American Academy Junior School Obecnie budowany jest nowy budynek na terenie tego samego kampusu. Zostanie ukończony w maju 2012. A Obecny budynek od 26.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Edukacja specjalna w Badenii-Wirtembergii Niemcy
Advertisements

TRAFNE MOTYWUJĄCE SPRAWIEDLIWE OCENIANIE OCENIANIE.
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Wirtualne Koła Naukowe – środowisko uczenia się w wirtualnej przestrzeni. Henryk Szaleniec.
Marcin Szala wicedyrektor Szkół ETE im. Alberta Schweitzera
mgr Ewa Jagodzińska -SPZ Lublin 2004
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Jestem psychologiem i doradcą zawodowym. Zapraszam wszystkich, którzy chcą z kimś życzliwym porozmawiać o swoich problemach Jako psycholog Diagnozuję
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
NIE ZAMYKAJ OCZU – RAZEM PRZECIWKO KRZYWDZENIU DZIECI
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
i trudności z nimi związane...
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Wiesław Włodarski 13 kwietnia 2010 r
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
DIAGNOZA W SZKOLE.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
1 Projekt Międzynarodowy Bank Pamięci o Demokracji.
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Program terapeutyczny
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Wyniki badań dotyczące wdrożenia rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym.
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
z Oddziałami Integracyjnymi
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
„Dziecko 6-letnie w szkole”
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Edukacja chrześcijańska
Co chcieliśmy osiągnąć?
Publiczne Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi ZASADY NABORU DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2014/2015.
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Szkolny katalog motywowania uczniów do nauki. Naczelna zasada Stwórzmy możliwości osiągania drobnych sukcesów indywidualnych każdemu uczniowi.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
RODZICE W SZKOLE.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
Co wpływa na uczenie się uczniów?
PORADNIE PSYCHOLOGICZNO - - PEDAGOGICZNE Hanna Śniatała Renata Scholtz.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Technologia informacyjna
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
Na wniosek dyrektora przedszkola, szkoły i placówki:
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Co chcieliśmy osiągnąć?
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Diagnoza w Falochronie -i co z niej wynika?
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

American Academy Junior School Obecnie budowany jest nowy budynek na terenie tego samego kampusu. Zostanie ukończony w maju A Obecny budynek od 26 lat zajmuje Junior School.

Uczniowie 185 uczniów w wieku 4 – 11 lat 7 klas 14 różnych narodowości

Nauczyciele

Nauczane przedmioty

earning (nauka) nrichment (wzbogacenie) Chievement (osiągnięcia) einforcement (wzmocnienie) Uturing (kultywacja)

DLACZEGO L.E.A.R.N ? Learning. Nauka w szkole jest fundamentalnym prawem wszystkich dzieci. Learning. Nauka w szkole jest fundamentalnym prawem wszystkich dzieci. Enrichment Programy „wzbogacające” dla uczniów, których poziom znacznie przewyższa poziom ich rówieśników: uczniów utalentowanych, szczególnie matematycznie i literacko. Enrichment Programy „wzbogacające” dla uczniów, których poziom znacznie przewyższa poziom ich rówieśników: uczniów utalentowanych, szczególnie matematycznie i literacko. Achievement Osiągnięcia – zagwarantowanie wszystkim uczniom możliwości pełnego wykorzystania ich potencjału poprzez monitorowane wsparcie/zróżnicowanie Achievement Osiągnięcia – zagwarantowanie wszystkim uczniom możliwości pełnego wykorzystania ich potencjału poprzez monitorowane wsparcie/zróżnicowanie Reinforcement Wzmocnienie –adekwatne, regularne i stałe (niewiele, a często) Reinforcement Wzmocnienie –adekwatne, regularne i stałe (niewiele, a często) Nurturing Kultywacja Każde dziecko ma znaczenie i będzie zadbane oraz zapewnione o swojej ważności, jak również doceniane za swój indywidualny wkład w społeczność szkolną. Nurturing Kultywacja Każde dziecko ma znaczenie i będzie zadbane oraz zapewnione o swojej ważności, jak również doceniane za swój indywidualny wkład w społeczność szkolną.

Ucząc się razem – doceniając odrębności Ucząc się razem; problemy z nauką często oznaczają samotne spędzanie czasu, ponadto nauczanie dzieci jest również uczeniem się nauczyciela Doceniając odrębności; każda osoba ma coś do zaoferowania społeczeństwu i pomimo tego, że wszystkie umiejętności będą różne, wszystkie one są cennym składnikiem całości, bez którego nie mogłaby ona funkcjonować. Dlatego też musimy cenić się nawzajem.

A. Ocena wstępna Wywiad z osobą kierującą (nauczyciel, rodzic, uczeń). Dyskusja dotycząca natury przewidywanego problemu. Wywiad z osobą kierującą (nauczyciel, rodzic, uczeń). Dyskusja dotycząca natury przewidywanego problemu. Wstępny test diagnostyczny Wstępny test diagnostyczny Analiza testu Analiza testu Kiedy trudności edukacyjne są oczywiste, przejście do Fazy 2. Kiedy trudności edukacyjne są oczywiste, przejście do Fazy 2.

Proces oceniania Testy osiągnięć WRAT 4; WRIT; Testy diagnostyczne w kierunku dysleksji, kwestionariusze dotyczące preferencji sposobu nauczania dla dzieci. Testy osiągnięć WRAT 4; WRIT; Testy diagnostyczne w kierunku dysleksji, kwestionariusze dotyczące preferencji sposobu nauczania dla dzieci. CONNERS CBRS (Kompleksowa Skala Oceny Zachowania) CONNERS CBRS (Kompleksowa Skala Oceny Zachowania) Wywiad medyczny Wywiad medyczny

B. Odpowiednie badania Muszą być przeprowadzone zgodnie z określonymi i rygorystycznymi regulacjami i zastrzeżeniami JCQ Muszą być przeprowadzone zgodnie z określonymi i rygorystycznymi regulacjami i zastrzeżeniami JCQ Badania dla poszczególnych obszarów specyficznych potrzeb edukacyjnych w zależności od oceny wstępnej. Badania dla poszczególnych obszarów specyficznych potrzeb edukacyjnych w zależności od oceny wstępnej. Analiza wyników badania. Analiza wyników badania. Zdiagnozowanie problemu. Zdiagnozowanie problemu.

C. Diagnoza Spotkanie z uczniem i rodzicami Spotkanie z uczniem i rodzicami Poinformowanie o specyficznych potrzebach edukacyjnych (lub ich braku) Poinformowanie o specyficznych potrzebach edukacyjnych (lub ich braku) Wypełnienie Raportu Diagnostycznego Wypełnienie Raportu Diagnostycznego Umieszczenie ucznia w Rejestrze Specyficznych Potrzeb Edukacyjnych. Umieszczenie ucznia w Rejestrze Specyficznych Potrzeb Edukacyjnych. Stworzenie zaleceń według wytycznych JCQ Stworzenie zaleceń według wytycznych JCQ Wdrożenie i stosowanie zaleceń Wdrożenie i stosowanie zaleceń