PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Temat 2: Podstawy programowania Algorytmy – 1 z 2 _________________________________________________________________________________________________________________.
Advertisements

Mapowanie habitatu. Czym jest habitat? (źródło: Wikipedia) Habitat (łac. habitat - mieszka), obrazowo określany jako adres ekologiczny – kompleks specyficznych.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
Nasze Nadleśnictwo - Nadleśnictwo Radziwiłłów. Gdzie się znajduje? Pozostałości dawnych rozległych puszcz: Bolimowskiej, Korabiewskiej i Jaktorowskiej,
SPIS TREŚCI WARSTWOWA BUDOWA LASU WYSOKIE DRZEWA PODSZYT RUNO LEŚNE
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
Rośliny z polskich pól Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Objawy wskazujące na występowanie dysleksji Obniżona sprawność ruchowa. Obniżona sprawność manualna. Zaburzenia koordynacji wzrokowo–ruchowej. Trudności.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
WYBORY DO SEJMU I DO SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2015 zarządzone na dzień 25 października 2015 r. WARUNKI WAŻNOŚCI GŁOSU.
PODRÓZNICY AMERYKI POŁUDNIOWEJ. Jesteście podróżnikami badającymi tropikalne zwierzęta, zamierzacie wybrać się do Ameryki Południowej, aby stworzyć album.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Listopadowa mapa pogody Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
“Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili.” (Mt 25,40) Słowo Życia Kwiecień 2016.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Ul. Lermontowa Łódź
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Czyli Jędrki, Emki i Zuźki. Każdy człowiek ma w sobie wielkie możliwości, musi je tylko odkryć !
Historia i tradycje Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie pierwotnie mieściła się w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. H. Kołłątaja przy ul. Mickiewicza.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Kultura na co dzień przenigdy nie bodzie Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Piszu Nauczyciel :Iwona Mierzejewska Uczestnicy : Uczniowie klasy Ib.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Prawdy oczywiste Kiedy zarejestrować działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapraszamy na naszą stronę. Zależy nam na kontakcie z Wami. Czytajcie, komentujcie i dyskutujcie na forum. Nic o Was bez Was Zapraszamy na naszą stronę.
Moje ulubione bajki Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BIBLIOTEKA SZKOLNA I JEJ WARSZTAT INFORMACYJNY INFORMACYJNY.
Opodatkowanie spółek Podziały Spółek. Podziały spółek Rodzaje podziałów wg KSH Przewidziane są cztery sposoby podziału: 1) podział przez przejęcie, który.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Realizowany w Chorzowie od do r. autor: Karolina Piwczyk.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
„Jak zwiększyć bezpieczeństwo uczestników ruchu drogowego?” Co nam dała realizacja projektu?
„Cztery pory roku” PRZYKŁADY WEBQUESTÓW
„SAMORZĄD UCZNIOWSKI -
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
Spis treści: 1. Strona główna Strona główna 2. Spis treści Spis treści 3. Położenie Położenie 4. Szkoła Podstawowa Szkoła Podstawowa 5. Plac Zabaw Plac.
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
Bal klasowy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Czym jest gramofon DJ-ski?. Gramofon DJ-ski posiada suwak Pitch służący do płynnego przyspieszania bądź zwalniania obrotów talerza, na którym umieszcza.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Zwierzęta świata Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt? konkurs 2016.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
 Co to jest bank? Co to jest bank?  Lokata Lokata  Super konto GRAFITTI Super konto GRAFITTI  Karta kredytowa Karta kredytowa  Karta bankomatowa.
Rodzinne spotkanie Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Piszemy pamiętnik.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Eksperyment Symulacja pracy satelitarnego wysokościomierza.
Temat: Jesteśmy sobie potrzebni – słów kilka o bioróżnorodności.
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM STO KATOWICE
Zapis prezentacji:

PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

WEBQUEST DLA KLASY II: PRZYRODA JESIENIĄ

SPIS TREŚCI: POLECENIA WPROWADZENIE ZADANIA ZOOLODZY BOTANICY METEOROLODZY PLASTYCY ORNITOLODZY POLONIŚCI MAJSTERKOWICZE SKORZYSTAJ OCENA PRACY GRUPY ZAKOŃCZENIE

POLECENIA podzielcie się na grupy: zoologów, botaników, meteorologów, plastyków, ornitologów, polonistów, majsterkowiczów; każda grupa otrzyma do wykonania konkretne zadanie lub zadania; każdy uczeń w grupie będzie odpowiedzialny za określone zadanie lub jego część; czas wykonania pracy określi nauczyciel; w czasie swoich poszukiwań potrzebnych materiałów korzystać możecie z zaproponowanych źródeł; na koniec przedstawcie i zaprezentujcie wyniki swojej pracy; dokonajcie oceny wyników pracy pozostałych grup według określonych kryteriów.

JESIEŃ kalendarzowa jesień rozpoczyna się 23 września; jesienią dni stają się coraz krótsze; temperatury powietrza są dodatnie, choć im bliżej zimy tym jest coraz chłodniej; często padają deszcze; niedźwiedzie, borsuki i jeże kładą się spać, odlatują jaskółki, bociany, skowronki, Twój pies i kot ma coraz grubszą sierść; rośliny mają dojrzałe owoce, drzewa zrzucają liście; na polach i w ogrodach trwają zbiory; jemy bardzo dużo owoców i warzyw – pamiętajmy o ich umyciu przed spożyciem.

Otaczający nas świat zmienia się w czasie jesiennych miesięcy. Jakie zmiany w nim zachodzą, czy potraficie je dostrzec i wykorzystać dla siebie. Sprawdźcie. Jesień - Józef Czechowicz „Szumiał las, śpiewał las, Gubił złote liście, Świeciło się jasne słonko Chłodno a złociście… Rano mgła w pole szła, Wiatr ją rwał i strzępił… Opadały ciężkie grona Kalin i jarzębin…”

ZADANIA ZOOLODZY Znajdźcie wiadomości na temat przygotowań zwierząt do zimy. Zaobserwujcie, jak Wasze zwierzęta domowe przygotowują się do zimy. Zebrane informacje przedstawcie w formie krótkiej prezentacji ustnej. Przygotujcie rysunki lub wydrukujcie ilustracje omawianych zwierząt. Możecie skorzystać z: Przygotowanie zwierząt do zimy Ptaki naszych ogrodów Złota polska jesień

ZADANIA BOTANICY Znajdźcie wiadomości na temat, w jaki sposób rośliny przygotowują się do zimy. Zebrane informacje przedstawcie w formie krótkiej prezentacji ustnej. Przygotujcie rysunki lub wydrukujcie ilustracje omawianych roślin. Możecie skorzystać z: Jesień

ZADANIA METEOROLODZY Wykonajcie obserwacje stanu pogody w czasie tygodnia. Zapisujcie codziennie temperaturę powietrza, stan zachmurzenia, rodzaj opadów i siłę wiatru w miejscowości, w której mieszkacie. Możecie obserwacje prowadzić w kilku punktach miejscowości lub możecie nawiązać kontakt z koleżankami i kolegami z innych miejscowości i poprosić ich o prowadzenie meteorologicznych obserwacji. Porównajcie swoje zapisy. Możecie skorzystać z: A. Ludwa. Nasza szkoła. Matematyka. Klasa 2. część 1. str

ZADANIA PLASTYCY Zbierzcie w czasie spaceru jesienne liście i wykonajcie prace plastyczne: Jesienne drzewa. Podpiszcie je (możecie napisy wykonać w dwóch językach). Zawieście je na gazetce klasowej. Możecie skorzystać ze: słownika polsko-angielskiego Tłumacz M. Lorek, M. Zatorska. Nasza szkoła. Klasa 2, cześć 1A, str

ZADANIA ORNITOLODZY Sprawdźcie, jakie ptaki zimują w Waszej okolicy. Przygotujcie plakat: Co lubią jeść ptaki zimą? Zawieście go na gazetce klasowej. Możecie skorzystać z: Przygotowanie zwierząt do zimy Ptaki naszych ogrodów Dokarmianie ptaków

ZADANIA POLONIŚCI Wypiszcie starannie na kartkach wyrazy związane z jesienią a zawierające trudność ortograficzną. Wyrazy rozwieście w różnych miejscach klasy. Przygotujcie tekst dyktanda i przeprowadźcie konkurs na mistrza jesiennej ortografii. Przygotujcie nagrody dla zwycięzców. Możecie skorzystać ze: słownika ortograficznego języka polskiego

MAJSTERKOWICZE Wykonajcie karmniki dla ptaków. Zbierzcie odpowiedni pokarm dla ptaków (możecie skorzystać z informacji zamieszczonych na przygotowanym przez ORNITOLOGÓW plakacie). ZADANIA Możecie skorzystać z: Ptaki naszych ogrodów Dokarmianie ptaków Jak zbudować karmnik?

SKORZYSTAJ Strony internetowe, na które warto zajrzeć: Tłumacz Jesień Przygotowanie zwierząt do zimy Przygotowanie zwierząt do zimy Dokarmianie ptaków Dokarmianie ptaków Ptaki naszych ogrodów Ptaki naszych ogrodów Złota polska jesień Złota polska jesień Jak zbudować karmnik? Jak zbudować karmnik?

SKORZYSTAJ Książki, do których warto zajrzeć: słownik ortograficzny języka polskiego słownik polsko-angielski M. Lorek, M. Zatorska. Nasza szkoła. Klasa 2, cześć 1A, str A. Ludwa. Nasza szkoła. Matematyka. Klasa 2. część 1. str

OCENA PRACY GRUPY 1pkt2 pkt3 pkt4 pkt Opracowanie zadaniaNie zebraliście podstawowych informacji, pobieżnie opracowaliście temat zadania W Waszej pracy pojawiły się drobne błędy, ale zadanie wykonaliście dobrze Zadanie wykonaliście bezbłędnie, zebraliście potrzebne do wykonania zadania informacje Zebraliście znacznie więcej informacji na temat zadania, niż było to wymagane, rozszerzyliście zadanie Prezentacja i estetyka wykonania Nieciekawie i niestarannie wykonaliście swoje prace Ciekawie, ale mało starannie wykonaliście swoje prace Starannie, estetycznie i ciekawie wykonaliście swoje prace Zastosowaliście różne i oryginalne techniki wykonania swoich prac Zaangażowanie i współpraca w grupie Każdy w grupie pracował osobno, nie pracowaliście razem, kłóciliście się Nie wszyscy w grupie przykładali się do wykonania zadania, były między Wami drobne nieporozumienia Dobrze zorganizowaliście pracę w grupie Wszyscy członkowie grupy chętnie i ochoczo pracowali nad wykonaniem zadania Przedstawienie wyników pracy Nie zaciekawiliście słuchających, nie przygotowaliście się do przedstawienia swojej pracy Zaciekawiliście słuchających, ale nie wszyscy przedstawiający byli przygotowani do przedstawienia wyników Przygotowaliście się do prezentacji i zainteresowaliście nią słuchaczy Byliście bardzo dobrze przygotowani i Wasza prezentacja zainteresowała innych Ocena końcowa: 12 pkt – wspaniale, 11-9 pkt – bardzo dobrze, 8-6 pkt – dobrze, 5-0 pkt – możecie lepiej

ZAKOŃCZENIE Umiecie obserwować otaczający Was świat: poznaliście zwyczaje jesienne zwierząt, przygotowania roślin do zimy, zmiany w pogodzie. Potraficie przyjść z pomocą potrzebującym pomocy zimą ptakom. Umiecie też podzielić się swoją wiedzę z innymi poprzez wypowiedzi ustne, prace plastyczne i pisemne. Potraficie korzystać z komputera i Internetu w celu zdobycia określonych informacji. Należą się Wam brawa!