American Academy Junior School Obecnie budowany jest nowy budynek na terenie tego samego kampusu. Zostanie ukończony w maju A Obecny budynek od 26 lat zajmuje Junior School.
Uczniowie 185 uczniów w wieku 4 – 11 lat 7 klas 14 różnych narodowości
Nauczyciele
Nauczane przedmioty
earning (nauka) nrichment (wzbogacenie) Chievement (osiągnięcia) einforcement (wzmocnienie) Uturing (kultywacja)
DLACZEGO L.E.A.R.N ? Learning. Nauka w szkole jest fundamentalnym prawem wszystkich dzieci. Learning. Nauka w szkole jest fundamentalnym prawem wszystkich dzieci. Enrichment Programy „wzbogacające” dla uczniów, których poziom znacznie przewyższa poziom ich rówieśników: uczniów utalentowanych, szczególnie matematycznie i literacko. Enrichment Programy „wzbogacające” dla uczniów, których poziom znacznie przewyższa poziom ich rówieśników: uczniów utalentowanych, szczególnie matematycznie i literacko. Achievement Osiągnięcia – zagwarantowanie wszystkim uczniom możliwości pełnego wykorzystania ich potencjału poprzez monitorowane wsparcie/zróżnicowanie Achievement Osiągnięcia – zagwarantowanie wszystkim uczniom możliwości pełnego wykorzystania ich potencjału poprzez monitorowane wsparcie/zróżnicowanie Reinforcement Wzmocnienie –adekwatne, regularne i stałe (niewiele, a często) Reinforcement Wzmocnienie –adekwatne, regularne i stałe (niewiele, a często) Nurturing Kultywacja Każde dziecko ma znaczenie i będzie zadbane oraz zapewnione o swojej ważności, jak również doceniane za swój indywidualny wkład w społeczność szkolną. Nurturing Kultywacja Każde dziecko ma znaczenie i będzie zadbane oraz zapewnione o swojej ważności, jak również doceniane za swój indywidualny wkład w społeczność szkolną.
Ucząc się razem – doceniając odrębności Ucząc się razem; problemy z nauką często oznaczają samotne spędzanie czasu, ponadto nauczanie dzieci jest również uczeniem się nauczyciela Doceniając odrębności; każda osoba ma coś do zaoferowania społeczeństwu i pomimo tego, że wszystkie umiejętności będą różne, wszystkie one są cennym składnikiem całości, bez którego nie mogłaby ona funkcjonować. Dlatego też musimy cenić się nawzajem.
A. Ocena wstępna Wywiad z osobą kierującą (nauczyciel, rodzic, uczeń). Dyskusja dotycząca natury przewidywanego problemu. Wywiad z osobą kierującą (nauczyciel, rodzic, uczeń). Dyskusja dotycząca natury przewidywanego problemu. Wstępny test diagnostyczny Wstępny test diagnostyczny Analiza testu Analiza testu Kiedy trudności edukacyjne są oczywiste, przejście do Fazy 2. Kiedy trudności edukacyjne są oczywiste, przejście do Fazy 2.
Proces oceniania Testy osiągnięć WRAT 4; WRIT; Testy diagnostyczne w kierunku dysleksji, kwestionariusze dotyczące preferencji sposobu nauczania dla dzieci. Testy osiągnięć WRAT 4; WRIT; Testy diagnostyczne w kierunku dysleksji, kwestionariusze dotyczące preferencji sposobu nauczania dla dzieci. CONNERS CBRS (Kompleksowa Skala Oceny Zachowania) CONNERS CBRS (Kompleksowa Skala Oceny Zachowania) Wywiad medyczny Wywiad medyczny
B. Odpowiednie badania Muszą być przeprowadzone zgodnie z określonymi i rygorystycznymi regulacjami i zastrzeżeniami JCQ Muszą być przeprowadzone zgodnie z określonymi i rygorystycznymi regulacjami i zastrzeżeniami JCQ Badania dla poszczególnych obszarów specyficznych potrzeb edukacyjnych w zależności od oceny wstępnej. Badania dla poszczególnych obszarów specyficznych potrzeb edukacyjnych w zależności od oceny wstępnej. Analiza wyników badania. Analiza wyników badania. Zdiagnozowanie problemu. Zdiagnozowanie problemu.
C. Diagnoza Spotkanie z uczniem i rodzicami Spotkanie z uczniem i rodzicami Poinformowanie o specyficznych potrzebach edukacyjnych (lub ich braku) Poinformowanie o specyficznych potrzebach edukacyjnych (lub ich braku) Wypełnienie Raportu Diagnostycznego Wypełnienie Raportu Diagnostycznego Umieszczenie ucznia w Rejestrze Specyficznych Potrzeb Edukacyjnych. Umieszczenie ucznia w Rejestrze Specyficznych Potrzeb Edukacyjnych. Stworzenie zaleceń według wytycznych JCQ Stworzenie zaleceń według wytycznych JCQ Wdrożenie i stosowanie zaleceń Wdrożenie i stosowanie zaleceń