Audyt językowy: opis EtapOpis 1Wstępna analiza oczekiwań Zleceniodawcy Jest to pierwsze spotkanie, mapa drogowa celów, oczekiwań i metod pracy Firmy zlecającej kurs. Oferujemy wszelką pomoc i podpowiedzi jak praktycznie osiągnąć pożądane cele, co jest możliwe do wykonania i w jakim czasie. 2Rozpoziomowanie Uczestników Na tym etapie Uczestnicy szkolenia testowani są pod kątem poziomu językowego, umiejętności praktycznych, jak i przeprowadzana jest szczegółowa analiza ich potrzeb. Wszystkie te czynności mają na celu opracowanie wizji kursu pod kątem przydatności, przed rozpoczęciem pracy w grupach przez lektora.

3Analiza potrzeb językowych Etap ten obejmuje analizę materiału zgromadzonego w trakcie procedury 1 i 2 (opisanej powyżej) pod kątem doboru materiałów najlepiej gwarantujących postęp szkolenia i zdobycie określonych umiejętności przez Uczestników. W tym miejscu szczegółowo analizowane są wytyczne otrzymane od Zleceniodawcy. 4Podział na grupy Po określeniu wszystkich wspomnianych czynników odbywa się wstępny podział na grupy. Z uwagi na względy praktyczne (preferencje i możliwości czasowe Uczestników, sugestie Firm zlecających, zmiany bieżące) jest to szczegółowa, aczkolwiek tylko sugestia podziału na grupy. Możliwe jest naniesienie pewnych zmian. Jednak ze względu na efektywność szkolenia zaleca się aby zmiany w składzie grup odbywały się tak szybko jak to jest możliwe (najlepiej pierwsze 2-3 spotkania). Podyktowane jest to względami praktycznymi w postaci konsolidacji grup i efektywności szkolenia. 5Opracowanie wytycznych kursu Szczegółowe informacje udzielone są Zleceniodawcy w formie raportu podziału na grupy. Po stronie zleceniobiorcy opracowana jest wstępna wizja kursu (sugerowany podręcznik główny, materiały dodatkowe, umiejętności Uczestników szczególnie ważne w trakcie kursu). IntroIntro

Przejrzyste formy raportów: przykłady Ideą jest uproszczenie i wizualizacja raportów. Nie potrzebujesz poświęcać dużo czasu aby zrozumieć ich treść. Komentarze słowne są ograniczone do minimum. Intro

Raport efektywności: propozycja Za bazę traktuje się 25%. Wynik ponad to sugeruje szczególne osiągnięcia, poniżej - pewne problemy. Za bazę traktuje się 100 %.

General English/ Business English/ Specific Needs (wszystkie typy w jednej cenie) Dodatkowo możliwe rabaty za: zajęcia w trybie z uproszczoną dokumentacją zajęcia w off-peak hours (poza godzinami szczytu) zajęcia prowadzone w bloku co najmniej 2 grup po sobie Cena obejmuje całość usługi: Power_tALK etap placement testu i podziału na grupy, prowadzenie zajęć wraz z dokumentacją, Self Study Kit na CD dla Uczestników, możliwość zaopatrzenia w podręczniki kursowe. Intro Opcja Standard Zajęcia 60 minut Zajęcia 90 minut Proponowana stawka w złotych90 brutto125 brutto

Power_tALK Sky Is the Limit Zapraszam do korzystania z usług! Marek Janik tel/ fax: mobile: mail: Intro