Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano 10.11.2015 dont-cry/

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
Advertisements

1 Mój sposób na efektywną naukę Opracowała: Agnieszka Terebus studentka V roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunkach: Pedagogika Zdolności.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
Nowoczesne zarzadzanie placówka oświatową Dlaczego warto wprowadzać narzędzia informatyczne do zarządzania.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
GRUPY I ZESPOŁY © dr E.Kuczmera-Ludwiczyńska, mgr D.Ludwiczyński.
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Tryb.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
KLASA PSYCHOLOGICZNO – PRAWNA. PRZEDMIOTY REALIZOWANE WEDŁUG ROZSZERZONEGO PROGRAMU NAUCZANIA JĘZYK POLSKI - OD KLASY PIERWSZEJ MOŻLIWOŚĆ WYBORU DOWOLNYCH.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
Łódź, ul. Syrenki 19a tel
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
Kultura na co dzień przenigdy nie bodzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Piszu Nauczyciel :Iwona Mierzejewska Uczestnicy : Uczniowie klasy Ib.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
MOJE CZYSTE MIASTO Relacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 7 w Rudzie Śląskiej.
1 „Praktyczne narzędzia ICT w realizacji edukacyjnych projektów”
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
OCENA PRACY DYREKTORA Siła ducha, poczucie własnej wartości i pewność siebie, jak również niezachwiana postawa humanistyczna są podstawowymi cechami osobowości,
Uczenie się przez całe życie - Comenius - Projekty wielostronne.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Miniprzedsiębiorstwo założyło 6 uczennic z klasy 2a.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
Na podstawie ogólnopolskiego projektu Polskiego Związku Szachowego „Edukacja przez szachy w szkole” realizator - Dolnośląski Związek Szachowy
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Miniprzedsiębiorstwo Future Furniture Miniprzedsiębiorstwo Future Furniture II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych w zakresie kompetencji cyfrowych.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
ROK SZKOLNY 2015/16  Projekt edukacyjny: Szkoła miejscem działań kreatywnych – czyli jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Programowanie z eTwinning
Program eTwinning Planowanie projektów
SEMINARIUM SZKOLENIOWO-KONTAKTOWE
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Poszukiwany, poszukiwana, czyli
TRZECIE spotkanie Zespołu
„Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Zapis prezentacji:

Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/

Cele projektu CEL OGÓLNY: Uświadomienie uczniom oczekiwań i wyzwań jakie stawia przed nimi lingwistyczna sfera współczesnego świata. Wyszukano w

CELE SZCZEGÓŁOWE: Zmotywowanie uczniów do nauki i zainteresowania się językiem angielskim poza kontekstem szkolnym Uświadomienie uczniom korzyści płynących z nauki języka angielskiego- pokazanie, że język angielski występuje poza kontekstem klasowym- również w życiu codziennym w Polsce, a znajomość tego języka jest bardzo przydatna nie tylko za granicą Rozwijanie umiejętności pracy w grupie oraz umiejętnego podziału obowiązków pomiędzy członkami grupy (rozwijanie umiejętności zarówno interpersonalnych jak i komunikacyjnych) Kształtowanie samodzielności uczniów i autonomii w rozwijaniu znajomości słownictwa z języka angielskiego Rozwijanie umiejętności prezentowania efektów własnej pracy Wykorzystanie narzędzi multimedialnych (komputer, projektor, tablica interaktywna) podczas prezentacji efektów własnej pracy Kształtowanie samodzielności uczniów w planowaniu i organizacji pracy własnej oraz pracy w grupie

wykształcenie w uczniach cech takich jak przedsiębiorczość, kreatywność, odpowiedzialność za wykonane zadanie, przejawianie inicjatywy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, autonomia w poszerzaniu wiedzy, umiejętność pracy w grupie, umiejętność wywiązania się z powierzonego zadania na czas czashttps:// Wyszukano w more-efficiently/#.Vkjmql7k9qA

Zastosowanie TIK w projekcie 1.dzia ł ania – komputer, aparat fotograficzny, dyktafon, kamera video oprogramowanie służące obróbce plików graficznych (np. Picasa, Corel, Gimp, Photoshop) i dźwiękowych (Audacity) oraz filmowych (Movie Maker) dyskusje, komentarze – 2. zarz ą dzanie czasem, spotkania – terminarz (Google Kalendarz). Wyszukano w

3. wymiana informacji – (Twitter, Facebook), 4. komunikacja – poczta , komunikatory, portale internetowe 5. narz ę dzia Office : Word, PowerPoint, Excel do przygotowania materiałów na papierze, np, zaproszeń, broszur, plakatów, 6. aplikacja online Prezi. 7. multimedialny i interaktywny plakat (serwis Glogster),

Kryteria Oceniania Ewaluacja początkowa / Ocena początkowa o naszych oczekiwaniach wobec programu

Ewaluacja środkowa czyli grupy dyskusyjne w poniedziałki o

Ewaluacja końcowa: Ocena koleżeńska w skali od 1-6 pkt. Ocenie będą podlegać: -wybór sposobu prezentacji tematu -odpowiedzialne zorganizowanie prezentacji przed publicznością -zastosowanie narzędzi TIK - podział zadań zgodnie z umiejętnościami i zainteresowaniami - zaangażowanie wszystkich osób w grupie, umiejętność współpracy - kreatywność, oryginalność,

Przykład / Example: -Glass – szkło, szklanka, kieliszek -wipe – szmatka, ściereczka -wipes – szmatki ściereczki Glasses wipes ???????? Zdj.prywatne

-Lint – klaczek, meszek (na ubraniach) -Remove- usuwać, likwidować -Remover – urządzenie do usuwania czegoś -With large metal lint grill Zdj.prywatne