ABSOLUTORIUM 2009 3, 4, 5 LIPCA 2009
Jak wygląda absolutorium ? Absolutorium składa się z kilku etapów: 1. Część powitalna – rozpoczyna się pieśnią Gaude Mater Polonia. W części tej swoje wystąpienia mają również JM Rektor, Dziekan Wydziału, przedstawiciel Stowarzyszenia Absolwentów oraz przedstawiciel Samorządu Studentów i oczywiście przedstawiciel Absolwentów.
Jak wygląda absolutorium ? 2. Część druga to część bardzo miła dla studentów, w tej części JM Rektor wraz z Dziekanem wręczają nagrody dla wyróżniających się studentów. BARDZO WAŻNA UWAGA: Studenci wyróżniający się pod względem średniej są brani pod uwagę przez Dziekana, gorzej jest ze studentami wyróżniającymi się w innych dyscyplinach np. Olimpiady poza uczelniane, organizacje studenckie np. NSZ, IASTE itp., najlepiej jakby takie osoby Dziekanowi zgłosili sami studenci.
Jak wygląda absolutorium ? 3. Trzecia część to 15-sto minutowy występ chóru kameralnego.
Jak wygląda absolutorium ? 4. Czwarta część to otrzymanie z rąk JM Rektora oraz Dziekana upragnionego Tableau absolutoryjnego lub karty absolutoryjnej.
Jak wygląda absolutorium ? 5. Pozostaje tylko pamiątkowe zdjęcie na podium oraz rzut biretem Więcej zdjęć na www.absolutorium.put.poznan.pl
Pamiątki po uroczystości TABELAU Tabelau zawiera zdjęcia pracowników dydaktycznych, wykładających na Waszych wydziałach oraz wszystkich absolwentów waszego rocznika z Waszego wydziału lub kierunku ( opcja do wyboru ). Przed sobą macie Tabelau z zeszłego roku, zawartość graficzną można oczywiście zmieniać w zależności od gustu i pomysłów, oczywiście jeżeli dany wydział chciałby to zrobić
Pamiątki po uroczystości Film DVD Profesjonalnie wykonany film z uroczystości, z nadrukiem na płycie offsetem oraz opakowaniem i okładką. Poza filmem z uroczystości na płycie znajduje się również krótki film będący swoistym spacerem po uczelni.
Pamiątki po uroczystości Zdjęcia z uroczystości Aby każdy mógł sobie zrobić dowolną ilość odbitek oraz w celu uniknięcia uszkodzenia gotowych odbitek przez pocztę zdjęcia dostępne są na stronie internetowej www.absolutorium.put.poznan.pl przez cały rok czasu . Każdy z uczestników ma zagwarantowane co najmniej 3 zdjęcia, wręczenie tabelau, grupowe, rzut biretem.
DO WYBORU MAMY DWA PAKIETY : ABSOLUTORIUM Uczestnictwo w absolutorium nie jest bezpłatne, musimy pokryć pewne wydatki związane z uczestnictwem w Absolutorium. Niektóre z kosztów są ogólne dla wszystkich bez względu jaki pakiet wybiorą, maksymalny czy minimalny, związane jest to z kosztem całkowitym danej usługi. Przykładem może być płyta DVD która kosztuje 14 zł, a jeżeli byłaby opcjonalnym wyborem kosztowałaby 25 zł. DO WYBORU MAMY DWA PAKIETY :
PAKIET PEŁEN: 14,40 zł 50,00 zł 6,00 zł 14,00 zł 4,00 zł 15,00 zł Lp. Dotyczy : Koszt całkowity 1 - Zaproszenia na uroczystość - Obsługa 6 os (trzy dni uroczystości od 8 do 20 + 1 dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Porządkowi 10 os (trzy dni uroczystości od 8 do 20 + 1 dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Chór Kameralny - Konferansjer - Jedzenie i napoje dla osób pracujących przy absolutoriach + napoje i poczęstunek dla władz - Koszty organizacyjne (telefony,paliwo,wydruki kart studentów itp.) - Koszty przygotowania uroczystości ( osoby przygotowujące uroczystości od grudnia 2008 do czerwca 2009 oraz wysyłka DVD, około 5-6 osób) 14,40 zł 11 Tabelau 50,00 zł 12 Zdjęcia ogólne i szczególne umieszczone na serwerze Politechniki Poznańskiej 6,00 zł 13 Film DVD z uroczystości 14,00 zł 14 Toga 4,00 zł 15 Biret 15,00 zł 16 Czerwona długa róża w tym kwiaty na stół prezydialny 3,00 zł 17 Koszt wysyłki DVD pocztą ( wysyłka i koperta zabezpieczająca ) 18 Rezerwa ( zaokrąglenie ) 0,60 zł CAŁKOWITY KOSZT PAKIETU PEŁNEGO 110,00 zł
PAKIET MINIMALNY: Lp. Dotyczy : Koszt całkowity 1 - Zaproszenia na uroczystość - Obsługa 6 os (trzy dni uroczystości od 8 do 20 + 1 dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Porządkowi 10 os (trzy dni uroczystości od 8 do 20 + 1 dzień na przygotowanie + sprzątanie) - Chór Kameralny - Konferansjer - Jedzenie i napoje dla osób pracujących przy absolutoriach + napoje i poczęstunek dla władz - Koszty organizacyjne (telefony,paliwo,wydruki kart studentów itp.) - Koszty przygotowania uroczystości ( osoby przygotowujące uroczystości od grudnia 2008 do czerwca 2009 oraz wysyłka DVD, około 5-6 osób) 14,40 zł 2 Zdjęcia ogólne i szczególne umieszczone na serwerze Politechniki Poznańskiej 6,00 zł 3 Film DVD z uroczystości 14,00 zł 4 Karta absolutoryjna 5,00 zł 5 Toga 4,00 zł 6 Biret 15,00 zł 7 Czerwona długa róża w tym kwiaty na stół prezydialny 3,00 zł 8 Koszt wysyłki DVD pocztą ( wysyłka i koperta zabezpieczająca ) 9 Rezerwa 0,60 zł CAŁKOWITY KOSZT PAKIETU MINIMALNEGO 65,00 zł
INFO ORGANIZACYJNE 1. Pierwszym krokiem, aby zgłosić grupę dziekańską lub cały rok jest odebranie od Organizatorki kart studenta i starosty do wypełnienia w ilości sztuk odpowiadającej ilości studentów na listach z dziekanatu.
INFO ORGANIZACYJNE 2. W drugim etapie dajemy karty studenta do wypełnienia studentom na roku oraz zbieramy zaliczkę 50 zł od osoby w nieprzekraczalnym terminie do 20.12.2008. Również do tego terminu zwracamy wypełnione karty i zebraną zaliczkę wraz z wypełnionymi plikami elektronicznymi (wypełniajcie pliki starannie, ponieważ błędy w tabelau i nie tylko głównie spowodowane są błędami w plikach), które otrzymacie na e-mail’a.
INFO ORGANIZACYJNE W między czasie możemy wykonać zdjęcia do tabelau. Zdjęcia te będą wykonywane w DS6 w Sali Konferencyjnej SSPP przez firmę wykonującą tabelau w okresie od 24.11.2008 do 5.12.2008 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00. Grupę należy umówić na konkretny dzień, w innym przypadku punkt robienia zdjęć nie będzie otwierany. ZDJĘCIA DO TABLO: Możemy je zrobić na miejscu w DS6, co wiąże się z kosztem 20 zł lub dostarczyć do DS6 bądź do FOTOUSŁUGA ul. Szamarzewskiego 21 dwa zdjęcia wywołane w formacie dyplomowym.
TERMIN WYKONANIA LUB DOSTARCZENIA ZDJĘĆ UPŁYWA 28.02.2009 !! INFO ORGANIZACYJNE PILNUJCIE STUDENTÓW, ABY WYKONALI WSZYSTKO JAK NAJSZYBCIEJ. WY BĘDZIECIE MIELI MNIEJ ROBOTY A ONI UNIKNĄ KOLEJEK DO ZDJĘCIA. PAMIĘTAJCIE IŻ TABLO W TEJ FIRMIE ROBI RÓWNIEŻ UAM I AE ORAZ WIELE INNYCH UCZELNI !!! ZADBAJCIE O TO ABY KAŻDY, NAWET OSOBA, KTÓRA NIE CHCE TABLO, POSZŁA DO ZDJĘCIA BĄDŹ PRZYNIOSŁA WŁASNE – WY GO PRZECIEŻ TAM CHCECIE MIEĆ ! TERMIN WYKONANIA LUB DOSTARCZENIA ZDJĘĆ UPŁYWA 28.02.2009 !!
INFO ORGANIZACYJNE 3. Do dnia 13.02.2009 należy dostarczyć drugą ratę wpłaty w wysokości 60zł lub 15zł (wpłaty drugiej raty nie dotyczą osób, które wpłaciły od razu całość).
INFO ORGANIZACYJNE 4. Jeżeli dotrzymacie terminów to już od 1 stycznia będziecie mogli odbierać birety dla waszych grup dziekańskich. 5. Najdalej w połowie maja, po konsultacjach z Dziekanami, zostanie dokonany podział na uroczystości, poznacie wtedy dzień i godzinę Waszej uroczystości. Po tej informacji będziecie mogli przyjść odebrać zaproszenia zarówno dla rodziny jak i dla waszych profesorów. Ilość zaproszeń dla rodziny wynosi od 3 do 4, zaproszenia gwarantują miejsca siedzące, oczywiście można zaprosić więcej osób, lecz może się tak zdarzyć, że będą stali