Grupa Eskadra o eventach w miejscu sprzedaży, Warszawa 8.10.2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Advertisements

Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji? Jaki styl uczenia preferujemy? Opr. Wioleta Stypuła.
Witam na szkoleniu Colway. SZKOLENIE Z PREZENTOWANIA PIERWSZEGO PLANU FINANSOWEGO COLWAY.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Telewizja (TV) – dziedzina telekomunikacji przekazuj ą ca ruchomy obraz oraz d ź wi ę k na odległo ść. W jednym miejscu za pomoc ą kamery telewizyjnej.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
PROSTE ZASADY NA ODPADY Magdalena Mirosław kl IIIB.
Tworzenie odwołania zewnętrznego (łącza) do zakresu komórek w innym skoroszycie Możliwości efektywnego stosowania odwołań zewnętrznych Odwołania zewnętrzne.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Zespół Szkół w Przykonie Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Przykonie.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 2 Dzielenie się pomysłami.
Teoria gry organizacyjnej Każdy człowiek wciąż jest uczestnikiem wielu różnych gier. Teoria gier zajmuje się wyborami podejmowanymi przez ludzi w warunkach.
Projekt ZRD CPS 6 MOPR Gdańsk. ADRESACI Dzieci z rodzin wspieranych przez MOPR w Gdańsku ADRESACI Dzieci z rodzin wspieranych przez MOPR w Gdańsku CZAS.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Czynniki występujące w środowisku pracy.. Cele lekcji Po zajęciach każdy uczeń: - Nazywa i wymienia czynniki występujące w środowisku pracy, - Wymienia.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
ING BANK Faktoring –Jednostkom organizacyjnym Lasów Państwowych oferujemy faktoring krajowy z przejęciem ryzyka wypłacalności odbiorcy (bez regresu, pełny).
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
 Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kucharz zajmuje się przyrządzaniem różnego rodzaju potraw, dań, itd. Od kilkunastu lat sztuka kulinarna przeżywa swoisty renesans. Często to nie sam lokal,
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
DO CZEGO SŁUŻĄ NARZĄDY ZMYSŁÓW?
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
Magdalena Guillet i Irena Wielowiejska – Comi 05 listopada 2008 r.
Zarządzanie zmianą Sesja 4 Skuteczne współdziałanie w ramach organizacji.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
Miniprzedsiębiorstwo NIEWAŻNE COMPANY zostało założone przez sześcioosobową grupę najlepszych przyjaciół a zarazem ludzi cechujących się wielką ambicją.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami. Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami.
Pierwsza pomoc przedmedyczna. Aspekty prawne Zgodnie z 162 art. Kodeksu karnego: Zgodnie z 162 art. Kodeksu karnego: „Kto człowiekowi znajdującemu się.
Model warstwowy OSI Model OSI (Open Systems Interconnection) opisuje sposób przepływu informacji między aplikacjami programowymi w jednej stacji sieciowej.
Finał Progress Accounting Competition V. Drodzy Studenci! SKN Progress Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Instytut Finansów ul. Rewolucji.
PRACA W GRUPIE PRZYPOMNIENIE EFEKTYWNA GRUPA Już od dawna ludzie znają zasadę, że „co dwie głowy, to niejedna”, ale aby praca w grupie przynosiła zamierzone.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Czym jest gramofon DJ-ski?. Gramofon DJ-ski posiada suwak Pitch służący do płynnego przyspieszania bądź zwalniania obrotów talerza, na którym umieszcza.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Świat mówi o Bogu. CELE : Na dzisiejszych zajęciach: dowiesz się czy o istnieniu Boga można mieć pewną wiedzę czy też mamy w Niego tylko wierzyć.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Dzie ń Ż onkila Hospicjum Ś w. Łazarza w Krakowie 4 maja.
Papierosy to zła rzecz, z nim zdrowie idzie precz!!! Autor: Weronika Pączek.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt? konkurs 2016.
Każdy człowiek ma prawo do... - problem łamania praw człowieka w Azji.
Przez długi czas ludzie porozumiewali się wyłącznie bezpośrednio-oko w oko, twarzą w twarz. Gdy nadeszła era listów, początkowo dostarczał je posłaniec,
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Tydzień zdrowia i bezpieczeństwa pracy Ćwiczenia dla osób narażonych na obciążenie statyczne mięśni – praca siedząca Październik 2007.
Sierpień 2017 roku.
Domy Świata Ludzie mieszkają w różnych zakątkach naszej planety. W zależności od miejsca zamieszkania każdy dom jest inny.
Trendy w Public Relations
Zmysły i Zdarzenia.
Spotkanie ze Słowem Mt 5, Z Ewangelii według świętego Mateusza:
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom.
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
CZŁOWIEK I JEGO BUDOWA.
Zapis prezentacji:

Grupa Eskadra o eventach w miejscu sprzedaży, Warszawa

Mało miejsca – wielkie wydarzenie. Kreatywny event w miejscu sprzedaży. Mateusz Zmyślony, Dyrektor Kreatywny, Grupa ESKADRA. W imieniu Eskadra Events i Eskadra Advertising.

Proces – droga Klienta na „naszym terenie”*: 1. Wejście do sklepu z planem zakupów w sferze racjonalnej i z emocjami w podświadomości. 2. Konfrontacja z marketingiem: zderzenie z hałasem komunikacyjnym i spotkanie z komunikacją sensualną (w najlepszym razie). 3. Wyłapanie z hałasu dostrzegalnych bodźców, komunikacja, analiza racjonalna i emocjonalna, podjęcie decyzji zakupu. * w uproszczeniu i oderwaniu od marketingu zintegrowanego, przy założeniu, że najskuteczniej jest wtedy, gdy stosujemy konsekwentnie RZECZYWIŚCIE ZINTEGROWANĄ komunikację we wszystkich kanałach dotarcia do Odbiorcy/Konsumenta.

Jak dziś wygląda przeciętny event w miejscu sprzedaży? Przeciętnie. Jakiś człowiek częstuje innych ludzi czymś do jedzenia. Najczęściej wszystko jest „jakieś” – niewiele zapamiętujemy tego rodzaju spotkań…

Oto 3 przesłania kluczowe tego wystąpienia: – w szumie, tłoku i hałasie komunikatów w POS trzeba się wyróżnić – wyróżnij się albo zgiń! – najlepsza komunikacja to EMOCJE – najbardziej efektywna jest KOMUNIKACJA SENSUALNA

Po pierwsze:

tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum tłum Jak się wyróżnić w tłumie?

To proste. Wystarczy

Po drugie:

sześć zmysłów Odbiorcy to sześć kanałów dotarcia Twojego komunikatu: wzrok słuch dotyk temperatura i zapach smak i jest jeszcze szósty zmysł

widz słuchacz pieszczoch czujnik smakosz odbiorca Co działa w ten sposób? Tylko kontakt F2F!!!!!!!!!!!!!!!

Po trzecie:

Są dwie strefy decyzyjne w głowie Konsumenta:

A zatem, skoro argumenty racjonalne mamy zazwyczaj podobne - wpływajmy na emocje.

Razem zebrana wiedza tego rodzaju daje nam Experiential Marketing czyli najbardziej dojrzałą formę marketingu – prowadzonego w oparciu o osobiste, głębokie doświadczanie marki w bezpośrednim kontakcie.

To be enthusiastic To Test To Taste To Feel To Experience To Learn To change perceptions Experiential Marketing

kostiumy technologia

Kompleksowa kompozycja: nagroda, scenografia, kostiumy, przekaz etc.

Nowatorskie i pasujące do potrzeb marki rozwiązania (tu – mobilny tester zapachu).

Dynamika, ruch, muzyka, charakter…

Case studies: mix metod w praktyce.

Uśmiech od ucha do ucha Case study dla P&G

Zawołanie SZEROKI UŚMIECH traktujemy jak najbardziej dosłownie.

Uśmiech od ucha do ucha Bo śmieją się Ci, którzy mają piękne zęby. Zaawansowane emocje – własna twarz inaczej Głęboka interakcja – AIDA > rozmowa > zdjęcie> produkt > spersonalizowany brelok > e-kontakt. Możliwości wykorzystania zdjęć, bazy danych etc.

Fotel dentystyczny

To POS event wieńczący w miejscu sprzedaży kompleksową kampanię 360º „Letnie gawędy”. W salonie, na sztaludze, ustawiona została specjalna pianka przypominająca układankę. To właśnie do niej uczestnicy zabawy dopasowywali ulotki – puzzle. Nad całością czuwała animatorka w salonie. Dopasuj kształty

Ulotka - puzzel

Jeśli klient za pierwszym razem dopasuje element układanki otrzymuje Smycz. Dla tych wszystkich, którzy nie trafią za pierwszym razem, przewidziane są nagrody pocieszenia Lizaki. Nagrody

Wszyscy, którzy w dniach trwania promocji podpisali umowę z siecią Plus mogli wziąć udział w specjalnym konkursie, Wystarczyło wypełnić kupon konkursowy i napisać krótką odezwę harcerską by mieć szansę na wygranie najnowszego telefonu LG Cookie. Następnie komisja wybrała najlepszą odezwę z każdej lokalizacji. Dodatkowy konkurs

Skala może być dowolna – od degustacji po roadshow.

Podsumowując. Jeszcze raz 3 przesłania kluczowe tego wystąpienia: – w szumie, tłoku i hałasie komunikatów w POS trzeba się wyróżnić – wyróżnij się albo zgiń! – najlepsza komunikacja to EMOCJE – najbardziej efektywna jest KOMUNIKACJA SENSUALNA

Na co zwrócić uwagę: Na jakość wszystkich elementów (nie tracąc z oka RENTOWNOŚCI). Na pomysł – bez dobrego pomysłu szkoda czasu i pieniędzy. Na test zero-jedynkowy: – czy mój event się wyróżnia? – czy mój event budzi emocje? – czy mój event korzysta skutecznie z 6 zmysłów? – na wykonalność – doświadczony partner – agencja jest tu warunkiem końcowym.