ABSOLUTORIUM 2009 3, 4, 5 LIPCA 2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Studiów Międzynarodowych i Informatyki Kierunek: Administracja
Advertisements

dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
Oferta Studia Thandi Fotografia Ślubna. Oferta Studia Thandi Fotografia Ślubna.
Kryteria i tryb dokonywania okresowej oceny nauczycieli akademickich
dla studentów I roku studiów dziennych II stopnia
LEKTORATY.
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
BIZNES PO WIELKOPOLSKU 5 LAT KONKURSU „POMYSŁ NA BIZNES”
Instrukcja nadsyłania prac.
Sposób składania wniosków do działania 9.3 RPO WP Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Partnerskie Projekty Szkół - raporty merytoryczne.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Kuratorium Oświaty w Warszawie. Pani Katarzyna Hall, Minister Edukacji Narodowej podpisała 9 grudnia 2009 r. rozporządzenie zmieniające w sprawie warunków,
ABSOLUTORIUM ,30 CZERWCA LIPCA 2007.
10 grudnia 2007 Ferie z Matematyką i Fizyką 12 – 14 styczeń 2008.
System WAP konsultacji dyplomowych Wstępne założenia projektu.
Absolutorium Wydziału Nauk o Zdrowiu
dr inż. Michał Bujacz opiekun EiT
ZASADY REKRUTACJI DO GIMNAZJUM NA ROK SZKOLNY 2007/2008.
DAAD i jej oferta stypendialna na rok akademicki 2009/2010.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
UWAGA !!! Zaangażowanie się w główny projekt nie wyklucza możliwości zrealizowania, w ramach tego samego projektu, jednego z trzech działań dodatkowych.
PRÓG RENTOWNOŚCI.
Poradnik rekrutacyjny 2013/2014 GIMNAZJALISTO! Z nami zaplanujesz swoją przyszłość. POMAGAMY, WSPIERAMY, UDZIELAMY PORAD.
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Uniwersytety Trzeciego Wieku
DAAD i jej oferta stypendialna dla Polaków 2 Stypendia dla Polaków 1 Stypendia dla studentów 2 Stypendia dla absolwentów 3 Stypendia dla doktorantów.
Krzysztof B. Baczewski Sprawozdanie Przewodniczącego
Przygotowanie, nabór i ocena wniosków o dofinansowanie projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
1. UTWORZENIE ZESPOŁU Powołanie Zespołu do przygotowania oraz wprowadzenia nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi (Zarządzenie Nr
Projekt współfinansowany se środków UE Podstawowe zasady i aktualne informacje o Programie Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA Czechy – Polska Walbrzych.
OGÓLNOPOLSKI KONKURS DRAMATURGICZNY
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
ALGORYTM Co wynika dla uczelni technicznych
Początek działalności z 24- GODZINNYM PLANEM DZIAŁANIA aż do osiągnięcia pozycji STZ oraz SKZ. O tym trzeba pamiętać!
Program ERASMUS w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
* PROGRAM NIE JEST BIZNESEM * nie jest * MARKETINGIEM SIECIOWYM * nie jest * M L M – em * ani żadnym programem internetowym itp… - -
ZASADY REKRUTACJI. 1. Elektroniczna rekrutacja do klas I obejmuje dzieci, które w roku 2014 ukończą: 7 lat (urodzone 2007 r.) 6 lat (urodzone w okresie.
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
KROK PIERWSZY Jakie szkoły wybrać? Na stronie każdej szkoły znajdziesz informacje: − czego będziesz się uczyła/uczył, − co możesz osiągnąć będąc uczniem.
Szkolenie dotyczące naboru elektronicznego do szkół ponadgimnazjalnych dla uczniów kl. III prowadzone przez administratora naboru Pawła Adamczyka.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Harcerska Akcja Letnia
Archiwizacja bazy danych
Jak zamawiać produkty w Coral Clubie
Dr Jerzy Zamojski Kielce 2014/2015
REKRUTACJA DO KLAS PIERWSZYCH NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Wspieramy budowanie marki
PARTYCYPACJA, CZYLI WSPÓŁUCZESTNICZENIE Budżet partycypacyjny to wydzielona część budżetu dzielnicy, o której wydaniu współdecydują mieszkańcy. Na Woli.
Konkursy Przedmiotowe w województwie świętokrzyskim rok szkolny 2009/2010 przygotowała: Bożena Zielińska.
Nagroda Prezesa Rady Ministrów (Rozporządzenia PRM z z dnia 27 sierpnia 2004 r. ) 1)wyróżnione rozprawy doktorskie dla osób, którym został nadany stopień.
KROK PO KROKU PRZEDSTAWIAMY W JAKI SPOSÓB MOŻNA POZYSKAĆ ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ STUDENCKĄ I ZASADY ICH WYDATKOWANIA FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH.
1 Instrukcja wypełniania Umowy o prowadzenie z funduszami Legg Mason Materiał do użytku wewnętrznego pełnomocników.
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Microsoft® Office Word
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
Interdyscyplinarny program stażowy dla studentów Nauk o Ziemi - 'NoZ na Staż'.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Budżet partycypacyjny to proces, w trakcie którego mieszkańcy decydują o wydatkowaniu części budżetu dzielnicy lub miasta. W ramach budżetu partycypacyjnego.
Szkolenie dla Wnioskodawców
Specjalność Handel zagraniczny
Jak działa program do obliczania kosztów pracy
Specjalność Handel zagraniczny
Szkolenie dla Wnioskodawców
FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH i DOKTORANCKICH
Specjalność Handel Zagraniczny
PRAKTYKI STUDENCKIE podstawowe informacje
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH I PONADPODSTAWOWYCH 2019
Zapis prezentacji:

ABSOLUTORIUM 2009 3, 4, 5 LIPCA 2009

Jak wygląda absolutorium ? Absolutorium składa się z kilku etapów: 1. Część powitalna – rozpoczyna się pieśnią Gaude Mater Polonia. W części tej swoje wystąpienia mają również JM Rektor, Dziekan Wydziału, przedstawiciel Stowarzyszenia Absolwentów oraz przedstawiciel Samorządu Studentów i oczywiście przedstawiciel Absolwentów.

Jak wygląda absolutorium ? 2. Część druga to część bardzo miła dla studentów, w tej części JM Rektor wraz z Dziekanem wręczają nagrody dla wyróżniających się studentów. BARDZO WAŻNA UWAGA: Studenci wyróżniający się pod względem średniej są brani pod uwagę przez Dziekana, gorzej jest ze studentami wyróżniającymi się w innych dyscyplinach np. Olimpiady poza uczelniane, organizacje studenckie np. NSZ, IASTE itp., najlepiej jakby takie osoby Dziekanowi zgłosili sami studenci.

Jak wygląda absolutorium ? 3. Trzecia część to 15-sto minutowy występ chóru kameralnego.

Jak wygląda absolutorium ? 4. Czwarta część to otrzymanie z rąk JM Rektora oraz Dziekana upragnionego Tableau absolutoryjnego lub karty absolutoryjnej.

Jak wygląda absolutorium ? 5. Pozostaje tylko pamiątkowe zdjęcie na podium oraz rzut biretem  Więcej zdjęć na www.absolutorium.put.poznan.pl

Pamiątki po uroczystości TABELAU Tabelau zawiera zdjęcia pracowników dydaktycznych, wykładających na Waszych wydziałach oraz wszystkich absolwentów waszego rocznika z Waszego wydziału lub kierunku ( opcja do wyboru ). Przed sobą macie Tabelau z zeszłego roku, zawartość graficzną można oczywiście zmieniać w zależności od gustu i pomysłów, oczywiście jeżeli dany wydział chciałby to zrobić 

Pamiątki po uroczystości Film DVD Profesjonalnie wykonany film z uroczystości, z nadrukiem na płycie offsetem oraz opakowaniem i okładką. Poza filmem z uroczystości na płycie znajduje się również krótki film będący swoistym spacerem po uczelni.

Pamiątki po uroczystości Zdjęcia z uroczystości Aby każdy mógł sobie zrobić dowolną ilość odbitek oraz w celu uniknięcia uszkodzenia gotowych odbitek przez pocztę zdjęcia dostępne są na stronie internetowej www.absolutorium.put.poznan.pl przez cały rok czasu . Każdy z uczestników ma zagwarantowane co najmniej 3 zdjęcia, wręczenie tabelau, grupowe, rzut biretem.

DO WYBORU MAMY DWA PAKIETY : ABSOLUTORIUM Uczestnictwo w absolutorium nie jest bezpłatne, musimy pokryć pewne wydatki związane z uczestnictwem w Absolutorium. Niektóre z kosztów są ogólne dla wszystkich bez względu jaki pakiet wybiorą, maksymalny czy minimalny, związane jest to z kosztem całkowitym danej usługi. Przykładem może być płyta DVD która kosztuje 14 zł, a jeżeli byłaby opcjonalnym wyborem kosztowałaby 25 zł. DO WYBORU MAMY DWA PAKIETY :

PAKIET PEŁEN: 14,40 zł 50,00 zł 6,00 zł 14,00 zł 4,00 zł 15,00 zł Lp. Dotyczy : Koszt całkowity 1 - Zaproszenia na uroczystość - Obsługa 6 os (trzy dni uroczystości od 8 do 20 + 1 dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Porządkowi 10 os (trzy dni uroczystości od 8 do 20 + 1 dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Chór Kameralny - Konferansjer - Jedzenie i napoje dla osób pracujących przy absolutoriach + napoje i poczęstunek dla władz - Koszty organizacyjne (telefony,paliwo,wydruki kart studentów itp.) - Koszty przygotowania uroczystości ( osoby przygotowujące uroczystości od grudnia 2008 do czerwca 2009 oraz wysyłka DVD, około 5-6 osób) 14,40 zł 11 Tabelau 50,00 zł 12 Zdjęcia ogólne i szczególne umieszczone na serwerze Politechniki Poznańskiej 6,00 zł 13 Film DVD z uroczystości 14,00 zł 14 Toga 4,00 zł 15 Biret 15,00 zł 16 Czerwona długa róża w tym kwiaty na stół prezydialny 3,00 zł 17 Koszt wysyłki DVD pocztą ( wysyłka i koperta zabezpieczająca ) 18 Rezerwa ( zaokrąglenie ) 0,60 zł   CAŁKOWITY KOSZT PAKIETU PEŁNEGO 110,00 zł

PAKIET MINIMALNY: Lp. Dotyczy : Koszt całkowity 1 - Zaproszenia na uroczystość - Obsługa 6 os (trzy dni uroczystości od 8 do 20 + 1 dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Porządkowi 10 os (trzy dni uroczystości od 8 do 20 + 1 dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Chór Kameralny - Konferansjer - Jedzenie i napoje dla osób pracujących przy absolutoriach + napoje i poczęstunek dla władz - Koszty organizacyjne (telefony,paliwo,wydruki kart studentów itp.) - Koszty przygotowania uroczystości ( osoby przygotowujące uroczystości od grudnia 2008 do czerwca 2009 oraz wysyłka DVD, około 5-6 osób) 14,40 zł 2 Zdjęcia ogólne i szczególne umieszczone na serwerze Politechniki Poznańskiej 6,00 zł 3 Film DVD z uroczystości 14,00 zł 4 Karta absolutoryjna 5,00 zł 5 Toga 4,00 zł 6 Biret 15,00 zł 7 Czerwona długa róża w tym kwiaty na stół prezydialny 3,00 zł 8 Koszt wysyłki DVD pocztą ( wysyłka i koperta zabezpieczająca ) 9 Rezerwa 0,60 zł   CAŁKOWITY KOSZT PAKIETU MINIMALNEGO 65,00 zł

INFO ORGANIZACYJNE 1. Pierwszym krokiem, aby zgłosić grupę dziekańską lub cały rok jest odebranie od Organizatorki kart studenta i starosty do wypełnienia w ilości sztuk odpowiadającej ilości studentów na listach z dziekanatu.

INFO ORGANIZACYJNE 2. W drugim etapie dajemy karty studenta do wypełnienia studentom na roku oraz zbieramy zaliczkę 50 zł od osoby w nieprzekraczalnym terminie do 20.12.2008. Również do tego terminu zwracamy wypełnione karty i zebraną zaliczkę wraz z wypełnionymi plikami elektronicznymi (wypełniajcie pliki starannie, ponieważ błędy w tabelau i nie tylko głównie spowodowane są błędami w plikach), które otrzymacie na e-mail’a.

INFO ORGANIZACYJNE W między czasie możemy wykonać zdjęcia do tabelau. Zdjęcia te będą wykonywane w DS6 w Sali Konferencyjnej SSPP przez firmę wykonującą tabelau w okresie od 24.11.2008 do 5.12.2008 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00. Grupę należy umówić na konkretny dzień, w innym przypadku punkt robienia zdjęć nie będzie otwierany. ZDJĘCIA DO TABLO: Możemy je zrobić na miejscu w DS6, co wiąże się z kosztem 20 zł lub dostarczyć do DS6 bądź do FOTOUSŁUGA ul. Szamarzewskiego 21 dwa zdjęcia wywołane w formacie dyplomowym.

TERMIN WYKONANIA LUB DOSTARCZENIA ZDJĘĆ UPŁYWA 28.02.2009 !! INFO ORGANIZACYJNE PILNUJCIE STUDENTÓW, ABY WYKONALI WSZYSTKO JAK NAJSZYBCIEJ. WY BĘDZIECIE MIELI MNIEJ ROBOTY A ONI UNIKNĄ KOLEJEK DO ZDJĘCIA. PAMIĘTAJCIE IŻ TABLO W TEJ FIRMIE ROBI RÓWNIEŻ UAM I AE ORAZ WIELE INNYCH UCZELNI !!! ZADBAJCIE O TO ABY KAŻDY, NAWET OSOBA, KTÓRA NIE CHCE TABLO, POSZŁA DO ZDJĘCIA BĄDŹ PRZYNIOSŁA WŁASNE – WY GO PRZECIEŻ TAM CHCECIE MIEĆ ! TERMIN WYKONANIA LUB DOSTARCZENIA ZDJĘĆ UPŁYWA 28.02.2009 !!

INFO ORGANIZACYJNE 3. Do dnia 13.02.2009 należy dostarczyć drugą ratę wpłaty w wysokości 60zł lub 15zł (wpłaty drugiej raty nie dotyczą osób, które wpłaciły od razu całość).

INFO ORGANIZACYJNE 4. Jeżeli dotrzymacie terminów to już od 1 stycznia będziecie mogli odbierać birety dla waszych grup dziekańskich. 5. Najdalej w połowie maja, po konsultacjach z Dziekanami, zostanie dokonany podział na uroczystości, poznacie wtedy dzień i godzinę Waszej uroczystości. Po tej informacji będziecie mogli przyjść odebrać zaproszenia zarówno dla rodziny jak i dla waszych profesorów. Ilość zaproszeń dla rodziny wynosi od 3 do 4, zaproszenia gwarantują miejsca siedzące, oczywiście można zaprosić więcej osób, lecz może się tak zdarzyć, że będą stali 