Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Advertisements

Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Czym jest Szkoła z klasą 2.0? „Szkoła z Klasą 2.0” to program, który ma na celu wypracowanie zasad dotyczących korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
 ROK SZKOLNY 2014/15  REALIZACJA PROJEKTU EDUKACYJNEGO : - W RAMACH WSPÓŁPRACY Z AMNESTY INTERNATIONAL  "Prawa człowieka: TERAZ! To jest w Twoich rękach’’
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
„Kapitał Ludzki” - zasób wiedzy, umiejętności oraz potencjału zawartego w każdym człowieku Kraków, 3 czerwca 2009 r. Projekt współfinansowany przez Unię.
KLASA PSYCHOLOGICZNO – PRAWNA. PRZEDMIOTY REALIZOWANE WEDŁUG ROZSZERZONEGO PROGRAMU NAUCZANIA JĘZYK POLSKI - OD KLASY PIERWSZEJ MOŻLIWOŚĆ WYBORU DOWOLNYCH.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
GRY PLANSZOWE W EDUKACJI MATEMETYCZNEJ Arkadiusz Mroczyk.
Propozycja programowa „Mam szczerą wolę…” Ruch harcerski musi się rozwijać i rosnąć nie tylko wszerz, przez pozyskiwanie nowych zwolenników, ale i w głąb.
1 kwietnia aula widowiskowa ICDS wypełniła się do ostatniego miejsca podczas Dnia Otwartego naszego gimnazjum. Licznie przybyli rodzice oraz przyszli.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
OGŁOSZENIE W KĄCIKU RODZICA OGŁOSZENIE NA STRONIE INTERNETOWEJ PRZEDSZKOLA INFORMACJE USTNE O PROJEKCIE PRZEKAZANE RODZICOM I DZIECIOM.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
Realizowany w Chorzowie od do r. autor: Karolina Piwczyk.
Platforma szkoleniowa – najważniejsze funkcjonalności.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Młody obywatel na sportowo „Kronika sportowa czyli jak przywrócić do życia dawne gry i zabawy” Działania jakie podjęliśmy - Młody Obywatel na sportowo.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Prezentacja projektu. Realizator projektu Stowarzyszenie Edukacja przez Internet ul. Olszewskiego Kielce
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Job shadowing Rozwój metod nauczania i uczenia si ę Nova Dubnica
Belgia.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Open up for a new dimension
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Co to jest spacer edukacyjny?
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Założenia systemu ECVET
E-learning w rozwijaniu kompetencji matematycznych
Informacja o maturze w 2018 roku
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty EKG”
Nieodpłatny kurs doskonalący dla lekarzy POZ „Warsztaty Spirometrii”
Metoda projektu.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
3D students – dialoGue, democracy,digital
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nauczyciele pracujący w naszej szkole biorą udział w szkoleniach metodyczno-językowych w placówkach zagranicznych. Wszystkie mobilności są realizowane.
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
Zapis prezentacji:

Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?

Tego dowiedzieli się nauczyciele Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Toruniu, uczestniczący w projekcie mobilności kadry edukacji szkolnej programu Erasmus+ pt.: "Let the play begin. Designing gamification", którego tematem jest gamifikacja.

Jest to dziedzina, która wykorzystuje mechanikę gier do zmiany aktywności postrzeganych jako nieatrakcyjne, w te angażujące uczestnika. Badania wskazują, że stosowanie Game-based learning aż w 97% zwiększa zainteresowanie uczniów podczas lekcji.

Dzięki grom ich uczestnicy nie tylko rozwijają nowe umiejętności, których wykształcenie było założone w grze, ale też zdobywają nowe kompetencje, np. Gry uczą tolerancji: w grach wszyscy są równi, nie ma płci, rasy, czy wieku. Liczy się to, jak dobrym się jest. Gry są skutecznym narzędziem nauki języków obcych. Gry uczą podejmowania decyzji i świadomości, że każdy ruch ma swoje konsekwencje.

W jaki sposób można wykorzystać metodę gamifikacji w promowaniu czytelnictwa wśród młodzieży? Let’s Kahoot it!

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Hanna Wrycza-Wilińska Anita Streich  Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Erasmus+.  Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Erasmus+. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko autora. Komisja Europejska ani Narodowa Agencja nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczoną w niej zawartość merytoryczną ani za sposób wykorzystania zawartych w niej informacji.