Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Gimnazjum Integracyjne w Lubinie
2
nowoczesne boisko szkolne
Baza szkoły 14 sal dydaktycznych biblioteka czytelnia 2 sale gimnastyczne nowoczesne boisko szkolne
3
Języki obce
4
Zajęcia dodatkowe Pracownia Wychowania przez Sztukę SKS UKS Caritas
projekty edukacyjne fakultety z wychowania fizycznego: taniec, tenis stołowy, hatha - joga programy własne (np. „Alchemik”)
5
Wycieczki krajowe i zagraniczne
Zielone Szkoły Nocne warsztaty przedmiotowe Wdrażanie programu „Sztuka w czasie i w przestrzeni”
6
Pomoc psychologiczno –Pedagogiczna
Surdopedagog Tyflopedagog Pedagog Logopeda Doradca zawodowy Rehabilitant Terapeuta EEG Biofeedback
7
Gabinet tyflopedagoga i surdopedagoga
Z takich pomocy korzystają w pracy z uczniami niesłyszącymi i niedowidzącymi surdopedagog i tyflopedagog.
8
EEG Biofeedback System EEG Biofeedback służy treningowi pracy mózgu.
9
Sukcesy
10
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2012
11
Laureaci konkursów „Losy żołnierza i dzieje oręża polskiego”
ogólnopolski konkurs historyczny „zDolny Ślązak Gimnazjalista” konkursy międzyprzedmiotowe "Szlifowanie diamentów” innowacyjny program wsparcia uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych i przyrodniczych współfinansowany przez UE Ogólnopolska Olimpiada Języka Angielskiego
12
Laureaci konkursów Mistrzostwa Polski Robotów
Powiatowe Dyktando z Języka Angielskiego Powiatowy Konkurs Matematyczny LIMES Konkursy recytatorskie i poezji śpiewanej Stypendium Dolnośląskiej Rady Wspierania Uzdolnień Stypendium Fundacji Jerzego Szmajdzińskiego
13
Bezpieczeństwo Monitoring Funkcjonariusz Straży Miejskiej
„Atrakcyjna przerwa”
14
Ewaluacja zewnętrzna Badanie jakości pracy szkoły przez wizytatorów Kuratorium Oświaty
Wnioski z ewaluacji przeprowadzonej w maju 2012 r.: 1. Systematyczne diagnozowanie i analizowanie poziomu wiedzy i umiejętności uczniów przez nauczycieli przyczynia się do uzyskiwania bardzo wysokich i najwyższych wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej i matematyczno – przyrodniczej. 2. Realizacja różnorodnych projektów edukacyjnych, programów własnych, udział i sukcesy uczniów w konkursach pozaszkolnych, jak również organizowanie z inicjatywy gimnazjalistów akcji charytatywnych i wspieranie uzdolnień uczniów w Pracowni Wychowania przez Sztukę oraz aktywność Samorządu Uczniowskiego wpływa na wszechstronny rozwój młodzieży i promocję szkoły w środowisku lokalnym.
15
3. Dyrektor, grono pedagogiczne i pracownicy niepedagogiczni podejmują we współpracy z różnymi instytucjami spójne działania, które sprawiają, że prawie wszyscy badani uczniowie czują się w szkole bezpiecznie, znają i akceptują obowiązujące w gimnazjum normy, które przez zdecydowaną większość gimnazjalistów są przestrzegane. Skuteczność podejmowanych działań potwierdza uzyskanie przez szkołę certyfikatu "Szkoła Dbająca o Bezpieczeństwo". 4. Architektura szkoły dostosowana do potrzeb dzieci niepełnosprawnych, nowoczesne wyposażenie placówki oraz jej system oddziaływań wychowawczych ukierunkowanych na integrację, tolerancję i ekologię efektywnie wspiera proces uczenia się młodzieży o różnych potrzebach edukacyjnych. Ewaluacja zewnętrzna
16
Ewaluacja zewnętrzna
17
e-mail: dyrekcjazsi@gazeta.pl
Kontakt Zespół Szkół Integracyjnych ul. M. Skłodowskiej - Curie Lubin woj. dolnośląskie tel/fax:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.