Matematyczne domino Sprawozdanie. Z kim zrealizujesz projekt? Projekt został zrealizowany przez uczniów klasy 2B. Jest to klasa z innowacją matematyczno-informatyczną.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Scenariusz lekcji dla klasy II liceum ogólnokształcącego
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Zespół Placówek Oświatowych im. hm Janka Bytnara „Rudego”
Aksjomaty Euklidesa a geometrie nieeuklidesowe
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
ZAJĘCIA DODATKOWE.
Język angielski na lekcjach historii
Temat: Cegłów dawniej i dziś
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Praca metodą projektu edukacyjnego
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Piękne zęby świadczą o zdrowiu i dobrym samopoczuciu
Metoda projektu w matematyce
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Jak przygotować ucznia do matury z matematyki
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
PLANOWANIE LEKCJI JĘZYKA POLSKIEGO W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
TECHNOLOGIE INFORMATYCZNE Tydzień 7
Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady i informacje.
Ocenianie Kształtujące
Źródła energii na świecie
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
Ocenianie kształtujące w edukacji matematycznej i przyrodniczej
Tabele w edytorze tekstu. Sposoby wstawiania tabeli poleceniem Wstaw tabelę poleceniem Rysuj tabelę.
Formatowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
Podstawa prawna: Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Metoda projektu w projekcie spotkania i nauka z komputerem
Lekcje z komputerem, 2006.
Nauczanie z pomocą technologii informacyjnej Ewa Kołczyk Instytut Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Program IB Middle Years to program edukacyjny dla uczniów w wieku od 11 do 16, który rozwija niezależnych, kreatywnych i otwartych na świat uczniów gotowych.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Microsoft® Office Word
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Wielka Powtórka Szóstoklasisty WebQuest dla klasy 6 szkoły podstawowej Pomysł: Katarzyna Krywult
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Temat pracy Promotor: Imię i nazwisko dyplomanta Rodzaj pracy (dyplomowa inżynierska/magisterska)
 Cele operacyjne:  Uczeń:   doskonali:   · zasady tworzenia tabeli;  · sposoby formatowania tekstu w programie Word;  · umiejętność wyrównania.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Wychowawczynie: mgr Małgorzata Stążka mgr Małgorzata Zielińska Opracowała: mgr M. Stążka PROGRAM KOMPUTEROWY DOTYCZĄCY WYKORZYSTYWANIA KOMPUTERA DO „ZABAWY”
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Ocenianie Kształtujące
Jak zrealizować projekt edukacyjny w gimnazjum?
Praca metodą projektu edukacyjnego
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
Konkurs Matematyczno – Przyrodniczy „Dlaczego tak
Informatyka i technologia informacyjna?
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
Korespondencja elektroniczna
Technologie Informacyjne Systemy składu tekstu
Wykorzystanie technologii informacyjnej w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych w różnych obszarach kształcenia.
Zapis prezentacji:

Matematyczne domino Sprawozdanie

Z kim zrealizujesz projekt? Projekt został zrealizowany przez uczniów klasy 2B. Jest to klasa z innowacją matematyczno-informatyczną.

Projekt i cele Czego dotyczy projekt - jakie jest główne zagadnienie problemowe, którym będą zajmować się uczniowie? Efektem końcowym mają być kostki domina do wykorzystania na lekcji matematyki. Cele projektu – uczeń: W ciekawy sposób zdobywają nowe doświadczenie. Wykonują pracę użyteczną dla innych. Utrwalanie wiedzy zdobytej na matematyce i informatyce. Potrafi wykonać prace zgodnie z przyjętymi zasadami

Etapy pracy omówienie projektu, przydział tematu domina, przydział tematów do powtórzenia z zakresu matematyki i informatyki, pokaz przykładowych prac – cała grupa. powtórzenie wiadomości na temat tabel, grafiki wektorowej, pisania równań matematycznych w word – prezentacja elementów powtórzeniowych przez dwuosobowe grupy uczniów. opracowanie w word tabeli, jako szablonu dla kostek domina – cała grupa. wypełnianie kostek domina treścią matematyczną, formatowanie dokumentu, przygotowanie do wydruku – dwuosobowe grupy uczniów. wydruk próbny, ocena wizualna, poprawki – wzajemne konsultacje wszystkich członków grupy. wydruk i laminowanie kostek domina – dwuosobowe grupy uczniów. wystawa prac, samoocena, ocena grupy uczniów – cała grupa.

Tabela jako szablon kostek domina

Wypełniamy tabele treścią

Efekt końcowy do pocięcia

Ocena pracy Uczniowie zostali poinformowani, że za swoją pracę otrzymają oceny z matematyki i informatyki, a ich wartość uzależniona będzie od: właściwego doboru treści domina względem otrzymanego tematu. samodzielności pracy. wkładu pracy i uzyskanych efektów. kreatywności przy tworzeniu kostek domina.